1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Maar wel oppassen, want volgens mij is de DSi of die XL (weet niet welke) niet regiovrij! ;)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De DSi en XL zijn wel regiovrij. Alleen is het zo dat spellen die exclusief voor de DSi zijn uitgekomen, waaronder ook de downloadable spellen, wel een regiolock hebben.
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,

    /Mod *Knip* Hier praten we op dit forum niet over, zie de [faq]faq[/faq]. Dus je zal dit zelf uit moeten vogelen - Cookie

    Richard
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar is de zwarte DS lite nog een beetje goedkoop te krijgen?
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Probeer bigdennis?
     
  6. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister tweedehands een DS Lite gekocht. Leek perfect te werken, nu blijkt dat de rechterspeaker niet werkt. Er zit een reparatiebon bij van 18-6-2009 wanneer hij al eens is gemaakt. Nog geen jaar geleden dus. Denk je dat ik nog garantie krijg? Op de bon staan wel al de gegevens van de vorige eigenaar, checkt Nintendo daarop?
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    M'n 32 jarige zus is binnenkort jarig en ik wil wat DS games voor haar kopen, maar ik echt geen flauw idee wat een beetje fatsoenlijke games zijn met de gigantische lading crap-ware voor dat ding.

    Ze vind kaartspelletjes, adventure games en van die mini-games erg leuk. Zelda vind ze dan weer te lastig/ingewikkeld, en ja het is er zo een :+

    Enige pro tips welkom ;) heb iets goed te maken omdat ik vorig jaar haar verjaardag was vergeten
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe heet dat puzzel spel? Van de reclame dat je een man in de trein ziet zitten en allemaal puzzel spelletjes aan het maken.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Professor Layton's nog iets denk ik. Heb het zelf even gespeeld en de puzzels zijn wel leuk maar het tempo ligt zo tergend traag dat ik me er gigantisch aan begon te storen.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou best eens een DS willen proberen, maar voor welke versie kan ik nu het beste gaan? Die nieuwste is erg mooi om te zien, maar is een stuk duurder. :{
    Kan die verder wel alle oudere games afspelen? En welke voordelen heeft ie verder?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Bedoel je met de nieuwste de 3DS of de DSi (die ene met het grotere scherm)?
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, dat bedoel ik dus. Er zijn dus 2 nieuwe. :x Ik bedoelde die met een groter scherm maar er is nog een andere? 8)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Nouja, er komt eind dit jaar/volgend jaar een heel nieuwe 'DS' met 3d zonder bril en beter graphics. Ik dacht dat je die misschien bedoelde. Die zal vast ook wel oude games afspelen, though.

    Edit: Maar die ene die momenteel op de tv is (met het grotere scherm), die heeft niet heel veel voordelen ten opzichte van de DS Lite (mijn aanrader). Het enige toegevoegde is het grotere scherm en kleine (maar over het algemeen zuigende) downloadable games.
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Maar is het verschil in scherm echt heel groot? Of merk je dat tijdens het spelen niet echt? En welke games zijn echt aan te raden? Zou hem graag gaan gebruiken tijdens reizen en lekker in de tuin zitten. PSP speel ik eigenlijk nooit meer mee door de games.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Ik zou het niet weten, ik heb namelijk gewoon een DS Lite. Misschien weet iemand anders het.

    En over games: Wat voor games speel je graag?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de DSi XL nu een aantal maanden in huis en de grote schermen zijn fantastisch.
    Vooral bij zoek-games zoals Samatha Swift , Chronicles of Mystery , Mystery Case is 93% groter scherm perfect.

    Vind Professor Layton en Zelda ook prettiger gamen op de DSi XL.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou echt wachten en voor de 3DS gaan.
    De pers is er echt laaiend enthousiast over, de support en games die er nu al voor aangekondigd zijn fantastisch.
    Geweldige graphics en het 3D effect moet spectaculair zijn en zeer goed werken.
    En alle DS games werken er ook op.
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Maar die komt volgend jaar toch pas uit?
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ugh ik heb een probleem met het verbindingen maken met de DS met mn router.

    Als ik acces point zoek vind ie onze router. Vervolgens vraagt die om de WEP-key dus die vul ik netjes in, maar dan zegt die 'These settings are invalid, confirm the information and try again. For help, visit support.nintendo.com'.

    Like vervolgens typ een crapload aan random nummers en letters in en dan vraagt die of ik deze informatie wil opslaan. Natuurlijk kan die dan geen verbinding maken omdat de WEP key dan fout is.

    Maar waarom wilt die de juiste WEP key niet verwerken, terwijl ik een hoop randomness wel kan invoeren om te verwerken?
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Gekke vraag, maar heb je de hoofdletters en dergelijke wel precies overgenomen? I kon om dezelfde reden een keer geen verbinding maken. :x
     

Deel Deze Pagina