1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nascar Thunder 2002, jouw ding of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 10 jul 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Van MsXbox :
    Infogrames' Nascar Heat isn't the only Nascar racing sim that's coming to the Xbox this fall. Electronic Arts has revealed today that their very own Tiburon Studios, developers of several past Madden titles, are currently deep in development of Nascar Thunder 2002 for the PS2 and Xbox.

    ``We feel that we have made a strategic move with our Nascar franchise,'' said Chip Lange, vice president of marketing, Electronic Arts. ``We are committed to capturing the complete Nascar package with its larger than life action, superstars, strategy and excitement. With over 60 drivers to choose from, all 23 Cup Series tracks and one of the largest pack of cars available on console, we are confident that we have assembled a team that can deliver just that at EA's Tiburon studio.''

    The graphic engine will allow the team to incorporate an accurate damage model, with cars that dent, crumple and lose auto parts as they collide with other cars and track barriers. Other damage effects will include tire donuts on body panels, tire smoke, particle effects and contained oil fires.

    Mwah ik ben niet zo in die Nascar games.. heb wel de 1e Nascar versie gespeeld (weetniet uit welke serie dat was hoor, zijn er nu zoveel ;)) vond het niet echt flex.. wil het wel ff proberen natuurlijk, gaat behoorlijk hard natuurlijk en je kan rammen :D maa rom nou heel veel rondjes e gaan rijden op zon oval zie ik ook weer niet zitten.. wat jullie?
     
  2. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind er eerlijk gezegd geen flikker aan.

    Een leuk f1 spel of een rally spel kunnen me wel bekoren.
    Maar mijn topper blijft gewoon gran turismo.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gran Turismo is idd heel erg vet, jammer dat die niet op de Xbox komt, maarja je kan niet alles hebben :p ik wacht wel op Gotham.. F1 spellen zijn ook wel leuk maar ik heb nooit zin om op een hoog niveau te gaan rijden, ik kan me niet echt inhouden, ik bedoel het is moeilijk om in te houden als je net achter/naast een auto zit en je moet een bocht in en jij zit aan de binnenbocht en je weet dat je het niet gaat halen.. of je remt en dan rem ik altijd te hard en verlies plaatsen (heb geen stuur/pedalen meer dus ik kan ook niet al te gecontroleerd remmen :D) en gas minderen is ook niet altijd een optie, als je vol doorgaat heb je nog wel eens de kans dat je ze er gewoon uitremt.. en die gasten zijn soms zo dom dat als je er toch al duidelijk langs bent je toch nog aan de kant wordt gebeukt.. dat vind ik niet zo leuk :D ik w8 wel op de newe F1 versie van EA of GP4 ofzow (kwam die nou al voor volgend seizoen??) en dan wil ik daarvoor wel een stuur kopen
     

Deel Deze Pagina