1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo niet meer Kiddie, RE eclusief voor de big N.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Micro$oft, 14 sep 2001.

  1. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens, we kunnen Nintendo wegschrijven als kiddie.... Resident Evil is gecanceld voor de X-box en de PS2.... RE wordt een handelsmerk van Nintendo!!! Capcom, de makers van RE hebben dat gemeld.. Vergezelt met een stel screenshots en een filmpje kunnen we wel zeggen dat de graphics ongekend zijn!!!


    De RE/Biohazard clan (en dat is niet een kleine groep)zullen nu een Gamecube kopen. Capcom heeft gemeld dat je niet meer een RE op een andere console zal tegen komen... Dat is zeer goed nieuws voor de Nintendo fans..

    De camera standpunten zullen nog steeds vast staan, maar de omgeving is nu wel 3D gerenderd, zodat licht effecten, schaduw effecten, bumbmapping, enz..... gebruikt kunnen worden.

    Hieronder een screenshot ingame:

    [​IMG]

    Cool hé

    En hier een film(pje), 39MB, de moeite waard om kijken, dan weten jullie wat je zult missen....
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja RE zal een prachtige game worden.. jammer dat die alleen voor ngc uitkomt, maarja 1 game verandert niet veel van zn imago :D alhoewel het wel een aardige stap is.. ik heb het persoonlijk niet echt op die RE titels maartoch
     
  3. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Tastes just like chicken!!
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    *shuffles* uuuuuuuuuhhhhhhhh........braaaaaaains.... 8)
     
  5. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm, wouter, RE wordt voor ALTIJD een NIntendo Exclusive
    Deze komen dus op de GCN:
    RE0
    RE1
    RE2
    RE3
    RE: code veronica
    RE4
    RE5
    RE6
    ...
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    dat word je dan wel zat lijkt me..
     
  7. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo? Als er drie RE games op de PSX komen dan is alles ok maar als er 6 komen op de GCn ish et niet goed, wie weet geven ze RE1 en RE2 niet gewoon weg voor 2 voor de prijs van 1? Deze games komen niet allemaal in dezelfde maand uit ook niet. RE6 kan ok gewoon op de opvolger van de GCn komen, of whatever
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    gaan ze alle RE versies erop uitbrengen?? beetje cheap vind ik dat.. (dus ook de eerdere versies)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    zeg ik dat?
    ik zei vanaf het begin al dat ik het niet boeiend vind RE

    je moet je niet steeds zo aangevallen voelen dat is helemaal niet wat ik probeer.
    als er 6 delen voor de pc ofzo is dat tog ook afgezaagd?

    ik weet helemaal niks van de ps2 behalve dat ik gt3 niet speciaal vind (ja ik heb het gespeeld) maar dat is mijn mening, na al die hype.

    en RE 3 heb ik voor de pc maar nog nooit gespeeld, ik zal eens kijken of t lachen is..
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het onzin om 5 jaar oude RE versies nog n ns uit te gaan brengen op de NGC..
     
  11. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    remakes he..en waarom? Mensen die nog nooit RE hebben gespeeld hebben dan RE0 en RE4 maar wat daartussen is gebeurt weten ze niet. Het verhaal is trouwens anders, het zijn dus geen ports
     
  12. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op cube.ign.com een vergelijking gezien tussen de oude van PSX en de nieuwe RE voor de Gamecube. Het is niet meer met elkaar te vergelijken............. Eigelijk zijn het gewoon nieuwe games.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    vind ik eigenlijk cheap om die zooi nog n keer uit te brengen... kijk dat je dat nou doet aan het einde van een console (alsie bijna dood is) maar ik vind het een nog_even_snel_geld_verdienen-actie. alhoewel als het geen ports zijn wordt het dus een soort van Final Fantasy actie.. elke 6 maanden een nieuwe game uitbrengen :)
     
  14. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    aargh, het verhaal is ook anders, het zijn andere spellen, het speelt zich af op dezelfde plaatsen, het heeft andere eindes. en ze worden waarschijnlijk per 3 verpakt en dan voor de prijs van 1 weggegeven
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    o, vaag :)

    maarre zeg nou zelf he : Vind je het niet een beetje vreemd dat 3 spelen twv minstens 120,- voor de prijs van 1 worden verkocht? denk je dan niet : het zal wel een mindere game worden? Zijn zeker steeds dezelfde engines die ze gebruiken en dat ze dan alleen maar andere levels maken ofzow?
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Als capcom zegt dat ze een niewue gameplay maken, nieuwe graphics sound en licht veranderde storyline geven dan geloof ik ze ook, jij geloof toch ook dat DOA3 een topper wordt?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja wat versta jij onder gameplay :)

    verwacht nou maar niet dat ze voor elke versie een nieuwe engine gaan maken

    maar ik wil graag antwoord op mijn vraag :

    zeg nou zelf he : Vind je het niet een beetje vreemd dat 3 spelen twv minstens 120,- voor de prijs van 1 worden verkocht? denk je dan niet : het zal wel een mindere game worden? Zijn zeker steeds dezelfde engines die ze gebruiken en dat ze dan alleen maar andere levels maken ofzow?
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  19. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    posts te weinig? Nee dat denk ik dan niet want ik weet dat ze vroeger al zijn uitgebrachtn, dat weet iedereen. En tuurlijk niet gaan ze voor elke game niet een aparte engine maken. Het blijft de RE engine. Gameplay=controls, wapens, mogelijkheden, verhaal
    Ik snap dus niet hoe jij hierbij komt. Niemand heeft dat ooit gezegt. Om sommige momenten is het wel duidelijk dat je vroeger alleen maar Pc gamer was
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    laat ik hier maar niet meer op in gaan ]:-

    zal zo'n bundel dan ook wel ECHT 3 games zijn (dus niet dat je normaal 100 speeluren hebt bij 1 game en dat ze nu bij die 3 games er 120 uren van maken ofzow)
     

Deel Deze Pagina