1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe PS3 kopen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door SyKeS1, 10 mrt 2009.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ligt een beetje aan de processor. Heb je een core duo processor, want daarmee moet HD streamen geen probleem zijn.
    Daarnaast is geheugen ook belangrijk, minstens 2GB heb je wel nodig.
    Met mijn laptop Core2Duo T7100, 3GB geheugen kan ik makkelijk HD streamen en dat is zeker geen high end laptop
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Duo core en 4 GB geheugen. Dit zijn gloof ik de specs: http://www.laptopshop.nl/product/51816/acer-aspire-8920g-6a4g32bn.html


    Zou ook deze kunnen zijn: http://www.laptopshop.nl/product/54659/acer-aspire-8920g-6a3g25bn.html...

    Met tversity liep mn laptop altijd te brommen voor de Xbox360, waren ondertitels niet mogelijk en was het transcoden van HD zooi niet mogelijk.

    Daarbij kon je niet meer de normale manier gebruiken voor het streamen van wel ondersteunde formaten. Kan dat met deze nog wel?

    Gr.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik weet het nu niet precies. Kun je misschien op een rijtje vertellen wat je met een Playstation 3 precies wilt doen :)? Ik denk dat dit handiger is. Zet het rijtje ook meteen in je startpost ;).
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ten eerste natuurlijk voor games. Daarnaast stream ik ook graag media, maar mn xbox ondersteunt een hoop niet. Vandaar dat ik dacht dat de Playstation misschien een goede vervanging zou zijn hiervoor...maar deze maakt ook gebruik van transcode proggies enzo.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PS3 heeft veel dingen standaard.

    1. Ethernet en Wifi zijn standaard.
    2. Bluetooth werkt volgens internationale normen , bijna elke Bluetooth apparaat kan je op de PS3 aansluiten ( headset , mouse , toetsenbord ).
    3. De HDD van de PS3 kan je vervangen door bijna elke 2,5" Sata laptop HDD ( met behoud van de garantie ).
    4. De PS3 controller kan je ook opladen via de USB-aansluiting van pc , laptop en Mac.
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik merk dat dit ding vrij uitgebreid en luxe is te noemen. Ik had alleen gehoopt dat ze voor de Xbox of PS3 ook wat meer codecs et zouden ondersteunen. Dat had ze namelijk echt helemaal compleet gemaakt als media center...
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik weet niet precies maar het zou moeten werken, misschien heb je veel dingen op de achtergrond draaien die cpu kracht nemen. Check het via taakbeheer.
    Anders kan het ook liggen dat je processor slechts een T5XXX is, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een T7100 en het werkte gewoon om HD 1080p content te streamen.

    Je kan ook die andere media server proberen. PS3 media server ofzo. Die vergt minder processor kracht als tversity.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    houd er ook rekening mee, dat als je dingen wilt kopen in de playstation store, dat je een creditcard nodig hebt. Helaas is er nog niet zo'n systeem zoals bij xbox live wel is met de punten. Erg slecht is dit.
     
  9. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Maak gewoon een amerikaanse account en koop punten.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Of anders heb ik én een creditcard én ik koop nooit extra maps en meer van die meuk. Opgelost :)
     
  11. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook het weer zien op de PS3 :p Kwam ik laatst pas achter lol.
     
  12. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai, ik gebruik sinds kort ook PMS, loopt als een trein, tversity vondt ik ook niet veel aan. Voor dat ik van PMS (raar woord om te gebruiken.. premenstrual stress anyone?) had gehoord gebruikte ik een andere methode, die heel simpel en snel is, waar ik bijna niemand over hoor praten.

    Ik gebruikte een mix van GOTsent (een convertertje die je van tweakers ergens kan afplukken, gaat allemaal heel snel, binnen 10 min had ik een 1080p van 12gb ps3 klaar gemaakt, de opties zijn ook allemaal simpel.) en HFS . Ik denk zelf dat niemand dit gebruikt omdat ze geen HFS of een andere http file server kennen, en vast zitten met het 4GB fat32 limiet, het ding met de PS3 is juist dat het een browser heeft, dus kan je http file transfers doen = geen file limit, je kan alles op je PS3 gooien, HFS is ook, net als GOTsent heel erg simpel, je hoeft het programma niet eens te installeren.

    Je 'PS3-ready' film er in slepen, IP wat in de adres bar in de browser van je PS3 typen > target save as, en binnen een paar minuten staat hij op je PS3, heel fijn als je PC - PMS niet aan kan.

    voor hfs - http://www.rejetto.com/hfs/
    gotsent - http://sentry23.googlepages.com/

    succes !
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ook hier maar even vragen, zijn er nog nieuwe acties/bundels aan de gang of komende?
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Cool dankje. Zal het eens bekijken als ik die ps3 nog ga aanschaffen...
     
  15. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus aan het overwegen om mn xbox360 te verkopen en een PS3 te kopen. Vooral door Killzone 2, en God of War 3 die nog moet komen. Er komen niet veel exclusives voor de 360 meer uit die ik nog egt graag wil spelen. Meeste zijn tog voor xbox en ps3 in de maak (Cod modern warfare 2), en de exclusives voor ps3 vallen me erg in de smaak, vooral omdat ik altijd Ps heb gehad en dus ook GoW en Killzone 1 heb gedaan.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik raad je aan om tenminste op de E3 te wachten want MS kondigt de exclusive van een bepaald jaar als in het begin/midden van dat jaar aan. Op de E3 zal MS dus waarschijnlijk de 360 exclusieve eindejaarstoppers aankondigen.
     

Deel Deze Pagina