1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Perfect hoor!:) dan ga ik even die officiele opzoeken:)
    Nogmaals bedankt mooie simpele oplossing.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was vandaag even in Gouda centrum waar ik toch echt aardig wat Wii spullen zag liggen. Bij de FRS lagen 4 Zelda's in de schappen en bij Bart Smit lagen er 7 in de schappen. De controllers zag ik inmiddels ook weer liggen. Bij de gameshop hingen er zelfs een stuk of 8 classic controllers. Allemaal een goed teken. :)
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    toen ik in New york was hingen er 2 rekken van 6 bij 12 (ofzo) vol met classic controllers, maar geen nunchuck of remote te bekennen
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan alsnog een router hebben, want de Wii moet toch ergens hebben om naar te verbinden :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    uuuhm, tuurlijk niet... als hij dat stickje in zn pc steekt die met internet is verbonden kan ie online.

    Hier lagen ook veel Wii Zelda's, alleen waren nu weer de Cube Zelda's uitverkocht :+
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik wist niet dat dat zo werkte. Da's wel mooi dan. :) Ik dacht dat het gewoon een 802.11 Wireless Receiver was, a la Xbox 360.

    Edit
    Hey, wie heeft hier z'n Wii bij bol.com besteld? Graag vermelden op welke datum je hem hebt besteld en of je hem al binnen hebt of niet. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    [​IMG]
    Naruto Wii
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Gisteren een ''Wifi-Connector'' , ''Classic Controller'' en ''2000 Points'' gekocht en succesvol mijn Wii op het Internet aangesloten, Het bleek alleen dat ik mijn Wii rechtstreeks op mijn Router kon prikken omdat die beschikt over Wifi, Maargoed dan bewaar ik die Wifi-connector wel mocht ik mijn Wii mee op kamers nemen waar ik niet beschik over een Router.

    Toen alles aangesloten zat bleek dat ik 2 soort en met Updates moest downloaden op mijn Wii, Maar dit bleken maar 2 hele kleine Updates te zijn.

    Mijn eerste ervaringen met de Virtual Console zijn fantastisch, Ik heb ''Mario 64'' gedownload en OMG wat heerlijk om dit Pareltje nu op mijn HD-TV te kunnen spelen!
    Ik denk er nu nog over na om mijn resterende 1000 punten uit te geven aan ''Donkey Kong Country'', Alhoewel ik heb gehoord dat ''Mario Party 1'' ook binnenkort uitkomt, En dan prefereer ik die.

    De gratis Internet-browser werkt ook goed, Alleen gaat het typen van URL's natuurlijk iets langzamer dan op de PC, Maar toch erg cool om Youtube Filmpjes te kunnen bekijken vanaf je bank \o/

    Thumbs up for Big-N :thumbs:
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een indruk van Metroid Prime 3 van een redacteur van GamePro:

     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat beloofd wat! Ben benieuwd, want het laatste filmpje dat ik heb gezien van Metroid Prime 3, zag er uit als deel 2.
     
  11. WiiLover

    WiiLover Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey kan iemand me vertellen hoeveel de Wii bij de makro kost?? en wanneer komt nou de 2e lading van de wii bij de bart smit en de makro?? alvast bedankt:D;)
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    t schijnt dat er de 12e veeel nieuwe wii's komen!:thumbs: verder bij de Bart Smit iedere dinsdag/donderdag en de prijs blijft nog wel even 249,95 denk ik.
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ut de 12de.Vandaag bij MM geweest,ze hadden alles volop zoals controlers,games,kabels ect...,maar geen Wii.Vorige week lag er stukke minder,dus ik denk dat alles nu op gang begint te komen.
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    bron

    kingdom hearts \o/
     
  15. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie ik daar nu Na-De-Timeskip-Naruto ? :eek:
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    op de ds! :D
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen waarom er bij SupermonkeyBall een kroontje boven mijn wereld 1 en 2 staat, en niet bij mijn wereld 3? (die ik ook gewoon uit heb uitgespeeld). Ik ben nu dus bij 4. Ik dacht eerst dat het om de highscore was, maar niet dus...Who knows :confused:
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk als je hem 100% hebt gecomplete? :+
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    waarschijnlijk de wereld net wel gehaald en bepaalde missies net niet gehaald...
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Hebben jullie problemen met de wii? Gaat ie kapot? Zijn er wel problemen geweest? En hoe is de afwerking van dit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina