1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Gamecube [Deel 1]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Modder-Eter, 10 jul 2006.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    [​IMG]

    Ik keek een beetje rond en zag dat er nog geen centrale Gamecube thread was. Er waren wel allemaal threads over verschillende games, maar geen centrale thread. Hierbij deze thread dus. Beter laat dan nooit, zeggen we maar. :D

    Enkele specs voor de geinteresseerden:
    En wat afbeeldingen van deze console + toebehoren:

    [​IMG]

    [​IMG]

    De speciale Panasonic Q versie:
    [​IMG]

    En natuurlijk is een console niks zonder goede games. Hier dus enkele van de gevestigde en aankomende toppers:
    Metroid Prime
    [​IMG]

    The Legend Of Zelda: Windwaker
    [​IMG]

    Super Smash Brothers: Melee
    [​IMG]

    meer volgen snel
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuk topic! Gelukkig is de Gamecube nog niet vergeten.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    SSBM _O_ Vaag dat er nog geen centrale thread voor was...
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik vond het ook al vreemd. Maar met aankomende games als de nieuwe Zelda en Super Paper Mario is het toch nog nodig ;)

    Ik heb vanmorgen weer eens een stukje Windwaker gespeeld vanaf het begin en deze game wordt gewoon steeds beter. De graphics zijn gewoon geweldig, vooral als je de lichteffecten beschouwt. De gameplay is super en de sfeer van de game vind ik zelfs nog BETER dan die in Ocarina Of Time.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Geweldige game idd, jammer dat mijn kubus al een paar maandjes de deur uit is. Zodra de Wii uitkomt haal ik meteen ook wat van die 'Cube toppers, die liggen tegen die tijd toch grotendeels allemaal voor een mooie prijs in de schappen :)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind wel dat de Gamecube de minste console van Nintendo is. De voorgangers heb ik allemaal veel meer plezier aan beleefd, heb daar ook veel meer games op.
     
  7. basovich

    basovich Guest

    ziet-m gaan 8)!!
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    ok, dat is waar. De Nintendo games zijn echter als vanouds: Geniaal (behalve de Mario Party games).

    Wanneer gaan ze nou stoppen met Mario Party games uitbrengen?
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat klopt. De Nintendo games waren kwalitatief wel dik in orde.
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Iedereen zegt dat het een klein toppertje is.Maar ik heb dat spel gewoon nooit gekocht omdat de manier van hoe link werd neergezet (lees manga) niets vond. Het zal best dat ik een stukje gameplay gemist heb maar het is nou nooit echt gevoel gehad: Die moet ik hebben!!! wat ik bij OOT wel had. maar ja iedereen zijn eigen smaak ;)

    Voor Nintendo heb ik altijd een warm plekje gehad in mijn hart, maar met de cube hadden ze me bijna een anti-nintendo persoon van me gemaakt. Ik in totaal iets van 3 weken gebruikt.Gelukkig is dat gevoel kompleet gegenomen en vervangen door warmen gevoelen voor de Wii en de DSlite zoals ik dat vroeger had voor de N64 en de SNES.
    De N64 was in mijn ogen ook een veel betere concole met véél beter en leukere spellen. maar wederom iedereen zijn eigen smaak :+
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    The Wind Waker was zeker geen slecht game, maar hij kan absoluut niet tippen aan Ocarina of Time en A Link to the Past.
    In mijn ogen toch de 2 beste Zelda games, met OOT als de nummer 1.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Hoewel OOT geweldig is vind ik The Windwaker een leukere game. Ik vond het verhaal gewoon beter dan dat van Ocarina Of Time en ik vond de sfeer veel beter. Toen je bijvoorbeeld voor de eerste keer in dat Forsaken Fortress moest sneaken had je echt het gevoel dat je in een groot fort zat etc. Windwaker heeft IMO gewoon veel meer sfeer, mede door de graphics. Door de cell-shaded graphics passen er veel meer en veel wijdere omgevingen op het beeld. Ook het ontdekken vond ik veel meer zitten in The Windwaker.

    Hij heeft natuurlijk een paar grote nadelen: HEt lange vissen naar die stukjes en het tekort aan dungeons.
     
  13. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het met de mensen eens dat de N64 beter is dan de gamecube, maar ik weet dat dit gewoon door nostalgische gevoelens komt :).

    Gamecube vind ik opzich wel vet, heb er alleen het laatste jaar zo goed als niks meer mee gedaan..
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Het spel wat ik het vaakst heb gespeeld is Mario Kart Double Dash!!
    Dat spel blijft geniaal, aantal vrienden, kratje bier. :)
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige echt vette game die ik heb gespeeld is Resident Evil 4. Verder waren de Donkey Kong games wel leuk, maar verder was het niet veel :mad:
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vond zelf MK: Double Dash behoorlijk tegenvallen, had veel meer lol met Mario Kart 64. Het beste multiplayer spel blijft met afstand Smash Brothers _O_
     
  17. nextgeneration360

    nextgeneration360 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube multiplayer games

    Vandaag Super Smash Brothers Melee gekocht. 8) (Nu pas??)
    De game heb ik al eerder gespeeld. Maar nu ik voor m'n broertje zo'n gamecube heb gekocht is er meer gelegenheid voor.

    De console van nintendo is aardig goed te noemen. Er zijn genoeg verslavende games op uitgebracht....*)
    Een van de weinige games die me niet kunnen boeien is de Metriod Prime reeks. Ook al hou ik van goede shooters, deze game ligt me niet. Helaas, want volgens vele games is dit juist een top spel. :{

    Als laatst nog een vraagje aan jullie:
    Ik heb SSBM, Mario Sunshine en Mario Football voor de gamecube.
    Wat is nog meer een aardige en leuke multiplayer game volgens jullie?
     
  18. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Wario Ware Megaparty inc (ofzoiets) een hele leuke Multiplayer game.
    Aardig wat verschillende Multiplayermodes, en het staat gegarandeerd voor een melige avond ;)
     
  19. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog leuke multiplayer games: (alle multi games die ik heb voor de gc)

    Sega Soccer Slam
    Super Monkey Ball
    StarWars Rebel Strike
    F-Zero GX
    WaveRAce BlueStorm
    Sonic Adventure 2 Battle
    Final Fantasy Christal Chronicles (mits je gba's hebt met linkkabels..)
    Super Smash Bros. Melee

    Heb ik nog een vraagje aan jullie, ik wil namelijk nog de spellen Paper Mario 2 en Resident Evil 4 kopen voor mn cube. Weet iemand waar die nog te verkrijgen zijn voor een mooi prijsje? Als ze uberhaupt nog ergens te vinden zijn.. :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Resident Evil 4 was volgens mij best goedkoop bij Bart Smit en ik geloof dat je Paper Mario 2 kan vinden voor 30 euro. Die laatste zou ik iig zeker opzoeken als ik jou was, want die game is echt geweldig _O_
     

Deel Deze Pagina