1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nat moderate ook na port foward

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door daanyal, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanyal

    daanyal Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn probleem is het volgende (en ja ik weet dat er veel over op inet staat) maar mijn nat status is moderate, ik heb mijn xbox een static IP gegeven en vervolgens via de livebox pagina de drie poorten open gezet naar dat IPadres. maar mijn nat blijft moderate. ik heb een sagem livebox van wanadoo (tegenwoordig orange) tussen die livebox en mijn xbox zit nog een sitecom switch die de verbinding verdeelt (ik woon in een studenten huis met 10 personen). ik weet nu niet meer wat ik nog kan doen om mijn nat status 'open' te krijgen.
    ik hoop dat iemand mij kan helpen
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hey,

    In dit topic kun je alles vragen over wat betreft NAT en Xbox Live. Ook staat er in de beginpost netjes uitgelegt hoe je dit open moet krijgen. Mocht het je dan nog niet lukken, dan kun je altijd nog je vraag stellen in dit topic.

    Dan nog een tip; Gebruik voortaan eerst even de zoekfunctie. Je hoeft alleen maar wat zoektermen in te vullen en je dan zo wat topics vinden. Als je hierbij NAT of Xbox Live had ingevult, had je vast wel in het NAT topic terecht gekomen. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie dat je je vraag al in de juiste topic hebt gesteld. Dus dan kan deze dicht :)

    -Slotje
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt. En ik zie dat je ook inmiddels in dat topic je vraag hebt gesteld. Als we daar de discussie voortzetten, dan gooi ik deze thread op slot. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina