1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Hij is DUN :eek:

    En een indie exclusive confirmed:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup ik had het vanmiddag al in game nieuws gepost. Als dat echt Switch screenshots zijn is dat verdomd nice. Het lijkt me nog steeds erg sterk dat het gerucht waar is dat hij net zo sterk of sterker dan de PS4/Pro is, maar dat het ding wat aan kan is een feit.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mja, tja.... Ehmmm. Ik weet eigenlijk wel zeker dat de Switch niet in de buurt gaat komen, technisch gezien dan. Of Ninty weer foefjes weet om er veel meer uit te trekken, dat is weer een ander verhaal.

    Vroeger werd ik wild van een Nintendo console, maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Ja, ik hou van de Nintendogames, echt ontzettend veel. Maar ik ben klaar met het hebben van meerdere consoles. Dus komt er geen Switch, omdat ik verwacht dat mijn PS4 Pro technisch gezien krachtiger is en Nintendo heel, heel slecht is met thirdparty games. En tegenwoordig zelf ook zeer weinig ondersteuning biedt. Het duurt echt te lang en daar heb ik geen zin meer in. Ik verwacht niks van de Switch, nieuwsgierig ben ik wel. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik verwacht een tweede WiiU. Die liep bij het uitkomen -technisch gezien- al achter de feiten aan en de ondersteuning viel al heel, heel rap weg.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap waar je het over hebt man en zelf verwacht ik ook echt geen PS4 specs, maar deze screenshots tonen wel aan dat het dingetje wat aan kan, sowieso meer dan een Wii U. Tenzij dit bullshots/PC shots zijn. Ik hoop dat Nintendo heeft geleerd van hun fouten en daar zullen we achter gaan komen. Het zal fijn zijn wanneer het eindelijk 13 januari is want dan weten we alles. Eindelijk een eind aan alle geruchten ook. Want als we de laatste geruchten van een redelijk betrouwbare bron mogen geloven zal er een Dark Souls trilogie naar de Switch komen, dan moet het ding toch minimaal Xbox One specs hebben lijkt me.

    Tenzij ze met een nog lagere resolutie dan 900p willen komen. Dat gerucht over sterker dan PS4/Pro kwam van een dude die bij Foxconn werkt en die beweert zelfs met de Switch te maken gehad te hebben. Er zouden dus twee versies moeten komen. Een zwakkere zoals Xbox One en PS4 en sterkere zoals Scorpio en Pro. Twee Switches dus. Kans lijkt mij erg klein want waarom lekt dat nou juist net niet door Eurogamer?

    Mja we gaan het zien hé. Als we zo naar deze nieuwe exclusive kijken zal het dus sowieso aardig wat meer aan kunnen dan Wii U. Hopelijk krijgt het ding een hele lading aan toffe exclusives want dan is hij het kopen sowieso waard wat mij betreft.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan is dat een ander gerucht. Een van de makers van de game hierboven heeft namelijk geclaimd dat de Switch rond PS4 niveau hangt als hij gedockt is (en dus ook niet PS4 Pro).
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou ik helemaal uitstekend vinden man. Moet je kijken met wat voor soort graphics ze al kwamen met sommige Wii U exclusives. Kan je nagaan als het PS4 achtige specs gaat krijgen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "So, what changed? Multiple sources close to Nintendo have now told Eurogamer that, at the end of last year, Japan finalised its plans and had a change of heart: Switch needed the strongest possible launch lineup. In short, Zelda will release in March in North America and Japan. Zelda's launch timing in Europe is still unclear.

    One source tells Eurogamer that Japan had always wanted the game to launch in March, and had been uncomfortable waiting until later. Another source says the decision to move ahead with March regardless of Europe was only finalised by committee at the end of last year.

    Also key was the desire within Nintendo for the game - first announced for Wii U back in 2013 - to launch in as perfect condition as possible. The lack of Zelda at the Switch's launch could also be mitigated by Nintendo's new 3D Mario, development of which was effectively complete and ready for a March arrival."

    http://www.eurogamer.net/articles/2...n-with-zelda-breath-of-the-wilds-release-date

     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou echt jammer zijn dat zelda wel in Amerika uitkomt maar dat ie in Europa weer uitgesteld wordt. Meende dat de Switch regiovrij zou zijn?
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zou me gigantisch verbazen als dat het geval is, de laatste paar Zelda console titels zijn ongeveer ook worldwide launches geweest, dus dit zal niet veel anders zijn, dat kan ik wel met zekerheid zeggen :+
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De Switch verschijnt wereldwijd op 3 maart en heeft een launchprijs van $299,99. In Europa bepalen de retailers de prijs, maar zal wel rond de €299,99 liggen.
     
    bulletproof010 en AgentSmith vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    RIP Nintendo.

    Te duur voor een iets sterkere Wii U met nog steeds een karig aanbod aan games.
     
    Smok3y, tim91 en Nightbringer vinden dit leuk.
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Er zijn voor mij twee redenen om een Switch te halen:





    Nu is Zelda een launchgame maar ik heb al een Wii U en Mario verschijnt pas eind dit jaar.
     
    CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    :eek::eek::eek::eek:Ik lees meer dan 100 tempels met puzzels in de nieuwe Zelda game <3<3<3<3<3<3

    HEBBEN!!! :D
     
    CrazY vindt dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vond het maar meh, lijkt erop dat ik wederom een Nintendo console skip.
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf het een toffe console vinden, ik mis toch echt wel een goeie reden om het ding te kopen.

    Zelda is wel heel leuk enzo, maar ik ga geen console alleen voor die game kopen als ik ook Mass Effect of Horizon Zero Dawn kan spelen.

    Afwachten tot er een leuke (betaalbare) bundel komt.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn........alleen de échte die-hard Nintendo fan kan dit goed vinden.......

    Nintendo bewijst absoluut NIKS geleerd te hebben van de WiiU. |:-
    W.
    T.
    F.

    Op Launch alleen Zelda......wel EINDELIJK stemmen!!<3
    Maar voor alleen Zelda.....no thanks.
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Maar serieus, die Zelda trailer is ziek vet.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gedoemd te mislukken

    verstuurd via Tapatalk
     

Deel Deze Pagina