1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Stomme vraag waarschijnlijk maar wat is nimpo?
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hijs egt vet. bij chapter 5 krijg je eigelijk pas da egte gevoel waar het om gaat enzo. egt vet jonge! KOPEN !!!!!!!!
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nimpo zijn die special krachten van een Ninja.
    Zoals vuurballen afschieten
    . Die krijg je in de loop van het spel.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt jongens!
    Krijg er nog meer zin in bijna is het zover:D
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, bij PoP2 zie je alleen bloed, maar vliegt het niet tegen de muren. Ook verdwijnen de mannetjes weer in een zandwolkje. Maar de puzzles zijn veel groter: Je moet bijvoorbeeld de tijd terugdraaien om ergens te komen, je omhoog 'puzzlen' en dan weer de tijd vooruitdraaien, om verder te komen (bijvoorbeeld). Het vechtsysteem is wel grappig, maar de combo's zijn niet zo makkelijk te overzien, en er is geen variatie in de combo's. Je krijgt aan het begin alle combo's voor 1 hand en 2 handen. Je moet zelf oordelen, maar zelf ben ik NG weer aan het spelen.
     
  6. Daap

    Daap Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net Anya gedood (Chapter 8 volgens mij). En ik heb nu zo'n uber wooden sword (unlabored flawlessness). Maar ik kan daar echt niet mee hakken, het wapen is veel te log om een beetje snel iemand mee neer te maaien. Zijn er nog speciale moves die ik moet kennen voor dit zwaard of sucked ie gewoon echt?
    Want met je dragon sword heb je de flying sparrow attack en die pwned hard, maar bij die wooden sword heb je alleen maar moves die damage doen als je vlak naast iemand staat.
     
  7. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Anya????
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat wooden sword owned echt te hard. Bosses zijn daar echt hard mee dood te meppen. En andere units zijn daar echt snel mee dood.
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    de unlabared flasslessness wordt sterker met dat je health verliesd. Dan gaan ook die letters gloeien. En als je dus nauwelijks health over hebt kun je doku in 3 maal slaan afmaken!(effe voorbeeld) Het risico is wel weer dat als je geraakt wordt je het wel kunt vergeten. Maar als je een volle healthbalk hebt. Is ie nog erg krachtig alleen omdat ie zo langzaam is zuigt die dan wel, dus eigenlijk is moet je hem alleen gebruiken als je bijna af bent
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    en als je niet bijna af bent en je wilt wel een sterk wapen, pak dan je Dabilahro op lvl 3. En ram die combo van xxxxy (geloof ik) er tegenaan. Grotere vijanden zoals die rode draak figuren zijn in 1 combo om zeep. En als je het wapen te langzaam vindt tegen snellere enemies, zou ik ervoor keizen om je block ingedruk te houden, en aanvallen counteren. Vaak zijn de vijanden dan in 1 klap dood.

    Ben nu ook weer begonnen aan ninja gaiden. Met me plasma Saber. Heerlijk! *)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  11. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hang nu vast bij eindbaas level 15 zonder enige potions en alleen volle balkjes
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is redelijk simpel. Kijk even op www.gamefaqs.com Daar staat alles precies uitgelegt, en hoef ik het niet meer te doen.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    1 hint dan: Nimpo!!! die gast is ongelooflijk gevoelig voor je vuurballetjes:) en dan een sterk wapen (Dabilahro of unlabled flawlessness) een beetje bashen op z'n armen. :)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik moet zo'n draak (van botten) kontschoppen. Maar elke keer verdwijnt de camera achter de muur zodat ik niets meer zien :mad::mad: frustrerend
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    is dat die chapter 6 boss? Ram em dan kapot met je windmill shuriken!! Dit is (vind ik dan) mij de makkelijkste baas uit het spel.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij wordt pas lastig als je niets meer ziet ;)
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste bestaat Anya niet en is dat Alma. En het wooden sword is heel sterk als je hem veel upgrade. Volgens mij zijn er wel 6 sterretjes om hem te upgraden! Ik vecht meestal gewoon met het dragon sword of the warhammer, en daarna met de vigoorian flail, en de nunchaku gebruik ik nooit meer omdat de vigoorian flail precies hetzelfde kan en sterker is. Maar het is tog nog steeds een meester spel.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja maar, zoals ik al eerder heb gepost, de nunchaku kan je veel hogere combo's opleveren. Er zijn video's verschenen met 999+ combo's. Heb hiet ff geen bronnen voor, maar met google moet het zo gevonden zijn. En ik vind het dragon sword / plasma sword ook heel goed. dit ding heeft lekker veel verschillende soorten moves. verveelt geen moment :) Kitetsu masteren is ook wel leuk, alleen dan moet je wel die armband hebben die je health weer terug haalt.
     
  19. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Kiketsu heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Wel jammer, want het lijkt me echt een meester zwaard als je eenmaal de armlet of tranquility hebt. Maarja, de dragon sword schopt toch de grootste bruine anjers dus...
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Met flying sparrow ownde je iedereen. (behalve die visjes dan, en de vigoor emperor, en dat ijs monster, en de draak, en de aquaduct eindbaas, en het skelet monster) Ik draaf weer door. Het is gewoon de beste move van het spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina