1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ze gaan de nieuwe Nintendo aankondigen maar ik verwacht eigenlijk niet dat er veel van laten gezien wordt eigenlijk, was het toen met de Nintendo Revolution(Nintendo Wii) ook niet zo dat ze de console gingen showen maar voor de rest niet echt iets lieten zien, alleen dus de design van de Console en de specs etc?.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Als de er ruimschoots overheen gaan zou het me echt enorm verbazen van Nintendo aangezien die altijd meer game-innovatie achtig gericht zijn dan kracht patsen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe moeilijk kan het zijn om ruimschoots over een console van 6,5 jaar oud heen te gaan? :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nouja, blijkbaar was het wel moeilijk met de Wii :+
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat Nintendo zelf ook wel wilt dat ze nu niet achterlopen met de Graphics, ik verwacht eigenlijk deze keer wel dat Nintendo's console grafisch goed wordt :+.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij was de eerste geruchtennaam al Wii-HD, dat zegt al genoeg ;)
    Nee maar serieus kijk bijv. de PC games van nu ik vind ze er eerlijk gezegd ook niet ruimschoots beter uit zien dan de X360/Ps3 varianten.... Maargoed ik hoop hetzelfde als jij. Niet zo zeer wegens de grafische pracht en praal maar gewoonweg meer kracht is ook meer mogelijkheid qua omgevingen, interactie etc. etc. Want waar bijv. Zelda Twilight Princess vaak nog wel statisch aanvoelde (was ook een gamecube game maargoed), voelt een game als Fable veel meer als levende wereld aan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gamecube was grafisch toch ook behoorlijk sterk?
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Klopt, hetzelfde met de Nintendo 64.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt maar sindsdien.. als je Wii vergelijkt met x360/Ps3, en DS met bijv. PSP.
    Dan heeft Nintendo vooral de innovatie rare gameplay in handen en Sony een dikke voorsprong op graphics.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    *kick* (na press conference)

    Wat een maf ding :+ Gaat de "Wii U" heten.
    Zal die controller beetje in de hand liggen?
    Ze hebben eigenlijk niks over de specs gezegd oid maar ziet er naar uit dat gewoon X360/Ps3 gelijkwaardig is. Games (van gamer.nl geript);

    Console
    [​IMG]

    Maffe controller;
    [​IMG]

    Waarschijnlijk nieuwe Zelda voor de Wii U?:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Fisher Price iPad! \o/

    [​IMG]
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wii U :emo: Wederom een kutnaam.

    @Furies: Liever die Fisher Price iPad dan de echte hoor. ;)
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Geef mij maar een achievement systeem voor de nieuwe Nintendo!, ik vond de nieuwe nintendo op zich wel er goed uit zien :+.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad door de Wii U dacht ik in eerste instantie aan een accessoire voor de huidige Wii. En vooral door het hele verhaal dacht ik niet aan een nieuwe console.

    Pas tot de EA man wat begon te vertellen en had over the new console. Begon lampje te branden.

    Hadden beter een andere naam kunnen kiezen.
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, dat is ook gewoon een van de weinige dingen die ik op de Wii mis, dat je een beetje je best moet doen om bijvoorbeeld achievements te halen. ;)
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit ding wordt gewoon wat de Wii in eerste instantie had moeten zijn :+
    Volgens EA meneer online capaciteiten. HD beelden. Alles wat zowel op x360 als Ps3 uit komt kan hier dus ook op uit komen.

    En best of all: je kan door gamen als je gaat poepen door gewoon die controller mee te nemen _O__O_ (wel uitkijken dat je niet je reet ermee afveegt).
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat ze weer niks over online gaming hebben gezegd is iig geen goed voorteken. Zal het weer geen focus van hun zijn. =(

    En geen prijs. Damnit. :p
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Aan de andere kant dat EA blijkbaar "enthousiast" (zover ik dat mag noemen) over online gaming begon (misschien twee zinnen maar toch), vetrouw ik dat 't wel goed zal zitten.

     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat een monsterlijk uitziende console, erg lelijk, controller lijkt me ook niet bepaald comfortabel voor langere gameperioden. Anyway ik koop een console voor de games, goede games, iets wat de wii niet of te weinig had, ben benieuwd waar hun focus nu komt te liggen, weer games die gebouwd zijn om gimmicks of echt volwaardige games die kwaliteit uitstralen.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Wii U "specs":
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina