1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NHL 12 online pass problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrainDead, 9 sep 2011.

  1. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

    Vandaag NHL 12 gekocht en bevalt prima speelt lekker weg maar heb een probleem met de online pass. Heb de code ingevoerd, krijg ik een fout melding dat de code incorrect is. Echter code was goed. Code opnieuw ingevoerd en nu de melding dat de code reeds in gebruik is?!?

    Nog meer mensen met dit probleem?
     
  2. Mankeuh

    Mankeuh Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dinsdag opgepikt en het zelfde probleem.

    Meer mensen ook zo te zien http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7513935.page

    EA heeft op haar forum een workaround gezet :

    http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7518771.page

    Maar ik heb geen idee wat "3. Reboot console without signing out of Xbox Live " betekend. Iig niet terug gaan naar de xbox dashboard via de guide-y. Dus voor mij werkte dit niet.

    Ik kijk nog even dat forum aan, maar denk dat we ea helpdesk moeten mailen voor nieuwe code :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik denk dat de server nog niet online is.
    Amerikaanse release is later.
     
  4. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij doet ie het eindelijk :) chat sessie gedaan met de support. Die hebben iets veranderd waarna ik de online pass kon downloaden in het menu. Mensen die zin hebben in een potje hockey mogen me toevoegen. TrueDeadEyeNL is mijn XBL nick
     
  5. Mankeuh

    Mankeuh Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed advies, ook gedaan.

    Ik kreeg gewoon een nieuwe code maar pas na een scan van de oude code te hebben gestuurt.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011

Deel Deze Pagina