1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hier een stapel hands-on opmerkingen


    eurogamer:

    the guardian

    gizmodo

    Arstechnica

    etc
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn mensen in eerste instantie toch altijd zwaar negatief tegenover "nieuwe" dingen van Nintendo. Allemaal van "wat de boer niet kent (..).. De wii is een huge succes qua verkoop, Wii you zal 't ook goed doen
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Wii is misschien wel een groot verkoop succes, maar ik ben er nog negatiever over dan in het begin. De Wii U wacht ik nog af, eerst zien wat de 3rd party developers er mee doen. Het ding heeft potentie en ik hoop echt dat het niet hetzelfde lot moet ondergaan als dat van de Wii.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Qua verkoop is het een huge succes, maar ik had het zelf na 2 games wel gezien.

    Oftewel, leuk voor velen, maar niet aan mij besteed. Dat gevoel krijg ik nu weer.

    Maar als er tegen launch tijd mooie spellen getoond worden zal ik er vast wel 1 halen. Het is alleen niet zo dat ik echt het idee heb dat dit een apparaat is wat aansluit bij wat ik wil / leuk vind. Net als de Wii dat achteraf niet was (voor mij)
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sure, de Wii is een groot verkoopsucces. Maar bij het merendeel van de mensen staat het ding stof te happen. De Wii was leuk, voor eventjes. Dat zwiepen en zwappen is leuk in het begin, maar je bent er al snel klaar mee. En dat merk je ook aan de game verkopen. De attache rate van Wii games per verkochte console is ook echt super laag. De Wii is een verkoopsucces geworden vanwege de mega grote hype die er was. Iedereen moest een Wii hebben. En iedereen heeft er nu een, maar wie speelt er nu nog echt op? Weinig mensen. Heb hetzelfde gevoel met de Wii U.

    @Delphiki, heb hetzelfde gevoel, dit is gewoon niet wat ik zoek / wil.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    True, ach voor mij is Nintendo al iemand geworden die consoles maakt voor "erbij". En dan vind ik het wel prima allemaal. Mijn wii stoft ook al heel lang. Laatste game waar ik veel tijd in had gestoken was Secret of Mana (vc game).
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hier word je ook niet echt vrolijker van

    http://www.computerandvideogames.co...old-separately/?cid=OTC-RSS&attr=CVG-News-RSS


    1 slimme commenter in die thread zegt dan het volgende

    Maar dat is nou net1 van de mogelijkheden wat het ding zo interessant maakt toch?

    Mensen in dezelfde game met een ander perspectief op hun eigen scherm?
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer zo'n gimmick. Waarom kan Nintendo niet een gewone controller ontwikkelen?

    Ik weet nog niet wat ik hiervan moet vinden. In principe kan zoiets wel goed werken, maar ik had liever een gewone no nonsense console met dikke graphics gezien.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daar was ik ook net opgekomen, daar heb je een veel te sterke console voor nodig.

    Maar je hebt nog altijd twee perspectieven he. 1 speler op de tv, de ander op tablet is geloof ik wel mogelijk. Tenminste zo werkt 1 van die demo's toch?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    van een user op Kotaku

    dat is best een vet idee :)
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn super veel mogelijkheden.. nu maar hopen dat de ontwikkelaars er wat mee doen.

    EDIT: wat betreft de sliders: One of the more interesting alterations to conventional design is the system features two analog sliders at the top of the controller rather than traditional sticks. Don't make the mistake of thinking these sliders are like the 3DS "circle pad." The texture and top shape of the sliders are much more akin to Wii's nunchuk, meaning the grip and precision of movement are much better.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan er niks aan doen maar er schieten mij steeds sceptische vragen te binnen.

    Stel dat ik een spel aan het spelen ben wat op een leuk manier gebruik maakt van het 2e scherm op de controller.

    Wat gebeurt er met die functionaliteit als ik alleen op de controller ga spelen? (Niet dat ik dat ooit zal doen, maar het schijnt wel te kunnen.)

    Dus als papa voetbal wil kijken en junior op zn controller schermpje verder speelt.. Dan vervallen dus alle leuke opties die je hebt door dat 2e scherm
     
  13. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een teleurstelling dit zeg. had er veel van verwacht maar wordt dus gewoon weer een gimmick console. hoop dat ik er naast zit.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vond ze juist daarom wel cool!
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als het al was gepost, sorry, maar goed nieuws =).
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bron: http://kotaku.com/5812014/some-details-on-the-wii-us-graphics-chip

    het zal me benieuwen :)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

    Laat het a.u.b. gewoon gaan om veiligstellen van mogelijke adressen en niet om echte games :emo:
     

Deel Deze Pagina