1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ze zijn er mee bezig, maar de kans is groot dat ie op xbox2 komt.
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Ign
    En:
    Het ziet er dus uit dat we nog wel even kunnen wachten op NG2 :)
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus niet hetzelfde als de release schedule als voor Xbox:
    DoA4 als Launch
    DoA: Code Chronus *wat dat ook is*
    (DoAX 2, weet nie zeker of dit na CC komt of na NG2, maar ze zeiden dat het wel komt, majah gezien wat Team Ninja allemaal heeft gezegd, is de kans dat het gecaneceld is net zo groot)
    Ninja Gaiden2

    maar Elk van die spellen is het waard :)
     
  4. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja inderdaad ze zijn het wel waard om op te wachten behalve dead or alive ultimate omdat ie toch al bijna uit is en ik toch geen xboxlive heb, maar het geduld is het waard en des te langer des te beter..... meestal dan !
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    yow gansta's meester spel zeg. Ut luk me nie om um uit te spelen hij wel vet moeilijk en dan heb ik hem nog niet eens op hard of extra hard uitgespeeld. Graphics zijn geweldig. verhaal is strak en het vechten zelf is vet. Er is eigenlijk niks waar ik niet tevreden meej ben zo goed vind ik hem. eindbazen heb ik ook nooit wat gevonden maar nu vin ik hem echt strak.
     
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ben ik helemaal met je eens, maar dan hoef je dat nog niet te poste :confused:
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij mag toch zijn mening geven over het spel? Doe ik ook wel eens en nooit negatieve reacties op gehad.
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Ninja Gaiden toch nog wel boven al mijn gespeelde spellen gaat. Het vechten is zo goed uitgewerkt, de combo's zijn echt vet. De wapens zijn helemaal mooi, en dat het beeld... Dat is gewoon prachtig. Vanaf dat je in dat stadje komt, is het gewoon gaaf. Lekkere sfeer en alles. Bij dit spel krijg je ook echt het idee dat het van jou afhangt. Bij PoP 2 is de sfeer heel anders, en zijn de combo's een beetje rommelig. De meeste vijanden maak je met dezelfde combo af. Gewoon xxxy indrukken en huppa, weer 1 minder. Ook zijn de wapens daar niet echt gaaf. Ik zou voor NG gaan ! (tenzij je van puzzles houd)
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon allebei spelen, zijn beide super vet, hoewel NG beter is :D
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    NG is denk ik wel het beste spel dat ik heb. Beter dan Halo 2. Beter dan Halo weet ik nog niet, maar het evenaart Halo absoluut in grootsheid.

    Die sfeer is echt heerlijk en de moeilijkheidsgraad ook. Echt perfect, want je loopt er niet zo maar doorheen. En dan nog al die DC's. Team Ninja is echt heer en meester op alles wat met slaan te maken heeft.
     
  11. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook allebei, maar NG spreekt mij toch iets meer aan, gewoon door dat ninja gebeuren. Maar bij PoP2 hebbie gewoon weer leukere puzzles. Voor de rest zie mijn post hierboven.
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    wat kan me vooral voorstellen bij die puzzels, denk namelijk dat ik hem wil gaan kopen omdat het ook hierbij lekker hakken is net als in ninja gaiden maar toch anders en niet die vreselijke censuur als in ninja gaiden die er van mij echt wel uit had mogen worden gehaalt
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die censuur merk je niets. Er vliegt nog steeds vanalles in het rond, alleen niet bij je menselijke tegenstanders. Monsters kun je naar hartelust ontleden.
    Ninja Gaiden heeft wel puzzels, maar geen ontzettende breinbrekers.

    Voor de rest is het vechtsysteem van Ninja Gaiden beter volgens mij, ten eerste omdat het hele spel daarom draait en ten tweede omdat Team Ninja gewoon alleenheerser is in vechtspellen.
    Ninja Gaiden is denk ik ook een stuk sneller en heeft interessantere wapens. En er zit ook nog een vleugje RPG in verwerkt door het kopen en upgraden van vanalles en nog wat.

    Ik heb PoP2 trouwens niet gespeeld dus ik kan geen goede vergelijking trekken.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    De moeilijksheid graad ligt in NG ook hoger dan bij PoP2. En grafisch is Ng beter. Maar PoP is ook heeel bruut, vooral de acrobatics, maar de prins heeft mij Ryu hayabusa niet doen vergeten.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga hem woensdag halen (lekker laat maja altijd te weinig geld ivm met halo2 fable enzo)
    Lijkt mij een meesterlijk spel echt waar, al die screens.....HEERLIJK!!
     
  16. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt ook ongelooflijk goed. Hij is wel redelijk moeilijk zoals iedereen zegt, maar hij is goed te doen. Ik vind het zelfs het beste spel op de xbox, beter als halo, maar iedereen heeft een andere mening uiteraard.
    Veel plezier ermee ;)
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat het moeilijk is spreekt mij juist aan, ik ben met halo1 tot Legendary (de moeilijkste) gegaan en uitgespeeld. Met halo2 ben ik ook op Legendary begonnen. Echt geweldig, moeilijkheidsgraad. In PoP2 die ik eens geleend heb van een vriend ben ik sinds het begin op zn moeilijkst aan het spelen. Geeft echt een kick als je dan weet te overleven na een massa vijanden. Van wat ik heb gehoord speelt Ninja Gaiden nog fijner dan PoP2 en zijn de actie en gevechtsmoves beter uitgewerkt. Ik heb zo'n zin in woensdag!!!! Eindelijk na een week hard leren voor SED's (school examens VWO4) lekker mijn aggressie eruit rammen in Ninja Gaiden. Ook leuk voor de vakantie trouwens. Eveneens heb ik Morrowind gekocht (€12,00) en daar ben ik ook wel een flinke tijd zoet mee. Driv3r komt eraan (ja verklaar mij voor gek maar ik vind het leuk, lekker take a ride doen). In April (uitgesteld...) nog Forza Motorsports! Geweldige tijden zijn dit!!
    Sorry voor het off-topic gelul... De kern van deze post is dat ik niet kan wachten tot ik Ninja Gaiden heb!
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Morgen heb ik hem :D
    Sorry voor deze post maar lijkt mij zo vet!!! <zie vorige post>
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben laatst ook maar eens overnieuw begonnen op super hard of iets dergelijks, en dat is echt niet te doen. Ik zit nu bij die ruiters waarvan er telkens weer een nieuwe komt. Elke keer als je er 1 van z'n paard probeert af te schieten, wordt je zelf beschoten, en raak je je aim kwijt.
    De beste techniek tot nu toe was om de ruiter met de lans erg dichtbij je te laten komen, en dan inferno activeren, waardoor je ruiter met lans van het paard afgooit, en je met de vuurbal de andere ruiter raakt. Wel heb je hier een erg goeie timing voor nodig, en het blijft lastig.
    Dat andere armor is trouwens wel grappig :)
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    zonde van je nimpo man;).

    schiet een pijl naar die pijl-en-boog dude als hij weg rijdt en die andere is niet in de buurt is. Dan komt vaak als eerste die gast met die lans. Blok 2x ofzo, en slice de achterkant van het paard, vlak daarna komt die gast met de boog voorbij, maar die negeer ik meestal. Op het moment dat ze allebei weer in de hoek zijn snel weer 1 of 2 pijlen op die gast met de boog, voordat die dude met de lans weer terug is. Die Lans-dude haalt uit --> blok-blok, en weer slicen.

    Ik probeer wel altijd eerst die gast af te maken die de boog heeft, want als je eerst die dude met die lans killt, komen er opeens 2 boog-dudes en dat is een stuk lastiger dan 2 gasten met een lans :) Duidelijk he? +)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina