1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja dus? Zoveel games waarbij dit gebeurt.
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat je nog steeds frustii bent om een game die je je anderhalve maand geleden gespeeld heb en ik hoop voor je inmiddels heb verkocht.
    Koop een andere game, move along.
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Niemand wou meer als 25 geven voor een game die net uit was. Heb hem dus nog. Misschien de sloot in?
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Of je kunt er nog een game bij doen en dan kun je voor 17 euro een nieuwe game bij Game Mania halen.
    Het is maar een idee.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vermaak me anders nog regelmatig met de game. Je had van tevoren wel kunnen weten dat je een titel als deze niet moet rushen. Zelfde geld voor elke andere grote open world game. Als je dat rushed kan het alleen maar tegenvallen.

    Mij valt de game in ieder geval niet tegen en bijna iedere actieve gebruiker op XBW weet dat ik plezier heb gehad met erger. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Heeft niks met rushen te maken.
    Zijn gewoon veel opties beloofd die er uiteindelijk heel niet inzaten. Vervolgens zegt de studio ook niet veel meer ja dan krijg je gezeik.:+
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Welke opties zijn dat dan?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kijk die Angry review maar eens in zijn geheel. En het blijft nu idd wel heel erg stil vanuit Hello Games. En ze doen ook niet zomaar een refund actie opzetten. Dan is er echt wel wat aan de hand.

    De eerste 15 uur heb ik me er wel mee vermaakt, met name omdat ik toen nog niet doorhad dat letterlijk alles een empty shell is en niks uitmaakt, wat je ook doet. Zelfs het 'ultieme', bereiken van het center, is een wassen neus ...

    /gakkie is nog steeds verbaasd dat hij zolang de game heeft gespeeld en zelfs de platinum heeft :eek:
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Platinum was dan ook best easy van deze game.

    Uiteraard erg kwalijk dat Hello Games niets meer van zich laat horen, zal me ook niets verbazen als het afgelopen is met de studio na zoveel kritiek.

    Voor mij was het een prima game, heb me er zeker mee vermaakt en in mijn ogen zeer uniek.


    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik denk dat deze game niks meer krijgt aan uitbreidingen of wat dan ook.
    Ik snap niet dat Hello games nog steeds stilzwijgend is. Echt bizar..
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt. Enige dat je er voor moest doen is volharden en uren door grinden ... Maar dat vind ik bij deze game best een achievement! :)
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb geen spijt van mijn aankoop, heb me genoeg uurtjes vermaakt met de game.
    (nog geen platinum, komt nog wel)

    Enige waar ik wel spijt van heb is dat ik de game digitaal heb gekocht.
    Ik doe het normaal ook nooit, en heb mezelf bewezen dat dat dus ook heel verstandig is.:+
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad. Hier hetzelfde. Digitaal is nooit meer kunnen verkopen. Wel makkelijk om niet steeds te hoeven stappen maar ik verkoop liever als het even kan.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor mij is digitaal wel een uitkomst af en toe. Ik moet dan beter na denken of ik de game wel echt wil hebben en dat niet kunnen verkopen zou je ook kunnen vertalen als: Over een half jaar nog maar een keer proberen.

    NMS heb ik op de PS4 wel fysiek en dat werkt prima.

    Trouwens: Wat installeren PS4 achterlijk snel of zie ik dat verkeerd!? :x
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Installeerd PS überhaupt?
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij maar een paar gb. Vandaar dat het zo snel is
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De game is ook maar iets van 6GB ofzo ...
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh ok.. ik dacht dat de xbox dat alleen maar deed.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vind je? Heb er geen moeite eerlijk gezegd mee gehad, 3 dagen deed ik over platinum, dus het valt opzich wel mee.

    Zag btw ook dat Hello Games verantwoordelijk was voor de 60 euro en niet Sony, en dat ze Sony enkel hebben gebruikt voor marketing etc.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Hello Games heeft een bericht geplaatst waarin ‘The Foundation Update’ voor No Man’s Skywordt aangekondigd. Dit is volgens hen “de eerste kleine stap in een lange reis”. Er is niet bekend wat de update precies doet.

    Wat we weten is dat je met ‘The Foundation Update’ een basis kunt bouwen en dat er op dit idee verdere implementaties volgen. Verder zegt Hello Games dat ze de discussie rond No Man’s Sky hebben gevolgd en met de positieve en negatieve feedback aan de slag gaan.

    Het is voor mij een verrassing dat de feedback vroeg om de mogelijkheid een basis te bouwen, maar Hello Games communiceert weer, na maanden van stilte. Onze mening over No Man's Skylees je hier, los van de teleurstelling dat Sean Murray alle negatieve aspecten heeft van Peter Molyneux. Nu even afwachten of de update inderdaad de komende week verschijnt en wat deze precies behelst. Zijn jullie vergevingsgezind genoeg om No Man’s Sky nog een kans te geven?

    [​IMG]
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik las het gisteren maar ik denk dat het overgroot deel van de gamers NMS de rug heeft toegekeerd. Ik vermoed dat de schade aan het vertrouwen wel zo ver is geschonden dat het niet meer te fixen is met een update..
    Ik ga zeker even kijken of het wat is maar er zitten andere games in de wachtrij die toch echt voorrang krijgen.
     

Deel Deze Pagina