1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo niet meer Kiddie, RE eclusief voor de big N.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Micro$oft, 14 sep 2001.

  1. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    aargh, het is RE1, RE2 en RE3 zoals je ze kent met een licht ander verhaal, beter graphics en aangepaste controls, er is niet gesnoeid in de speelduur. Een beetje zoals de Star Wars Special Edition van een paar jaar geleden, gedigitaliseerd en per 3 samen verkocht voor een goedkopere prijs, toen zei jij toch ook niet: man die films moeten dan nu wel verslechterd zijn...
     
  2. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze worden een voor een uitgebracht.....dat is teminste wat ik gelezen heb.. Vind ik wel cool, als Nitendo fan heb ik het eerste en de derde nog nooit gespeeld... De tweede was wreed....
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb alleen RE 1 gespeeld, en dan later nog ff RE CV opde dreamcast, maar vond het niet al te leuk.. ik vond het persoonlijk wat te saai
     
  4. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    man lul toch niet.. Het is een vet spel.. En ik weet honderd procent zeker dat als RE op de XBOX gekomen was dat je het dan vet zou vinden.. En dan zou je dingen gaan roepen zoals NINTENDO IS TE KIDDY!!

    En trouwens.. Nintendo hoefde blijkbaar de titel niet te kopen, ze kwamen zelf naar Nintendo toe..

    En Resident Evil heeft geen andere engine nodig.. Deze is gewoon perfect voor deze speelstijl, en past perfect bij de gameplay.. Dus waarom zou er een andere engine in moeten komen.. Is gewoon niet nodig.. En speel dit spel maar eens 12 uur 's nachts, als je het spel dan nog saai vindt dan heb je gewoon geen emotie.. En dan ben je gewoon duf..
    Tip aan WouteR.. Speel het een keer 's nachts..
    Probeer eerst maar deel 2.. Is denk ik het beste deel!!
    Dan zal ik ook Halo gaan proberen als die uit is.. :D
     
  5. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    damn you luke, leer eens het verschil tussen feit en mening!
    Ik vind RE ook saai en Capcom is NIET naar Nintendo gegaan...Nintendo heeft mogen afdokken aan Capcom!
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, wacht, hier reageer ik niet eens op.
     
  7. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ja maar Nintendo hoefde Capcom niet over te halen door de ontwikkelingskosten te betalen.. :cool:
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    RE boeit me niet... vet saai spel..
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    en wie gaat er nou RE 1 2 3 4 0 en CV kopen op de GCN?
     
  10. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet mijn neefje die van zijn oma een Nintendo GameCube heeft gekregen om dan fijn Pokémon erop te spelen!
     
  11. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat dus ook nergens op. Je kan zeggen dat de game geen mooie graphics heeft, dat het een slechte gameplay heeft, een hele hoop, maar dat niet! Je moet echt een zombie zijn wil je zo'n spel saai vinden? Of gebeuren dergelijke moorden bij jullie thuis ook plaats, zodat je er wel 'gewend'aan bent geraakt? ja, je leest het goed, lijk, ik geef geen argument, maar dat dee jij ook niet! Slaap zacht!
     
  12. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat dus ook nergens op. Je kan zeggen dat de game geen mooie graphics heeft, dat het een slechte gameplay heeft, een hele hoop, maar dat niet! Je moet echt een zombie zijn wil je zo'n spel saai vinden? Of gebeuren dergelijke moorden bij jullie thuis ook plaats, zodat je er wel 'gewend'aan bent geraakt? ja, je leest het goed, lijk, ik geef geen argument, maar dat dee jij ook niet! Slaap zacht!}:] }:] }:] }:] }:]
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het ook niet leuk hoor, doe mij maar een echt keiharde actie game
     
  14. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ]:- Ja, iets met minder bloed en spanning, mindere gamepolay en slechtere graphics. Die games zijn veel beter!
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    RE is toch een heel ander soort spel dan bv Max Payne wat ik wel leuk vind? dus kap nou maar eens met het denken dat alles wat jij goed vind ook echt goed is en de rest NIET
     
  16. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet flamen ofzo maar volgens mij ben jij echt zo'n mannetje dat re vet kut vond toen ie nog niet op ngc was.
     
  17. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    lamert...een game met veel bloed is dus goed? Pathetic
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja kennelijk (wat Nfan zei slaat natuurlijk op wat billie gates zei)
     
  19. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoop je :+ :)
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee ik zeg dat ik het een oersaai spel vind.. het is echt neit spannend ofzo, toen ik RE CV op de dreamcast speelde heeft het me echt niet geboeit ofzo..
     

Deel Deze Pagina