Hallo, Vandaag NHL 12 gekocht en bevalt prima speelt lekker weg maar heb een probleem met de online pass. Heb de code ingevoerd, krijg ik een fout melding dat de code incorrect is. Echter code was goed. Code opnieuw ingevoerd en nu de melding dat de code reeds in gebruik is?!? Nog meer mensen met dit probleem?
Ik heb hem dinsdag opgepikt en het zelfde probleem. Meer mensen ook zo te zien http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7513935.page EA heeft op haar forum een workaround gezet : http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7518771.page Maar ik heb geen idee wat "3. Reboot console without signing out of Xbox Live " betekend. Iig niet terug gaan naar de xbox dashboard via de guide-y. Dus voor mij werkte dit niet. Ik kijk nog even dat forum aan, maar denk dat we ea helpdesk moeten mailen voor nieuwe code
Bij mij doet ie het eindelijk chat sessie gedaan met de support. Die hebben iets veranderd waarna ik de online pass kon downloaden in het menu. Mensen die zin hebben in een potje hockey mogen me toevoegen. TrueDeadEyeNL is mijn XBL nick
Goed advies, ook gedaan. Ik kreeg gewoon een nieuwe code maar pas na een scan van de oude code te hebben gestuurt.