Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    56
    Hoop echt dat Stardew Valley in de aankomende week uitkomt. Anders zit het wel heel dicht op South Park en Super Mario...

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    137
    Ik speel het wel aardig wat, zelfs naast andere (grotere) games, maar ik verwacht niet dat ik de game nog aanraak als deze is uitgespeeld.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik zit te twijfelen namelijk tussen mario + rabbids en Fifa, komen zoveel games uit nog in oktober ook dat ik niet beide kan nemen. maar denk dat fifa op de langere termijn een stuk leuker blijft. En Mario komt over een maand er ook al aan dussss

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.710
    Ik zou wel even reviews lezen van de Switch versie. Er schijnt veel te ontbreken en online werkt volgens mij niet geweldig.

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Journey mist maar daar vindt ik sowieso weinig aan, verder is ie vrij compleet missen waar kleine dingen(zoals die onderhandel filmpjes maar dat heb je na paar keer ook wel gezien..) maar career mode en ultimate team zit er gewoon bij nog en online is het ook redelijk goed voor elkaar, enige punt is dat je niet met vrienden kan spelen maar fifa speel ik online toch altijd alleen met vrienden alleen thuis op de bank en dus overal met de switch zo:) verder zijn de meeste mensen heel lovend over de switch versie en vinden veel deze versie zelfs een stuk soepeler spelen aangezien 17 en 18 op de ps4 wel vrij houterig zijn geworden, gameplay er is afgelopen 2 jaar sowieso nou niet echt veel vooruit gegaan.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.710

Odyssey krijgt een 10 van Edge. :D

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    mja ze mogen wel als eerste review vrijgeven he dus weet niet hoe serieus we die 10 moeten nemen:/ alhoewel ik wel een topgame verw8 natuurlijk

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    197
    Man, ik kan echt zo niet wachten. De hypetrain heeft mij wat deze game betreft echt in zijn greep. Ik wil op die trein en er de komende maanden niet meer uit. Ik kijk zo min mogelijk van de game, maar ik verwacht echt een bomvolle Mario game, eentje die misschien (eindelijk) SM64 en (vooral) Galaxy voorbij gaat. Ik vond zelf SM3DW op de WiiU echt grandioos (vanaf het 2de deel van de game dan), maar ik was een van de weinige.

Over de Switch in het algemeen: Ik ben echt in love met dat ding. Wat een heerlijke machine is het ook. De overgang van TV naar handheld, de sleepmode --> gelijk gamen. Heerlijk. Alleen het online gedeelte is jammer (geen voicechat, nog steeds die idiote Friendscodes, niet mogelijk gemakkelijk met vrienden in een potje te komen) en dat is dan ook het enige minpunt. Qua games is het ook echt mijn ding. Ik speel zeer regelmatig, beetje Splatoon 2, Mario & Rabbids, Mario Kart met de kids. Straks Odessey....

Davey666 vindt dit leuk.
  9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    488
    Edge heeft de volgende 10-en gegevens de afgelopen jaren:

EDGE 10/10 Games so far.

Super Mario 64 (1996)
    Gran Turismo (1997)
    The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998)
    Halo: Combat Evolved (2001)
    Half-Life 2 (2004)
    Halo 3 (2007)
    The Orange Box (2007)
    Super Mario Galaxy (2007)
    Grand Theft Auto IV (2008)
    LittleBigPlanet (2008)
    Bayonetta (2009)
    Super Mario Galaxy 2 (2010)
    Rock Band 3 (2010)
    The Legend of Zelda: Skyward Sword (2011)
    The Last of Us (201:cool:
    Grand Theft Auto V (201:cool:
    Bayonetta 2 (2014)
    Bloodborne (2015)
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild (2017)
    Super Mario Odyssey (2017)

Tsja, ik denk dat het wel goed zit met Mario, de grote vraag is natuurlijk... gaat ie meer 10-en krijgen dan Zelda?

Deel Deze Pagina