1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ach ik vind importeren wel relaxt, heb Diamond voor 30 euro incl. verzendkosten van ebay gekocht..is ook compatible met europese versies en met europese versies van Sapphire/Leafgreen/firered/Ruby. Plus ook nog eens dat ie goedkoper is en nog geeneens uit is in Europa! xD
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    idd. Ik nieuw voor 32incl :). Gelukkig is die DS compatible, scheelt je echt klauwen met geld.
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel gameshops in nederland verkopen gewoon de import versie van pokemon....

    Hieruit blijkt toch dat het een topspel is...als zoveel mensen hem importeren/al hebben voordat hij hier officieel uit is...

    Ik vind het echt een supergame..heb er inmiddels 25 uur opzitten....
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb ook plannen om het over te laten komen uit weet ik veel waar. Dus mochten mensen nog willen gaan importeren, misschien is het goedkoper als we een paar exemplaren bestellen ? :)

    Dit moeten we dan maar even uitzoeken (als d'r animo voor is)

    Zie deze post nu pas. Weet je ook misschien welke gameshops dit zijn, en eventueel waar ? :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Digifan in Haarlem/Schalkwijk (moet je wel heeeeel ver reizen vanuit Stormwind City :+), Zuiderpark zal hem vast ook wel hebbenl, etc etc
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Zit nu op precies 20 uur, en heb eindelijk Dialga \o/ Wat een wereldpokemon en verhaal toch. Wat een fantastisch spel!
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Veel beter dan de vorige delen? Zo ja: Dan heb je me zojuist overgehaald om 'm te kopen...denk ik. :p
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Eh. Eig. wel ja. Vind hem beter dan Sapphire, ook door de graphics etc. en alle pokemon van Sapphire kan je toch overzetten naar Diamond..en Diamond heeft 10x gavere legendarische pokemon! IT ROCKS!
    Trouwens, niet mij de schuld geven als je er niks aan vind zodra je hem gekocht hebt. :p
     
  9. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel beter vind ik hem eerlijk gezegd niet. De gameplay is vrijwel niet aangepast & buiten een paar extra's is het gewoon hetzelfde spel gebleven. Ook grafisch doet de game niks speciaals.
    Toch is en blijft het een zeer verslavend spel!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ik vind de graphics wel speciaal. Het voegt een nieuw sfeertje toe. Dat 3D enzo. Ik vind het echt mooi.
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat meen je niet?! Tjonge wat ben jij een kinderachtig ventje zeg..

    Geintje, het is juist onzin om te denken dat Pokemon voor de kleintjes is. Ik heb Pokemon Red en Silver gehad (nouja, heb ze nog wel). Nou ik denk niet dat er veel 8 jarigen zijn die die twee versies zonder walkthrough of wat dan ook kunnen uitspelen en iedereen gevangen te hebben. Het is gewoon een game waar je ook je verstand bij moet gebruiken. Ik ben 21 maar ga hem ook halen zodra hij uit is :)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Daarom komt Ninja Gaiden nou op de DS ipv de PSP
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0

    Uhmmmmm, 21 en Pokemon...Goeie combinatie:confused:
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ach, als je er maar plezier aan beleeft. Ik heb mijn DS tenslotte gekocht om er plezier aan te beleven :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sinds wanneer is er een maximum leeftijd bij game? Ik dacht alleen soms een minimumleeftijd? :confused:

    Ik vind het altijd een beetje flauw om te roepen dat iemand te oud zou zijn voor iets :x (hoeft niet gelijk een game te zijn)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459

    Het is nou eenmaal niet "stoer" om pokemon te spelen, he :emo: |:-
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ja man, je moet juist Gears of War spelen als je 21 bent! Lekker stooeeer! -.-
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Waarom maakt er eigenlijk niemand ff een apart topic voor Pokemon aan ;) Blijft deze een beetje overzichtelijker voor algmeen DS nieuws etc :)
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag final fantasy 3 gehaald. en na 5 uur spelen kan ik al zeggen beste ds game!
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Echt niet man, dat is Pokemon Diamond. xD
     

Deel Deze Pagina