1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niet Objectieve Redacteurs!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 3 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie vind jij een niet objectieve redacteur, hoeft niet van XBM te zijn!!
     
  2. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind dat Jurjen van de PU niet eerlijk reviewed. Hij geeft GameCube spellen veel te hoge punten. Vooral zijn stuk over Zelda vond ik erg. "Het mooiste spel ooit" , dat kan nooit, ik heb het gezien en Zelda ziet er niet verkeerd uit en is ook wel een leuk spel, maar de graphics kunnen niet tippen aan spellen als Dead or Alive of HALO. Ook Metroid Prime kreeg een 9.8, dit wil zeggen dat het spel zo goed als perfect is, dit terwijl vrienden van mij (die een GameCube hebben) het spel juist helemaal niet zo super vinden en zij zeggen ook dat er een aantal fouten in zitten.................. Dus Jurjen moet maar weer voor Nintendo bladen gaan werken als hij zonodig Reclame voor Nintendo wil maken, anders moet hij maar eens eerlijk gaan beoordelen!!!
     
  3. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zijn mening maarja het is wel iets te hoog
     
  4. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Jurjen ja, die vent is niet meer normaal. Ik vind de PU sowieso niet meer normaal de laatste tijd. :{ De hele PU is een voorbeeld van subjectief. Die lui moeten eens goed gaan nadenken over hunzelf en hun reviews.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jurjen..is wel goede gozer ik kende hem al toen hij nog voor Nintendo magazine werkte erg goed blad trouwens jammer dat die weg is....maar metriod en zelda 9.7 + 9.8 dat is niet goed....De gasten van de PU hebben ook meer lol dan dat ze goede redacteurs zijn...maar ik lag altijd wel om ze en hun verhalen zijn over het algemeen ook wel goed..om echt goed xbox spellen te kunnen vergelijken
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen PU, maar zelda een 9,7? mooiste spel ooit? Lik toch mn bolle reet (ab normaal :p) Shit man, zelda zit vol met allemaal slechte afwerkingetjes... Als je in je boot vaart (en dat moet nog al is) is het water dat omhoog spat eigenlijk 1 straal, maar alles wat eronder zit is niet doorzichtig blauw, wat erg lelijk staat, omdat je het waterstuk (allemaal witte strepen) niet meer goed ziet... Neej, het is wel leuk hoor, alhoewel het mij teveel op en neer gaan is, maar een 9,7 is echt TE hoog...
     
  7. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn beargumentering was dat het origineel was en daarom een 10 verdiende. :confused:

    Ik vind Jurjen tegenwoordig ook steeds ongeloofwaardiger worden, hij geeft veel te gemakkelijk tienen, vooral aan gamecube spellen. Als Zelda op de Xbox of PS2 uit waren gekomen en Jurjen had ze gereviewed zou hij zoiets zeggen:

    "De graphics zijn Xbox/PS2 onwaardig en verdienen eigenlijk geen voldoende, maar door de originaliteit geef ik toch een 6." O-)

    Het totaalcijfer zou tussen de 70 en de 80 liggen, terwijl hij nu zomaar 97 punten geeft.

    De PU waarin Metroid Prime gereviewed werd (Maart geloof ik) was trouwens helemaal het toppunt. Eerst schrijft hij een stukje in het nieuws dat hij niet bevooroordeeld is, waarna hij Metroid Prime zomaar 98 punten geeft met een 10 voor graphics en voor gameplay. |:-
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een 6 voor graphics ook wel weer erg weinig, een 7 of een 8 zou wel op z'n plaats zijn. En een totaal cijfer van in de 8. Het blijft natuurlijk wel gewoon een goed spel!!
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    zelda is absoluut niet de mooiste game ooit. Het ziet er wel heel mooi uit, maar mooiste game ooit? nope.. metroid prime 9.8? persoonlijk vind ik dit iets te hoog.. een 9 had van mij wel gemogen, net als voor zelda..
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind iemand die een Nintendo logo op zijn poot zet sowieso niet echt meer objectief :{
     
  11. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die jurjen trouwens niet hij stond laatst voor me maar ik was dronken en ik wist niet wat ik moest zeggen (meestal moet drank het doen) hij was in koninge nacht(geen klootaan en dat voor een man met best wat geld blijf je in zon gat feesten) best cool assen heb ook een redacteurtje!!!

    Maarja anyway


    Een redacteur moet objectief wezen maar toch zn persoonlijke voor keur komt er altijd wel in voor maar dat is gewoon zo een review is wat jij er van vind en jij moet gewoon weten wat voor typ die redacteur is als die gast simulators te gek vind en z.a.r. echt geweldig vond en hij geeft een spel een goed cijfer weet jij dat dat jouw type bijvoorbeeld niet is (als je simulators niet leuk vind bijv) je moet niet altijd o p1 review vertrouwen ten zei het echt jouw typ is
     
  12. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook al heel lang geen lid meer van de PU, want ik vind het allemaal niks meer
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    in het nummer van Januari geloof ik stond een lijstje van favo games van 2002 van de redacteuren.

    ik geloof dat op de eerste 2 plaatsen van Jurjen 2 GC spellen stinden , maar op de 3e plaats toch Halo :? dus ik weet het niet, maar hij geeft wel echt TE hoge punten voor GC spellen.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jullie zeiken niet als iemand een xbox spel een hoog cijfer geeft he.....
    Neem splinter cell, lage framerate en kartelig, verder een beetje wazig, dingen en personen vallen door muren en deuren heen......
    Die verdient dan ook niet zo'n hoog cijfer voor graphics, want daar zitten veel meer fouten in dan in Zelda. Maar dan hoor ik jullie niet......
    Sommige mensen laten wel erg blijken dat ze anti gamecube zijn..
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Doordat jouw vrienden dat vinden is dat dan meteen ook zo?
    HE en jan dan? Die is pro pc, maar daar hoor ik jullie niet over of jj, die is pro xbox, maar daar hoor ik jullie ook niet over he..
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  16. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan die lelijke tekenfilmgame van een zelda nou een 10 krijgen voor graphix??? Halo is toch veel mooier??
    Waarom Zelda dan wel en Halo niet?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kunnen jullie het niet hebben dat een xbox spel nog nooit zo hoog heeft gehad ofzo?
    Kennelijk kunnen jullie dit ook niet hebben?
    Lelijke tekenfilmgame?? Pardon??
    Elk spel word met de graphics beoordeeld naar kunnen van de console of naar de orginaliteit. Dat is het zelfde als je driver op de psx met project gotham gaat vergelijken. EN zo geweldig mooi is halo ook niet hoor. Lage framerate, kartelig, sprites, niet altijd even scherp.
    Maar nou effe een vraagje..
    Als halo nou een 10 had gekregen, hadden jullie dan ook zo zitten zeiken??
     
  18. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel want geen enkel spel is een 10 waard en ook geen 9.8!

    Enkel fanboys geven games zo'n scores
    Halo zou ik hooguit een 9 geven en metroid prime een 8.2
    Zelda kan ik niet zeggen want die heb ik nog niet gespeeld
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    En sommigen ook dat ze pro-GameCube zijn. Komop, als je het logo op je poot tatoeërt ben je echt niet objectief meer.

    Een 10 niet, want een 10 is perfect...maar een 9.8 en 9.9 kan wel, nét niet perfect. Kan heus wel.

    Jan pro PC? Echt niet, zijn favo console is de PC. Hij heeft tenminste niet 'AMD ATHLON' of 'INTEL PENTIUM IV' op zijn poot staan, dán zou ik hem niet meer serieus nemen. Er is een verschil tussen pro-Xbox/PC/GameCube/whatever en een favoriet hebben. Mijn favoriet is de Xbox, maar ik dig Metroid Prime ook. En ik zet geen 'MICROSOFT' op m'n poot.
     
  20. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel wat je zegt?

    Net niet perfect is voor mij: bijna fotorealistische graphics (of een supergedetailleerde tekenfilm)
    Nooit, maar dan ook nooit repetetieve gameplay (en daarvoor moet je volgens mij toch net iets te veel met je boot varen in zelda of net iets te veel deuren openschieten in MP)
    En de beste muziek ter wereld in de soundtrack
    De camera mag ook nooit ook maar een beetje fout zitten

    Er is op dit moment op de wereld geen enkel spel dat meer dan een 9.3 verdient voor mij
    een 9.8 of 9.9 kan (nog) niet volgens mij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina