[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Servantes

Servantes Live: Servantes NL PSN: Servantes-NL

Leuk Bevonden:
    1.123
    Atlas Rises-update voor No Man's Sky heeft dertig uur aan verhaal

Hello Games heeft informatie bekendgemaakt over de Atlas Rises-update voor No Man's Sky.

Sinds de lancering in augustus van vorig jaar zijn er al verschillende updates voor de ruimtegame verschenen. Zo konden spelers door de updates al gebruik maken van voertuigen en eigen basissen creëren.

Met de Atlas Rises-update worden veel functies toegevoegd aan de game. De volledige details zijn te vinden op de website van No Man's Sky. De belangrijkste verbeteringen zijn hieronder te vinden:

• Andere spelers zijn zichtbaar in de vorm van 'glitches'

• Hogere resolutie van 3D-objecten

• Nieuwe planeetsoorten

• Nieuwe missie's beschikbaar

• Farming is verder uitgebreid

• Meer muziek van 65daysofstatic

• Portals om snel tussen systemen te kunnen reizen

• Meer dan dertig uur aan nieuwe verhalende content

De update is op het moment van schrijven nog niet beschikbaar. Vermoedelijk wordt deze later vandaag beschikbaar gesteld. No Man's Sky is beschikbaar voor pc en PS4.

fredfenster vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

Olijke Poffer patissier in ruste.

Leuk Bevonden:
    2.141
    Ja het is wel een update die mensen toch weer zal aantrekken.. ziet er ook prima uit vind ik persoonlijk.
    Jammer dat de weg erheen zo belabberd was..

3. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    470
    Geef het nog een jaartje om te vormen en volledige coop te integreren, meer game elementen en stuff to do en dan weet ik zeker dat de game een come-back gaat maken. Concept is super dope maar veel te vroeg aangekondigd, opgehyped en uitgebracht.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mooi! Maatje van me kwam hem tegen in de Mediamarkt Hoofddorp. Lag in de bak van 2 spellen voor 15 euro. Samen met een ander spel voor me meegenomen.
    Hopelijk snel binnen ;)

Rienbu en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    170
    Wow, deze game is eigenlijk wel heel erg leuk! Lekker ontspannend space travellen en planeten ontdekken. Kun je je spaceship wapens ook upgraden zodat ze veel sterker worden?

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    470
    Volgens mij kan je nieuwe en betere spaceships kopen.
    Goed om te horen dat je het leuk vind btw.

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    674
    Ja, je kunt je starship upgraden dmv blueprints.

Je hebt verschillende soorten starships; Haulers, Shuttles, Fighters, Explorers.
    Als je een nieuwe starship koopt, probeer sowieso een A of S class schip te halen.

Je kunt ook op zoek gaan naar gecrashde starships. Maar ik heb nooit een gecrashde A of S class starship gevonden.

Als je zo snel naar de center wil, kun je beter een Explorer starship kopen met een dikke hyperdrive bonus. Als je veel wil farmen, kun je beter voor een Hauler gaan (die hebben meestal veel inventory slots) etc etc

En als je je oude starship niet wil weg doen. Koop dan eerst een goedkope freighter (zodat je meerdere starships kan kopen).

Martijnn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina