1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me hier nog mee helpen?
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je de taal gewoon veranderen aangezien mijn wii uit Duitsland komt en ik gewoon een Nederlands menu heb kunnen kiezen.
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond bij een vriend geweest en heb daar voor het eerst de wii aangeraakt. hij was super maar volgens mij waren de controller niet erg goed :+ bij het spel rayman raving rabbits en daar zon mini game waar je moest dansen heb ik de controller gesloopt. had hem te hard naar beneden geslagen denk ik.
    Het spel wii play vond ik een beetje matig, er waren te weinig spelletjes die echt leuk waren. alleen biljart vond ik wel grappig.
    Zelda heb ik zelf niet gespeelt omdat het een 1 player game is. Het zag er opzig wel leuk uit met die bewegingen maken.
    Wii sport was wel super, heb heel lang baseball en tennis gedaan.
    Rayman raving rabbits vond ik zelf het leukste spel, veel mini games en afwisseling. De konijntjes waren soms TE grappig, had zo af en toe de slappe lach.
    Al met al een zeer geslaagde avond/nacht, van 18 uur tot 5 uur :+ maarja zelf ga ik hem niet halen omdat ik geen ruimte in mijn kamer heb en om nou dat tennis spel gewoon liggend te gaan spelen lijkt me ook niets.
     
  4. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje over de wii moet je perse een 60 hz tv hebben om alle games tekunnen spelen of lukt dat ook met een 50 hz
     
  5. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gehoord dat je van die plakkers op je tv moet doen, om met je wii te kunnen spelen. Maar krijg je die er nou ook weer makkelijk af?
     
  6. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de sensor bar boven of onder je tv plakken maar dat is niet nodig.
    Zolang er geen aardbevingen in jou gebied zijn zal er niks mis gaan.
    Ook krijg je er een doorzichtig standaardje bij voor boven op je tv. Zo staat hij iets hoger en los van de tv.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Je kan ook gewoon twee kaarsen voor je tv zetten en die telkens aansteken bij het gamen.
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope met gamen werkt dat niet alleen met het wii-menu.
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik zie het al in de krant staan
    "Huis afgebrand door de nintendo wii"
    En dan kan je nintendo aanklagen:)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Waarom zou het met gamen niet werken? De Sensor bar is toch in principe niks meer dan een bar met aan de uiteinden twee infraroodbronnen?
     
  11. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Hans, wat doe jij eigenlijk voor de kost? Moet zeggen dat ik je AV setup geweldig vind! Zelda op de beamer moet geweldig zijn! Post daar anders eens wat foto's van. Vakantie zag er trouwens ook hendig goed uit.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ZOmg ninja Turtles op de snes wat een legendarisch spel was dat zeg, door die game ben ik aan het gamen gegaan wat was dat spel verslavend\o/
    Zou die toch wel weer is willen hebben en kijken of er nog wat aan is nu;)
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrepen hebben zitten er iets van 6 of 8 lichtpuntjes in, voor het menu is 2 voldoende maar ok ook echt diepte te registreren hebben ze er meer nodig geloof ik.

    @Toyota Yaris: Ik zit in de IT, voornamelijk web-development. Ik speel zelda gewoon op de tv, als er een component cable komt sluit ik hem wellicht wel aan op de beamer.
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie, ik kreeg iemand's reservering voor bij Bart Smit, ze krijgen hem de 13e binnen. Ga hem dan leuk ook aanraken, en mee kroelen!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Ik blijf het niet eerlijk vinden :mad:
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt de Component kabel verwacht ? Want als mijn broertje zijn Wii heeft wil ik toch wel even checken hoe het eruit ziet als ik het apparaat aan m'n monitor hang.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @Modder
    Niet in die perfecte staat :cool: al heb ik wel mening NES spel met doosje en beschrijving voor een euro of 10 kunnen kopen.

    Ik vind dat Nintendo het qua levering helemaal nog niet zo slecht doet als M$ destijd (Mr.X...)De nieuwe levering is een komt een stuk sneller en er zijn er per levering meer.Ik verwacht dat de meeste mensen rond kerst toch wel een Wii hebben.
     
  18. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Shakes hands, to be precise: netwerk engineer hier.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    MKT'er in opleiding hier! :cool: :D
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina