1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bale! Ik zou hem woensdag gehaald hebben. Helaas selaris is er niet bijgekomen.... nu staat het er inmiddels wél op en ga ik hem 100% morgen halen. Ook al zit niemand er op te wachten en boeit het niemand een reet, ik post morgen hier mijn reactie van het waarschijnlijk masterlijke spel!!!!
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes:9 Ga meteen ook alle DC's downloaden (mits je xbox live hebt)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee ik heb helaas geen Live. We hebben geen creditcard (manier voor gratis creditcard zonder hem te gebruiken :p). Wat zij DC's eigenlijk, de Hurricane Packs?
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloadable Content, maar das een beetje een pauperwoord om te schrijven dush...

    Maarja, dat is bale dan. Niet dat Ninja Gaiden minder gruwelijk is zonder die DC's maar toch jammer.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar voor een nieuweling is het toch niet zo slim om te beginnen met Hurricane Packs :)
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE ! :D Ik heb onderhand die site gevonden waar je die 999+ combo's kan zien. http://www.master-ninja.com/ng/ is de site. Je moet het wel in een torrent downloaden. Laatst deed ie het niet, maar je kan het altijd proberen.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Tja ik had beloofd om mij mening over Ninja Gaiden te posten... en dat moet ik dan ook maar doen...
    GEWELDIG!!! Zo ontzettend verslavend, mooi en lekker moeilijk. Beste game die ik heb, weet ik zeker! Ben op normal 1x doodgegaan bij de eerste Boss. Zit nu in Chapter 2 en heb net die ruiters op die paarden verslagen. In dat dorpje zat zo'n steen met een bliksempje erop. Daar heb ik dus een zwaar ding voor nodig, een warhammer o.i.d. Deze ligt naar mijn weten niet in Chapter 2, dus als ik hem uit bijv. chapter 3 haal, kan ik dan nog terug naar chapter 2?
    Verder echt geweldig, goede sfeer en zo'n echt ninja-gevoel krijg je ervan.

    Nog één vraag: als ik rondkijk, in first person view dus, en dan van links naar rechts snel kijk dan beweegt het beeld een klein beetje schokkerig. Licht dit aan de disc, of is het beter als ik mijn tv op dat 60 nogwat zet. Weet niet of mijn tv het ondersteunt.
    Maja ik ga weer verder, ben verslaafd!
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Deel 2

    Graag doorgaan in deel 2: hier.

    dicht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina