1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Gamecube [Deel 1]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Modder-Eter, 10 jul 2006.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Lijkt mij wel, in Deventer in iedergeval wel. ;)

    Nee, de collectie wordt juist alleen maar kleiner door de komst van de Wii.
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dankje!
    Morgen even kijken of er misschien nog wat leuks tussenzit.
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier bij de Intertoys in Malden ligt bijna niks meer van de Gamecube. Toch maar eventjes in Nijmegen gaan kijken dan. :)
     
  4. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn alle titels afgeprijst? ik heb bijvoorbeeld wel interesse in een spel als donkey konga jungle beat, maar die was laatst nog voor de volle prijs..
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Niet alles titels zover ik weet.

    Zo is bijvoorbeeld Donkey Konga deel 2 nog steeds de volle prijs.
    Mario Party 6 met micorofoon is daar in tegen dan wel weer €9,99 en deel 7 is dan gewoon weer de volle prijs.

    Ik denk dat je gewoon even een kijkje moet gaan nemen. ;)
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ow.. die maar eens gaan halen dan :D Ik heb trouwens Mario Footbal gekregen, het is wel zonder het doosje.. maargoed. Erg gave game, verslavend.. en heel leuk multiplayer.
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het moeilijk wordt om die titels te vinden,misschien de kleine Intertoys die grote filialen waar ik ben langs geweest hebben dus niets.
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is niks te vinden.. Alle titels die er zijn, zijn helaas nog voor de normale prijs. Het zijn ook allemaal titels die me niet zo aanspreken, en vooral EA games.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik dacht dat elke Intertoys dezelfde prijs moest hanteren, niet dus.
    Mja, sorry dan. :)
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah, ik heb vandaag The Legend Of Zelda: The Windwaker Limited Edition weten te scoren voor 15 euro :D _O_ Im realy happy, en OOT zit er ook bij, en ook nog de nooit eerder verschenen Master Quest versie vaan OOT \o/
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    wat is het verschil tussen de master quest versie en de normale versie?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In Master Quest zijn de dungeons van OOT anders opgebouwd. (Water temple nog moeilijker? :+)
     
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    nou ik hoor het al, veel succes (btw mooie avatar :cool: )
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Veel plezier. Ik dacht dat ik er al heel goed aan had gedaan om diezelfde limited edition van the windwaker voor 17 euro te kopen. :)
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Komt er eigenlijk nog games uit op de cube?
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ehh... is tomb raider er voor al uit? das het enige wat ik kan bedenken op het moment...
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    The Windwaker is erg leuk, en ik vind het er ook erg mooi uit zien :). Ik vind de stijl die ze gebruiken erg mooi, het is eens wat anders. Vooral de gezichts uitdrukkingen van Link zijn geweldig :lol: Ik had toendertijd alleen de demo gespeelt van The Windwaker, want die zat op de speciale disk die je toendertijd bij Mario Kart kreeg. Daar staat ook Zelda 1 en 2 op, en OOT en Majora's Mask. OOT heb ik nu dus wel dubbel, maar hierbij zit ook de Master Quest op. Damn wat ben ik blij dat hier de BC wel goed werkt, in tegenstelling tot de Xbox 360 |:- :mad:
     
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, I love the BC van de wii. Hierdoor kan ik alle toppertjes van de Gamecube eindelijk spelen. Ik ben nu bezig met Paper mario: the thousand year door en ik moet zeggen dat het een geweldig spel is!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

    De lichteffecten zijn zo geweldig in deze titel! _O_ _O_
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij de Water Temple met OoT, ik ben nog geen echte problemen tegen gekomen. Ik heb net Dark Nick (mijn naam dus :+ )uitgeschakeld. Ik vond het wel raar dat mijn hookshot steeds tekort was, maar dat is nu dus opgelost. Ik had ook moeite om een Silver Key te vinden, maar die heb ik ook uiteindelijk gevonden.

    Ik vind het verhaal van OoT wel een beetje mager, maar meer kan ik ook niet verwachten van een dik 8 jaar oude game. Op dit moment draait de game vooral om de dungeons, ik heb liever wat afwisseling daarin.

    Straks maar weer even verder gaan.
     

Deel Deze Pagina