1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw Xbazar marktplaats systeem! Probeer het!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 13 feb 2011.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft goedgekeurd! Hoewel het niet via PayPal is gegaan m'n eerste deal via dit systeem gemaakt. :)
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je ook Blu-Ray spelers aanbieden? Ik had hier een topic in het forum geopend maar ik wist niet dat er in de regels stond dat DVD- en Blu-Ray spelers hier verkopen niet mag. :+
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vergeten jullie niet dat Paypal echt reteduur is om te gebruiken? voor binnenlandse betalen en bijvoorbeeld Belgie en Duitsland gebruik ik altijd een bankrekening.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je hebt alleen een paypal account nodig om het systeem te gebruiken, betalingen kun je gewoon zoals altijd op elke manier die je zelf wilt doen.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Oh, dat is wel beter! :thumbs:
     
  6. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje is er ook controle over de xbazar? Want er staan nu een aantal engelse advertenties op voor sorry dat ik het zeg woeker prijzen. Hoe wordt dit gecontroleerd in samenwerking met xboxworld? zodat niet mensen die hier geen account hebben toch games kunnen aanbieden
     
  7. mjk1984

    mjk1984 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel is goed aangekomen en dat zonder postzegels :p
    was ie vergeten
    werkt verders prima de site alleen staat er nog wat weinig op
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  8. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom van ps3only.nl naar hier. Wat ze daar hadden was een feedbacksysteem. Je moest na een deal naar diegene zijn profiel gaan en daar kon je een feedback achterlaten, positief of negatief. Na elke positieve ontvangen feedback kreeg je onder je username een getal met het aantal goede deals waaraan anderen konden zien hoe betrouwbaar je bent. Doe dat en het probleem is opgelost! Werkt perfect daarzo.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat klinkt best goed inderdaad.
     
  10. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt perfect. Hun gebruiken ook precies dezelfde layout. Alles is hetzelfe, heel de indeling van het forum. Druk op de link in mn handtekening dan zie je wat ik bedoel.
     

Deel Deze Pagina