1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Gamecube [Deel 1]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Modder-Eter, 10 jul 2006.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    De Water Temple is niet zozeer moeilijk, maar als je het eve fout doet ben je heel lang bezig. Geloof mij maar ;)

    Heb je Epona nou al?
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga gewoon rustig alles af....
    Dus als al het water weg is alle mogelijke ingangen uitproberen. Als de eerste laag water er is dan weer alle mogelijke gangetjes afgaan etc. Alleen die Silver Key die je kan vinden door een muur met een scheur op te blazen miste ik, maar die vond ik later wel weer. Het probleem was wel dat je dan de weer de hele tijd rond zit te lopen en dat duurt inderdaad een tijdje.

    Ja Epona heb ik inmiddels in mijn bezit. Ik dacht dat je het paard vanzelf zou krijgen, maar ik zag steeds dat puntje knipperen bij de rach op de map dus dan was daar nog een quest te vinden. Na veel gekloot daar kwam ik erachter dat je dus kon paardrijden tegen die Ingo... Ik dacht dat het paard wel een belangrijkere positie zou innemen in het spel, maar dat valt me voorlopig tegen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    En wat is momenteel je impressie van de game? Waar zou je hem plaatsen in je lijstje? (Dus naast het verhaal)
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Voorlopig één plaatsje achter mijn allerbeste videospellen. De kwaliteit van het verhaal kan ik niet negeren, want dat is één van de belangrijkste aspect van een videospel naar mijn mening.

    Met de oudheid van de game in gedachte gehouden zal ie wel een gedeelde eerste plek nemen. Het is in ieder geval geen perfecte game.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  5. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ik ben met OoT nog maar net volwassen link :eek: ik moet nu naar kokiri forest voor de hookshot (A)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik heb Majora's Mask nog niet uitgespeeld (nooit meer aangeraakt sinds N64 tijd). :+

    Toch maar eens uitspelen.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Poeh... Hoe krijg ik die k*tblok nou weer in het water :mad:, even over nadenken en dan verder zoeken. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wat zei je een paar posts geleden ook alweer? :+
     
  9. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    had je em een paar jaar geleden moeten spelen. dan was het waarschijnlijk je favoriete game aller tijden geweest.
     

Deel Deze Pagina