1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar zag je die precies? Ik wil er namelijk ook 1, en brain training lijkt me wel grappig. :)
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    wie haalt mij over om een ds lite te kopen, ik wil hem graag (relaxt ook voor in spanje op de camping) ik heb het geld ook wel maar ik wil toch die final touch hebben om hem te kopen. vooral internet lijkt me zeker lachen, ik heb nu zelf een draadloze modem (voor me vaders laptop) maar bij mij zit er gewoon een kabel in me computer, kan je dan gewoon met de ds op internet?
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Veel leuke games, aantal met unieke mogelijkheden.
    Wifi, online gamen met games zoals MarioKart, Metroid Prime Hunters etc.

    De DS bied gewoon een bijzondere game ervaring.
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat nintendogs een beetje oud spel is, maar aangezien ik zelf een labrador heb waarmee ik heel veel doe lijkt me het ook heel leuk om de labrador versie te halen. is nintendogs beetje leuk;)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, is een leuk spel, maar het spel moet je wel liggen.
    Ik heb hem echt een flinke tijd gespeeld, maar na een tijdje word dat steeds minder (is met de meeste games zo). Maar als je wat met dieren hebt (vooral honden in dit geval natuurlijk), dan is het een leuke game.
    Het is een game waar je best wel wat tijd in moet steken, vooral als je meerdere honden hebt, maar dat maakt het wel leuk.
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 6 augustus heb ik een ds lite in me handen:9
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn inmiddels weer redelijk te krijgen in de winkels, dus dat is wel beter.
    De meeste winkels hebben wel een aantal DS lite's liggen.
    Zo lagen er bij Media Markt in Rdam vrijdag zelfs een stuk of 25.
    Je moet wel even kijken of je een witte of een zwarte wilt hebben. De zwarte is in het algemeen wat schaarser en dus wat moeilijker verkrijgbaar.
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel nog een probleem, welke kleur wil ik. wit is mooi maar veel mensen hebben wit, zwart is ook cool.... och ik zie het dan wel :9 eerst nog even me kamer doorzoeken ik dacht dat ik nog ergens wat geld had liggen hehe

    edit: de games voor de ds zijn toch gewoon hetzelfde als die van de ds lite. dus nintendogs labrador editie die al vet lang uit is is ook de versie voor de ds lite (in dat geval zal die game niet zo duur zijn)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    DS games zijn uiteraard gewoon speelbaar op de Lite. Het is het apparaat wat verbeterd is, het spelformaat is hetzelfde gebleven om oude DS bezitters natuurlijk niet te naaien....even heel plat gezegd :+ 8)
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je kan het ook wel zien aan de topics hier :D
    Bijna geen activiteit in het psp topic :p
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier op XBW een PSP topic dan ? :+
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, die is er niet. :eek:
    Dat kan eigenlijk niet he. :)
     
  14. Encore

    Encore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime Hunters, geweldige shit online!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Er was eens een heel PSP forum ;)
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik vond de DS aanvankelijk maar niks. Een maat van mij heeft een PSP en ik vond dit wel een erg mooie gadget. Graphics waren dik in orde en het ding zag er mooi uit. Nu blijkt dat er niet erg veel leuke games voor de PSP verschijnen is hij er steeds minder tevreden mee. Een andere maat van mij heeft onlangs een DS gekocht. De oude versie nog wel. Het apparaat zelf vind ik niet moeders mooiste, hij is erg dik zo met het scherm dichtgeklapt. Maar man man man, wat is een DS toch leuk! Heb Super Monkey Ball erop gespeeld, vind het wel heel erg wennen, maar wat een leuk ding. Innovatieve gameplay, mooi helder schermpje (graphics minder dan PSP, maar heb echt weer dat Nintendo gevoel erbij, net als toen ik m'n GBA voor het eerst gebruikte). Meesterlijk ding, denk dat ik binnenkort maar eens de Lite ga halen, zo vreselijk duur zijn ze ook niet, de spellen ook al niet? Voor mij staat de DS nu boven de PSP, en niet met een geringe voorsprong.
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    de ds lite kan je ook gewoon in je broekzak stoppen toch?
     
  18. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je dan beetje voor lul nloopt met zo'n bonk in je broekzak:D

    er was een aanbieding op marktplaats dat als je je oude gba inleverde je de ds bij hun voor 100 euro kon kopen kan alleen niet meer vinden..

    ik vind het echt wel vet en zit er ook zeker over te denken maar ik ga niet 150 euro uitgeven dat is iets te veel voor alleen de ds...

    ik wil er uiteraard ook nog nsmb en brain training bij..

    jammer dat er geen activiteit rond de 360 is anders had ik daar wat op kunnen spelen maarja ik moet weer 2 maanden wachten tot saints row er is.
    en ja dan is mijn vakantie al een eind over.
    dat hadden ze beter moeten plannen
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik denk dat ik er vanavond 1 aan ga schaffen met Trauma Center en NSMB.
     
  20. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Van t weekend met 2 andere vrienden NSMB lopen multiplayeren, is lachen om dan die minigames te gaan spelen. (doet me weer denken aan mario party op de N64) Dikke lol om die minigames zeg, weet iemand of als je met 4 spelers speelt je ook 2 on 2 hebt, net zoals je met 2 spelers 1 on 1 minigames hebt?
    Ook nog voor 7 euro Project Rub gekocht bij de MM, zeer goede aankoop voor die prijs zeg! Lachu spel aangezien het volop gebruik maakt van de touchscreen en de mic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina