1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ja precies, iedere psp gek is naar dat forum verhuisd :D geen nut meer voor een psp topic, maar ik denk niet dat het psp forum zo geweldig loopt om eerlijk te zijn :+
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een witte :9 met mario kart, kon kiezen tussen wit en zwart en wit is gewoon mooier
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooie aankoop! Veel plezier ermee (lukt wel denk ik) :)
    Ik heb zelf ook een witte, vind deze gewoon mooier dan de zwarte en hij is wat minder ''besmettelijk''.
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net al mijn eerste match gespeeld op internet tegen wat gasten met mario kart, uiteraard gewonnen. maar nu wil ik ook pictochat doen met mensen en karten tegen mensen van hier hoe doe ik dat?
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er misschien ook een kopen, voor als ik naar de VS ga. Ik heb nog een paar vraagjes:

    -kan ik ook games in de VS kopen en kan ik die dan ook op mijn Europese DS lite spelen? (ik ga de DS zelf niet in de VS kopen ivm garantie)
    -kan ik overal gratis online spelen en hoe zit dat precies???
    -wat is een aanrader als begin game, NSMB lijkt mij top btw

    Thank you! :thumbs:
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    1. ja, de DS lite is regiovrij. Je kan er Japanse en Amerikaanse games op spelen.
    2. yep, moet er wel een hotspot of iets dergelijks zijn. Thuis moet je een wireless netwerk hebben of zo'n Nintendo Wifi USB stick.
    3. Natuurlijk NSMB, maar ook games zoals MarioKart, Animal Crossing, Mario64 DS, Advance Wars, Tetris DS, Metroid Prime Hunters om er maar een paar te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zijn EU en USA games wel wifi compatible dan?
    Met de vorige Gameboy kon je EU en USA games niet connecten.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    ''Nintendo DS is regiovrij en kan spellen van elk gebied afspelen. Nochtans, kunnen sommige draadloze multiplayerspellen niet met spellen van andere gebieden spelen. Bijvoorbeeld, een exemplaar van Nintendogs uit de V.S. zal geen verbinding kunnen maken met een Japans exemplaar van Nintendogs. ''

    Is dus afhankelijk van het spel.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Welk spel is NSMB precies?

    Ik ga heel waarschijnlijk nu wel een DS kopen. Een witte lite denk ik, waarschijnlijk met die nieuwe Mario.
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe kan je met iemand pictochatten, is dat zeg maar niet zoiets als msn alleen dan in een chatroom ofzo? want al die rooms zijn leeg. is er ook een manier hoe je iemand kan toevoegen zodat ik tegen die persoon kan karten

    Edit: nsmb is new super mario bros
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    pictochatten kan alleen over "lan" en niet via wifi. Je moet dus een vriend of vriendin hebben met een ds en dan kan je als je allebei dezelfde room neemt met elkaar pictochatten. Ik hoop echter dat er binnenkort misschien een update of iets dergelijks komt zodat je online kan pictochatten. Dat zou ubermooi zijn.

    En de games van verschillende continenten kunnen volgens mij via wi-fi wel tegen elkaar gespeeld worden, maar met sommige games is de "lan"sessie een probleempje
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nu de site eraf is gehaald is er natuurlijk geen hond meer te bekennen op dat forum. Toen PSPWorld nog bestond was er nog wel enige activiteit, ook weer niet van het niveau van XboxWorld, maar het was er wel. Met de ondergang van PSPWorld is dus eigenlijk ook het forum ten onder gegaan, ook al bestaat deze laatste nog wel....

    Een apart PSP topic hier op XBW kan ik dus wel waarderen, thx Kameo :)
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik erachter wat mijn friends-code is
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat volgens mij in het boekje van je gekochte game. Ik meen dat je Friends-Code per game verschillend is. Somebody correct me if I'm wrong :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    je friends code moet je ergens in de game kunnen vinden, want de friendscode wordt als combinatie van de game en de DS gemaakt. Het kan dus nooit in het boekje staan ;)
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dus gewoon game in de ds en zoeken bij opties ofzo???
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan weet ik dat ook weer :thumbs:
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    No problem. :)
    Zo'n mooi apparaat als de PSP moet gewoon een eigen thread hebben hier op XBW. :)

    Laten we het hopen!
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zou dope zijn. Het allerlaatste kasteel is trouwens van zeer hoog niveau _O_
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij MK ergens tussen de opties
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina