1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw PHP systeem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 20 mei 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey gasten,

    ik zit nu te onderhandelen met iemand die wel aardig kan PHPen en die wil wel een script voor ons bouwen waarmee we dus gemakkelijk nieuws kunnen toevoegen, previews uploaden etc. Ook komt er een reactie script waarmee je kan reageren op nieuws en (p)reviews. Weten jullie nog andere coole features die we kunnen implenteren in het script?
     
  2. Guest

    Guest Guest

    plaatjes en filmpjes uploaden.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Aber naturlich :)
    Alles gaat dan via PHP.. maar misschien nog coole features als de nieuwste reacties aan de rechterkant ofzow
     
  4. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt dus gewoon helemaal te wauw :+
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Iniedergeval flink beter dan de huidige situatie. Die gast waar mee ik heb zitten lullen kan aardig PHPen volgens mij, ik hoop dat het doorgaat :) ik bedoel we hebben het er nog niet over gehad wat die van ons krijgt ervoor..
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Even een update gastuh :D :

    Jorrit is flink bezig met het PHP systeem en het ziet er al zeer goed uit.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    95% van de clientside is klaar. dan moet het admin gedeelte nog gemaakt worden. volgens jorrit moet dit alles ongeveer klaar zijn in 3 weken. we zijn nu bezig met het bedenken van een nieuw design
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    *waits in anticipation*
    8))
     
  9. MarkintheDark

    MarkintheDark muhaha :D

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    whehe

    Ben benieuwd wouter.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jorrit is de man, hij zorgt voor dat systeem
     
  11. MarkintheDark

    MarkintheDark muhaha :D

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd Jorrit :)
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Update : Vandaag of morgen zal het systeem af zijn!! MAAR, martijn en ik zijn nog bezig met het newe design (gaan daar vandaag aan verder werken) dat moet dan ook weer in het systeem ingevoerd worden, ik weet niet of dat al te lang duurt :) reken op ehm hoogstens 1 week als alles mee zit :)
     
  13. Guest

    Guest Guest

    Kewl, ik ben benieuwd wouter ;)

    Nieuwe Xdome gaat volgende week online
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    dan toch nog ongeveer gelijk :)
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Shibby!!! Het PHP systeem is NU af. We zijn nu bezig met het design, we moetend at design nog invoeren in het systeem en dan ook nog de oude previews en nieuws enzow in de database pleuren
     
  16. Onimusha

    Onimusha Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey das cool morgen gaat eindelijk (zucht) Xdome met de nieuwe layout online, Jullie gaan binnekort met alles en nog wat online, en als klapper op de vuurpijl gaat morgen The XboxLounge online de website zelf nog niet (want die is er nog niet) maar wel het forum en een forum past ook wel bij die naam XboxLounge - Just to relax.
    Dus check morgen ff http://www.XboxLounge.f2s.com , niet vergeten hoor want het is denk ik (hoop ik) echt de moeite waard.
     
  17. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Hehe

    Ik had deze hele thread nog niet eens opgemerkt. Naja, het is allemaal wel klaar enzo. Maar het uploaden door users gaat niet door, daarvoor hebben we te weinig hardeschijfruimte. Misschien, als we veel mediafiles hebben, moeten we wel meer bijkopen.

    Ik wacht op het nieuwe design.

    en je moet later dus ook met je forum username en pass inloggen om nieuwsreplies te kunnen posten.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Re: Hehe

    Plz check mod forum, had n vraagje voor je (je was nie op icq)

    Uploaden door uses was volgens mij nooit plan :) ok ze kunnen er ons wel op wijzen trouwens op forum ofzow.. we hebben nu 100 mb tot onze beschikking en dat kunnen wij upgraden tot 500 bij de huidige hoster, maar die hoster heeft mij gister verteld dat ze het nog groter gaan aanpakken en binnekort 1 gig+ paketten gaan aanbieden voor 190 Euro per jaar, klikken op die bannerz guyz, is trouwens ongeveer even duur als we nu betalen volgens mij.. iets meer, en die servers staan dan in amsterdam ipv de states (zoals nu, nu heb je een onmerkbare langere respons tijd :D)
     
  19. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    en voor mij word het ook tijd om wat vaker hier te komen.

    en weet je al wanneer precies het php script klaar is? ik ben wel benieuwd.
    zal vast en zeker top zijn 8D
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kheb vandaag het definitieve design doorgestuurd naar jorrit.. die is er al mee aan de gang, zal morgen ff vragen wanneer dat af zou kunnen zijn. Dan moeten we het verhuizen naar deze server (draait nu bij jorrit thuis). Ik weet niet of je ook MySQl databases kan kopieren, maar we moeten sowieso al de previews er in zetten, en ook al het oude nieuws.
     

Deel Deze Pagina