1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ruud, jij klein kontenkussertje van me,

    Ga jij maar weer fijn met je Paint spelen, MUPPET
     
  2. Ruud

    Ruud Guest

    Haha, typerend voor jouw generatie/type mensen: op het moment dat ze vastgelult zijn vallen ze terug op schelden en beledigen.

    Te makkelijk _0/
     
  3. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Wie heeft het hier over schelden? T zijn feiten, vooral dat kontenkusser stuk.
     
  4. VinZ

    VinZ Guest

    Jaja, jouw generatie... riiiiiiiiiiiight. Je voelt jezelf zeker oud hier, met je 21 jaar. Je bent en blijft een muppet, "held". De enige reactie die "typerend" is, is je eigen reactie. Net uit de puberteit, en meteen denken dat je de hele wereld aankan, en dat je zo'n geweldige discussies kan voeren en geweldige argumenten kan aanvoeren. Zoals menig forum-nerdje dat doet tegenwoordig. Want daar gaat het allemaal om, argumenten. Dat is bijna net zo'n hip woord als "normen en waarden".

    Ik zeg gewoon:

    TUUT TUUT TUUT, DE GROETJES VAN RUUD.

    Als je het niet kent: Is vast van voor jouw tijd ;)
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    Modder gooien kunnen jullie wel, maar 'n keer een bedankje ipv dat obstinate haantjesgedrag van jullie zul je niet snel zien.
    Kontekusser? Ik weet hoeveel tijd het kost om zoiets te doen, en als je dan ondankbare reacties krijgt snap ik heel goed dat je afgewezen wordt. Jammer de bammer, JULLIE zijn geen admin!

    Toe dan, hap dan!
     
  6. VinZ

    VinZ Guest

    Ten eerste: Ik heb niet om een naamsverandering gevraagd, dus doe je research effe voordat je met "goede argumenten" aankomt. Ten tweede, ik heb nog niks gezegd over dit hele fokking forum, ik heb het direct tegen jou, en nee, jou ga ik niet bedanken voor die paar posts die je maakt.

    hap hap

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2004
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Ik heb het niet eens tegen jou, grapjas! Dat jij je in de 'discussie' moet mengen die ik toevallig met je lover heb kan ik niet helpen hoor!
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok, speelkwartier is afgelopen, Ruud heeft wel degelijk een punt maar ik heb zo het vermoeden dat jullie te kortzichtig zijn om dat door te hebben.

    Deze discussie is afgelopen nu.
     
  9. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ruud, slimme kerel, reacties zijn meestal een gevolg van iets, daarom heet het ook een reactie. Je weet wel, van reageren. Omdat ik nu zo ondankbaar doe is mijn naamswijziging 2 dagen geleden afgekeurd?
    En dan, "obstinate haantjesgedrag", probeer je je soms slimmer voor te doen dan je bent kleine deugniet.
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn irritant, leg je neer bij het vastaand feit dat darkwing helaas niet meer ingaat op normale niet buitengewoon vervelend gebrachte verzoeken die het onderwerp naamswijziging kunnen betreffen.
    O-) :D

    en als ik jullie was zou ik ophouden met slowchatten voor onze vriend darkwing of een andere mod jullie er een ow voor geeft.

    edit: darkwing himself was me voor 8)
     
  11. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik ga me er toch niet overal zo maar bij neerleggen? Kijk die idiote naamswijzigingen, daar had die van mij best bijgekund.
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn naam ook, maar het punt is dat je met dit protest zo weinig bereikt, darkwing blijft toch bij zn mening en het enige wat je bereikt is dat je anderen tot last bent.
     
  13. VinZ

    VinZ Guest

    Die "jullie" richt zich enigszins mijn kant op...
     
  14. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ja idd, hij had het ook over "lover", waarmee hij wil zeggen dat we homo zijn of zo... wat een deugniet.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Welk gedeelte van af-ge-lo-pen snappen jullie niet? |:-
     
  16. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Als ik toch zo kortzichtig ben volgens jou zal ik dat afgelopen ook wel niet snappen he
     
  17. VinZ

    VinZ Guest

    [​IMG]

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh

    *kwijl*
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Juist ja. Kennelijk kunnen jullie niet normaal tegen jullie 'verlies'. Erg jammer, maar deze ongein gaat te ver. Officiƫle Waarschuwing voor Jean en Vinz.
     
  19. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Dat bedoel ik, kortzichtig :cool:
     
  20. VinZ

    VinZ Guest

    Pfoew, toch best veel moeite voor moeten doen... Ben al bijna anderhalf uur bezig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina