1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Normal of inverted controls?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 7 nov 2014.

?

Normal of inverted controls?

  1. Normal

    66,7%
  2. Inverted

    33,3%
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben best benieuwd hoeveel van die unieke zielen op XBW zitten die hun controls inverted hebben. Is that you? Of hou jij van normaal?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb inverted nooit begrepen. Krijg daar echt kortsluiting van. Tenzij het in een voertuig is ofzo, met vliegen kan het wel.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd inverted. Kan anders echt niet spelen
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Normal natuurlijk! Bij een vliegame is inverted (horizontaal) nog wel eens fijn maar verder moet het natuurlijk altijd normal zijn. Duh!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit dus! Zo veel natuurlijker. Is al zo sinds quake op de pc met tobo en muis. Inverted met de analogue stick is heerlijk !
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Van inverted word ik helemaal gek! 8)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kan me nog precies herrineren wanneer ik de switch maakte. Was op OG Xbox met Rainbow Six Black Arrow. Was toch een van de eerste games die ik echt online op de console speelde. En iedere keer ging het aimen verkeerd. Toen las ik dat sommige mensen op inverted speelde en dat het een optie was in de game. Switch gemaakt en alles klopte gelijk en nooit meer veranderd. :p
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb normaal nooit begrepen. Krijg daar echt kortsluiting van. Tenzij het in een voertuig is ofzo, met vliegen kan het wel.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is anders niet voor niets normaal :+
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het heet inderdaad niet voor niets normal.

    Jij speelt zeker south paw inverted? Rare Fries 8)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En met vliegen wel normaal spelen, terwijl daar juist inverted de standaard is. :+
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Een vriend van mij speelt ook op inverted en bij een controller-wissel moet ik hem dan altijd weer van de 'mongooltjesstand' afhalen zoals ik dat dan heel liefkozend noem :D
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Al inverted sinds goldeneye op de n64. Kan niet eens anders spelen al zou ik dat willen haha ^^
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Inverted.

    Op normal is het grote drama voor me. Weet niet hoe, wanneer en waarom ik zo ben gaan spelen.

    Welke spellen ik wel normal speel zijn de Telltale games.
     
  15. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik vermoed dat in 3rd of 1st zandhaas persoon ik normaal speel.
    Alleen als er in een game een voertuig gedeelte komt verander ik
    in een kamikaze piloot op de 1 of andere manier |:-
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hey, leuke poll!! Ben ook heel benieuwd hoeveel mensen inverted spelen!

    Ik speel in ieder geval al zo lang als ik mij kan herinneren inverted. "Normal" wel eens geprobeerd maar kan er echt niet aan wennen. Van mijn vrienden die ook gamen spelen er 2 van de 6 geloof ik inverted. Nadeel is inderdaad, zoals hierboven beschreven, dat wanneer je op de bank samen speelt en controller wisselt, je elke keer de stand moet aanpassen.

    En oja, waarom is MS in godsnaam met de One begonnen alsof het hun eerste console is.... Op de 360 kwam na 1,5 jaar de veelgevraagde feature -invert all- in het systeem. Met de One denkt men, ach waarom zouden we het gelijk weer doen? Onbegrijpelijk.

    Edit; en ik denk dat te weinig mensen in dit deel van het forum te kijken om een interessante uitslag te verkrijgen..
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb heel lang inverted gespeeld, maar ineens klikte het niet meer ofzo, heel vreemd. Dus nu speel ik normal. Ik probeer nog wel eens inverted, maar dat gaat hem echt niet meer worden.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is die klik hè, als die weg is dan weet je wel hoe laat het is. Dan is het klaar. Over. Uit!
     
  19. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb echt altijd Inverted gespeeld, van psx/n64 tot de PS4 launch. Ik moest na overstap van X360 toch wennen aan de DS4, en merkte dat het een stuk makkelijker ging op Normal. Inmiddels kan ik niet meer overweg met Inverted.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ben inverted (alleen Y-as) gaan spelen door Retaliator F29. Toen bij m'n eerste shooter mee doorgegaan op de console. op de PC heb ik dan weer nergens last van.
     

Deel Deze Pagina