1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Goed nieuws! Misschien wil iemand alvast een nieuw topic aanmaken. :)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk zekerheid, supervet!

    Het hoeft niets te betekenen maar het feit dat ze zeggen:

    Major Nelson said in his post that a “new generation of games, TV and entertainment” will be revealed.

    En niet ''TV, entertainment and games'' vind ik tof. Er zijn nogal wat bronnen geweest die dat steeds zeiden...the system will be about TV, entertaniment and games en niet andersom. Maar goed..misschien betekent het helemaal niets. Vooral erg benieuwd naar die full lineup of blockbuster games, maar dat is E3.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er waren ook genoeg bronnen die zeiden dat gaming voorop stond & die andere onderdelen op nummer 2. Overigens is entertainment natuurlijk game/films/audio enzovoort.

    Overigens vind ik zelf de gedachte wel fijn dat ik straks (indien ik de nieuwe Xbox haal) waarschijnlijk een alles in 1 console heb. Geen losse dvd/mediaplayer, nee ik kan gewoon alles met m'n Xbox!

    Nu nog maar hopen dat we een beetje een geweldige game line-up krijgen. Waarschijnlijk ook alleen maar nieuwe (onbekende) titels _O_.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lekker hoor
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijke tweet over 21 mei:

     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja ik vind het ook prima. De 360 is nu al een entertainment machine geworden en het werkt prima. Maar ik blijf vooral echt benieuwd naar wat ze te bieden hebben qua games en dan vooral first party games. Het is niet dat Sony nou persé gigantisch veel nieuwe IPs heeft aangekondigd,maar dat gaat wellicht bij E3 gebeuren. Maar ook absoluut benieuwd naar de hardware.

    Ik zie of de nieuwe CoD daar wel aangekondigd of getoond worden en zo niet...dan misschien BF4 die op de 720 draait. Het zou de 'haters' gelijk stil krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    21 mei, mooi. Minder dan een maand :). Zat die ene bron die zei dat het van april een maand door was geschoven dus al die tijd goed. Was er ook niet een paar dagen geleden iemand die zei dat rond deze periode de aankondiging werd aangekondigd?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik verwacht niet dat dat ooit gaat komen. Het ondersteunen van bestandindelingen/codecs etc zijn nogal aan wetgeving etc gebonden geloof ik.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik m'n UPC mediabox zou kunnen vervangen met de nieuwe Xbox dan zijn we al een heel eind op weg! (overigens kan ik dat momenteel al met m'n tv)

    Dus wie weet zijn de mogelijkheden er wel.

    Echter verwacht ik van Microsoft wat nieuws, iets verfrissend en wie weet innoverend. Iets waar we 10 jaar meer verder kunnen, dat zou betekenen dat het meer gaat doen dan alleen maar een iets krachtigere Xbox zijn.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit zie ik nog wel gebeuren en zou vet zijn:

     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een nieuwe Rare game!

    Daar zit ik toch wel echt op te wachten. Iets wat weer eens wat anders is dan al die ''grimmy'' shooters enzo. Viva Pinata was ook zo heerlijk kleurrijk, zoiets wil je gewoon tussen je nieuwe gameline-up hebben. Daarnaast gingen er geruchten over een water-race-iets? Water was vroeger het gene om je nieuwe console mee te showen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar er was niet zo lang geleden een artikel dat de Rare game een physics-based Kinect game was. Ik heb geen idee of een Kinect only games ons 'hardcore' gamers echt blij kan maken :). Maar inderdaad..op NeoGAF had iemand allemaal dingen gevonden van een soort water-racer. Het schijnt dat Rare is opgesplitst en aan verschillende projecten werkt.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    idd, een platformer die even kleurijk en leuk is als een Ratchet & Clank, En de oude fun van de Banjo kazooi games terug brengt. \o/
     
  15. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is een plan van meerdere jaren btw. Zoals we ook zagen met de 360 en met die leaks toen van die roadmap. Denk dat we bij de release de stap nog niet heel groot is met uitzondering van graphics en wat kleine features. :)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet krijgen we dan toch eindelijk die nieuwe Killer Instinct van Rare. (die dan weer tegenvalt net zoals Perfect Dark Zero)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hehehehehe

    [​IMG]
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt man, een volledig nieuwe Conker met dezelfde humor als Bad Fur Day met mooie graphics en gewoon echt toffe gameplay. Not gonna happen though :mad: Iets zegt me dat we gewoon bij Nintendo moeten blijven voor toffe platformers, althans..3D platformers. Knack lijkt me 3x niets eerlijk gezegd. Natuurlijk voor gave 2Dplatformers zal XBLA ongetwijfeld weer ijzersterk zijn.

     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten waren 8GB DDR3 geheugen... ben inderdaad benieuwd of ze dat nog aangepast hebben naar GDRR5.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina