1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De Nintendo games zullen vast net als bij de Wii goed/geweldig zijn maar waarom zou ik Darksiders 2 op de Wii+ willen spelen als ik dat met een 360 controller kan op de 360 of op mijn pc kan met SLI GTX 580. En alleen een inventory scherm of zo er op is niet genoeg. En minder HUD zie ik altijd ook niet zitten. En bepaalde dingen gooien of op de grond leggen met zulke titels lijkt me ook niks.

    Voor mij dus zoals ik zei een soort Wii 2 in dat aspect. Maar we wachten af en wie weet koop ik er 1 over 3-4 jaar.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht af om echt mijn mening te gaan geven over dit.
    Het ziet er goed uit maar naar mijn mening kan het ps3 of xbox echt niet overtreffen of mij de kick geven om naar de wii over te stappen.
     
  3. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou het helemaal niet erg vinden als Darksiders geen extra functionaliteiten met zich mee zal brengen.
    Hoe vaak werd op de Wii wel niet geforceerd wat motion controls toegevoegd die alleen maar irritant waren, niet bleken te werken en daardoor giga afbreuk deden aan de spelervaring..? Ik heb liever speciaal ontwikkelde spellen die de nieuwe functies optimaal benutten, aangevuld met 'gewone' games die cross platform verschijnen zodat de Wii U gewoon mee kan draaien met de rest. Het kan makkelijk allebei naast elkaar bestaan en zou ook wel passen in Nintendo zijn nieuwe idee over Dieper en Breder.
    En voor zover ik had begrepen komt er voorlopig geen nieuwe xbox of playstation dus alles wat voor die twee machines wordt ontwikkeld kan nu ook naar de Wii U, gewoon 1-op-1 zonder toeters en bellen.

    ... denk ik dan ;)

    (daarnaast zou het geen gek idee zijn om dan voor dat soort titels een wat normale controller uit te brengen, iets meer in de lijn van de ps3 / 360)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan zie ik al helemaal geen toegevoegde waarde meer van de Wii U :+
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    het boeit me helemaal niets, ik vind het schitterend en als een toekomstige Mario of Zelda game er zo uit gaat zien dan koop ik er zeker een! WOW*)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zo zag Zelda er nog nooit uit!

    Ziet er best cool uit. Ben alleen erg benieuwd of de opties ook echt benut gaan worden
     
  8. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3

    Nerdgasm!!!!!!!! \o/:thumbs:*):+:D
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben vooral verrasd door de vele 3rd party titels. Ik had nooit verwacht Ninja Gaiden op een Nintendo console te zien. Maar ik had eigenlijk wat spectaculairders verwacht. Zo zie je maar weer wat de hype met je doet.

    Die controllers zullen los wel peperduur worden... :{
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Zelda is prachtig, en het is de art-style van TP, alleen dan veeeel mooier en in HD. Of is dit ook echt een scene uit TP? (heb de game zelf nooit heel erg veel gespeeld)



    Wii U third-party footage actually from PS3 and X360 versions

    Nintendo of America president Reggie Fils-Aime has confirmed footage of third-party titles seen in the Wii U reveal was actually generated from PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions.

    In an interview posted to GameTrailers, Fils-Aime said the footage – which included a stunning look at Darksiders 2 – had been taken from current platform versions because Nintendo is “a year away from when the console will launch”

    The Wii U is capable of full HD graphics, and Fils-Aime is confident the Wii U will “absolutely” look as good as current platforms, as well as make Nintendo more attractive to third parties.

    “There has been some fantastic content that has not come to our platform,” he said.

    “Third party publishers have told us that the reason they couldn’t bring it to our platform was based on the horsepower of the machine. That excuse is gone. So now all of the best content can come to the machine.”



    Echt heel erg afwachten allemaal nog...ik hoop dat ie uiteindelijk megasterk blijkt te zijn en dat multiplats het allermooist erop zijn. Dan heb je een extreem bad-ass console, de bekende superknallers zoals Mario, Zelda, Donkey Kong,Mario Kart en dan ook de third party games...tjonge!!
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Man, man, wat kansloos dit. Vreselijke naam, weer een gadget... HD experience... really, dat hebben we nooit eerder gezien. Bovendien, willen we als je een mooie grote tv hebt gaan lopen kijken op de controller voor meer dan alleen een inventory schermpje ofzo?

    Totaal geen vertrouwen in.
     
  12. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Het consolegamen van tegenwoordig is toch al 'redelijk' verkloot. Ik hoef echt geen 3D shit, move shit of een handheld in mijn controller zodat ik steeds naar mijn controller moet kijken ipv op de TV. Geef gewoon de standaart controller met TV terug met een goede shooter incl. alle content ipv dat je een halve game koopt en je nog 934827587256 euro moet betalen voor de extra zogenaamde 'DLC'.

    Ik hoef al die troep niet en ik denk dat meer dan de helft van de gamers het met mijn eens is. =(
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Toch nog over na zitten denken en ik denk dat het echt een gigantisch goede toevoeging kan geven aan games.

    Neem Battlefield 3 bijvoorbeeld. Op je scherm heb je de plattegrond van je map en worden al je teammates getoond als rondjes bijvoorbeeld. Je kan op dat moment in 5 seconden tijd met je hand een strategie tekenen hoe je iets gaat aanvallen? Of nog beter: Rainbow Six? Of wat te denken van strategygames op de Wii U? Ik zie echt wel potentie.

    Daarnaast maak ik mij totaal geen zorgen om het prijskaartje en batterijduur van de controller. Waarom? Het hoeft alleen maar te "verzenden/ontvangen" en beeld te tonen. Het scherm zelf heeft ook geen HD.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    WiiU, tja, ben echt behoorlijk teleurgesteld. En daarnaast ben ik verward. Het gaat hier om een nieuwe homeconsole, maar we laten alleen maar de controller zien. Had toch erg graag meer van het apparaat zelf gezien. De controller is gewoon niks anders dan een iPad met analoge sticks en knoppen. En wat een ontiegelijk groot ding zeg. Vond alles zo ontiegelijk vaag allemaal. Grafisch ook by far niet de stap gezien waar men het van tevoren over had. Sommige dingen zagen er gewoon als Wii games uit. En de software die ze lieten zien, was ik totaal niet van onder de indruk. Vond het niet de stap verder dan X360 en de PS3. Nee, vond het hele WiiU gebeuren een aanfluiting.

    Die hele controller komt bij mij meer over als een handheld, dan als een controller voor een homeconsole. Crappy gewoon......

    En wat een klote naam ook weer zeg.....

    Wat Reggie zegt:

    In HD gamen kunnen we sinds 2005 al met de X360 en sinds 2006/2007 met de PS3.

    Maar dacht dat de nieuwe Nintendo console 1,5 tot 2 keer zo krachtig als de X360 en de PS3 zou zijn? De hele Wii U is dus eigenlijk gewoon een console die past tussen de X360 en PS3. Dus heeft Nintendo weer een achterhaald systeem / loopt een generatie achter tov de rest zodra de nieuwe Xbox en Playstation eraan komen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Over dat laatste: ze compenseren hun aanstaande achterstand in graphics misschien met de alternatieve manier van gameplay (kijk naar de wii, die is dat ook gelukt). Misschien dat de WiiU bij release in de pas loopt met PS3/360 (die al op hun top van grafische kracht zitten), en dat de WiiU na een tijdje betere graphics vertoond.

    Ik weet het ook niet, maar als het niet zo zou zijn lijkt het me inderdaad geen slimme zet van Nintendo.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga geen Rainbow spelen zonder echte thumbsticks :+
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Wii mote moet ook nog werken op die console :+.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer


    En over de controller:
    Bron: Eurogamer Wii U Hands-on
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die laatste regel geloof ik geen zak van. Je heb veel minder range dan met een echte stick dus ook veel minder precisie
     

Deel Deze Pagina