1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ombouwnederland betrouwbaar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door wrongfulsander, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wrongfulsander

    wrongfulsander Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in augustus iets bestelt op de website ombouwnederland.nl ik heb betaald de betaling was goedgekeurt in september kreeg ik te hore dat er een fout was tijdens het verzenden ze hebben me verteld dat het opnieuw zou worden opgestuurt maar dit maal naar een ander adres van mij maar ik wacht al vanaf september op de bestelling die opnieuw zou worden opgestuurt heefd iemand van jullie ervaring met deze winkel? mss best om te weten ik woon in nederland

    pls help*)
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    heb geen ervaring met hun. maar in het algemeen wordt hier niet over gesproken omtrent (ombouwconsoles)

    succes
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is geen geliefde site op xbw, om het maar even zo te zeggen. Vaak gaat de discussie al snel tegen de regels van de [FAQ]FAQ[/FAQ] in. Maar als het over een legaal artikel gaat, want die verkoopt de winkel ook voldoende, dan kan je je vraag beter hier stellen. Dit gedeelte is namelijk voor vragen over XBW zelf en niet over dergelijke onderwerpen. Daarom gaat hij ook dicht :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina