1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maart 2017



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Woot Skyrim


    Nintendo NX was beter geweest btw
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen ik zal het nooit gaan kopen. Heb niks echt meer met Nintendo. Maar het idee en hoe er eruit zag. Dat zag er wel tof uit.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat een lelijk ding :+
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik begin er niet meer aan... Nintendo is wel leuk geweest. :+
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Day 1. Fucking vet.
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Yups day1
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Na het wii u fiasco ben ik eerst wel klaar met Nintendo. 300 euro betaald om er vervolgens maar 5 games ooit op te spelen. Dat gaat me niet weer gebeuren. Wacht dit keer wel 2 jaar om dan nog es te kijken. Geen zin in weer een Nintendo systeem die flopt. Wordt er eerlijk gezegd ook nog niet warm van. Ziet er weer wat geforceerd uit allemaal imo.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik moet zeggen dat het concept me wel aanspreekt. Het is in feite wat de Wii U had móeten zijn; beter en mooier uitgewerkt. Ga hem zeker niet op dag 1 halen maar ik zie mezelf hem wel kopen na 6-12 maanden.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ziet eruit als een kruising tussen de wii en de wii u, want neem aan dat die 2 losse controller stukken ook a la de wii werken? voor de rest wel nieuwsgierig naar alles. Die nieuwe zelda ziet er wel goed uit.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het idee erachter is vooral dat Nintendo niet meer werkt aan aparte console en handheld games. Dit komt de stroom aan nieuwe games voor het nieuwe platform ten goede!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het zag. Maar ja misschien werkt hij wel top.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Vind hem echt geweldig haha :) ziet er een stuk volwassener uit en zelda verder spelen terwijl mn vrouw GTST wil zien is goud wmb.
    Deze komt er zeker in!

    Ook qua hardware best interessant waarschijnlijk kan de console in zijn dock actief gekoeld worden waardoor er een soort van overclock plaatsvind.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er weer geforceerd uit. Ik was verliefd op mijn WiiU, echt waar. Maar die games he? Dat was echt zo jammer, er kwam niets op uit. Die fout maak ik echt niet nog een keer. Het spreekt me ook niet aan, zo'n hybride console.

    Ik wil een Nintendoconsole met meer power dan de PS4 en One. Een console waar ik alle vette games op kan spelen die ik ook op mijn PS4/One speel en waar ik dus Ninty games op kan spelen. Dan hoef ik niets anders meer. Nu moest ik een WiiU kopen omdat ik Zelda e.d. games ook wil spelen. Maar dat ga ik niet nogmaals doen. Ik wil 1 console waar ik alles op kan spelen. In elk geval de third party topgames. En dat je dan een Gears of War niet kan spelen, of een Uncharted, prima. Dat is een keuze. Dan ga ik voor Zelda en Mario games. Ik zou zonder probleem geen Sony of MS console meer kopen en voor Nintendo gaan.

    Maar dat gaat toch niet gebeuren... Ik heb echt geen interesse in een hybride console waar te weinig ondersteuning van third party developers op zit.
     
    Grave vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Eerste wat in mij opkomt;
    -wéér een gimicky console
    -eindelijk 3rd party!! zullen velen denken....maar bij de WiiU was ook iedereen aan boord met lovende woorden, maar daar was na een maandje niks meer van over.
    -skyrim...leuk, een 5 jaar oude game...
    -los zijn die controllertjes wel érg klein....er zit maar 1 pookje op dus hoe doen ze dat met controls waar je er normaal 2 nodig hebt? zal wel weer voor sommige games gaan gelden...
    -zal toch een verdomd goede accu in moeten zitten wil je dat ding mee willen nemen.
    -power?? hoe krachtig gaat dat ding zijn? ik denk ietsje krachtiger dan de WiiU maar geen PS4/Xbone aangezien ze gewoon Mario Kart 8 laten zien...
    -en buiten gamen? lol, in een donker hoekje ja, anders zie je niks.
    -hoe werkt dat op reis gamen precies? Wifi? in een auto gaat dat lastig worden....
    -online op je console thuis? hoe gaat nintendo dit doen? net als nu met die debiele friendcodes? of zijn ze eindelijk het nieuwe millennium in gestapt?
    -prijs?????


    Op zich is het idee zelf niet verkeerd, maar wie gaat er daadwerkelijk buiten je huis rondlopen met dat ding?
    Ze zullen op launch een verdomd goede lineup moeten hebben willen ze een 2de WiiU voorkomen. Met 1 of 2 titels ga je geen leuke verkoopcijfertjes krijgen. Prijs moet ook leuk zijn. Voor 300 heb je een Xbone of PS4, dus of ook 300 of wederom te duur als ze hoger zitten (en dat denk ik wel....WiiU is ook belachelijk duur geweest altijd).
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Bij bepaalde youtube filmpjes denk ik altijd: hoe achterlijk kun je zijn, dat doe je toch niet!

    Dit was zo'n filmpje.

    En na wat meer erover te hebben gelezen is die gedachte alleen maar versterkt.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit. De Wii U was te vroeg voor dit idee.

    De tablet is de console. Je hebt geen wifi nodig.


    Ik vind het overigens echt gaaf. Maar Nintendo heeft wat krediet goed te maken en ik verwacht een uphill battle.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik bedoel dan natuurlijk met online gamen, in bv Mario Kart.;)
     

Deel Deze Pagina