1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NHL 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 24 jun 2010.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb mijne ontvangen vanmiddag. Nu nog mijn Pro aanmaken en ik ben ready. :)
     
  2. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook ontvangen. Morgen ff een be a pro maken.
     
  3. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij ook zo'n framelag als de puck zich achter je eigen goal bevindt?:confused: btw is wel met BAP (Be A Pro)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  4. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Weet niet, zal het vanmiddag wel ff testen. Eén ander spel heeft me teveel bezig gehouden. :x

    edit: Ja, ik heb er ook last van in Be a Pro.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  5. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Had het alweer op het EA forum gelezen :confused:. Had hier met NHL10 dus ook al ontzettend last van, speelt onwijs bagger met name als je Defender bent :confused:.
    Naja hopenlijk fixen ze het dit keer wel middels een patch.

    Btw ik had je ook ff toegevoegd gister aan mijn friendlist ;)
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    En is de game een beetje leuk?
    Ben druk bezig geweest met reach, dus nog geen tijd gehad voor NHL. :eek:
    Ga er denk ik vandaag of morgen maar eens mee beginnen. :D
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb nog maar 2 potjes gespeeld. Als je online gaat stop ik ook ff met Reach. :+
     
  8. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanavond online. :D

    Heb ook even zitten kutten met ultimate team, en het is best leuk allemaal, maar weten jullie misschien hoe je de kleding en het logo van je team kan veranderen? Degene die ik nu heb zijn echt spuuglelijk...

    Team is nog niet aangemaakt btw.
     
  9. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Hummzz na een tijdje HUT en Be A Pro gespeeld te hebben toch even een quick match gedaan, Flyers tegen uiteraard de Pens :D. wat mij opviel is dat de commentatoren het nog steeds over Mellon Arena hebben :confused: wat een F@$k up is dat.
     
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heet het niet meer zo dan? 8)

    Anyway, ik ga zo dat team aanmaken.
    Nog suggesties voor de naam?
    Gaat sowieso geen wachtwoord ofzo op, dus wie wil kan joinen.

    Kreeg trouwens bij HUT meteen in het begin 2 spelers van de Kings toegewezen met een rating van 80 (o.a Modin) en Kozlov van de Thrashers. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  11. Remco

    Remco Guest

    Hoeveel anders is het dan NHL 2010?
     
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het eerste gezicht lijkt het hetzelfde, maar die nieuwe physics engine maakt het spel in mijn ogen toch weer een stuk beter als 10.
    Vooral een goede beuk uitdelen geeft in dit deel, mede door het "realistisch vallen", veel meer voldoening.
    Als je nu als defender van 150 kg over een miezerig aanvallertje heenwalst voelt het ook gewoon zo. Op z'n rug, pootjes omhoog en spartelen maar. _O_

    Ultimate team is ook erg leuk, het vergt denk ik wel wat tijd een een fatsoenlijk team bij elkaar te krijgen.

    Verder, Be a pro, nu 3 wedstrijden voor de draft ipv 1. Verder volgens mij hetzelfde. Werd gedumpt bij de Oilers dus ben er weer mee gestopt. :F:

    Ben zelf iig zeer tevreden over de editie van dit jaar.

    Heb btw het team aangemaakt, Naam; XBW NL, geen password, vrij om te joinen.
    Had leuke Jerseys gemaakt, maar gequit zonder te saven, dus kan opnieuw beginnen... :F:
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal zelf ook even reageren, ik heb nu al een uurtje of 10 NHL gedaan. En ik kan zeggen dat NHL 11 een verbeterde versie van NHL 10 is. En dan moet het woord "verbeterd" niet worden onderschat. Het is allemaal "gefintuned", alles werkt beter. Controles zijn fijner, het speelt fijner.

    Goed spel voor de fans van NHL :)
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere bullshit net. Ben aan het winnen ben met Ultimate team en EA trekt gewoon de stekker uit de server voor een kwartier.
    Uit de game gekicked, een loss achter m'n naam, completion multiplier omlaag, de progress in het toernooi wordt gereset naar de eerste wedstrijd en ik kan fluiten naar de 2000 credits die ik op het punt stond te verdienen. FU! :mad:

    Ze hadden sowieso wel even duidelijk mogen vermelden dat je ultimate team überhaupt niet kan spelen als je xbox niet aangesloten is op internet... =(
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel klote dan, al dat werk voor niks=(. Maarja ze ontnemen je in elk geval niet je leercurve bij NHL. Die 11-03 gisteren was echt weer te bruut _O_
     
  16. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister een tijd teamplay gedaan met mijn BAP nou dat ging lekker :confused:. Helemaal als je een Human Goalie hebt die er niets van bakt haha. eerst pot verloren met 2-0 daarna weer pot gedaan met bijna de zelfde mensen, na 3-0 achterstand en ongeveer eind 2e periode 3-2 gemaakt en dan zo rond einde 3e periode de 3-5 achter de goalie schuiven haha.

    Moet zeggen dat ik het uitdelen van checks nog steeds vrij pittig vindt :confused:
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, laat ik het stof maar weer eens even van deze draad blazen...

    Iemand vanavond tijd voor een potje met het team? (of achievement boosten) :D

    Net voor het eerst met m'n HUT team online gespeeld, nou daar blijf ik voorlopig ook vandaan...
    Werd met m'n 2 sterrenteam gematched met iemand die een overall team rating had van 95.
    Behoeft weinig uitleg dat ik dik (8-2) ingemaakt ben. :F:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Geïnspireerd door NHL 3 on 3, en de kerstvakantie die net begonnen is, heb ik besloten om deze game nog maar een keer uit de kast te trekken.
    Door al het release geweld van de aflopen maanden heeft NHL heel sneu in een hoekje liggen stoffen, maar daar gaat de komende week een einde aan komen. :D

    Als iemand btw zin heeft om online te spelen moet 'ie maar een gil geven.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Denvan zal vast wel een potje willen spelen :)
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als ik klaar ben met mijn Trueachievement challenge. :+
     

Deel Deze Pagina