1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onlive Cloud Gaming Service

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 24 mrt 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor een groot deel wel idd.
    En de graphic kwaliteit is minder omdat het gestreamed wordt. Maar verder is het best tof.
    Btw zo kastje is maar 99 dollar met controller. Alleen zie ik niet het extra nut om zoiets te kopen als je ook gewoon een 360 controller op je pc kan aansluiten en die App download.
    Of heeft dat kastje wat extra?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je kan het kastje op de tv aansluiten ;)

    en het kastje komt bijvoorbeeld nu gratis bij de pre-order van Duke Nukem

    de kwaliteit van de graphics zijn ook weer hoger bij een betere verbinding :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat is het enige?
    Ik bedoel heb een prima pc scherm hier staan en de xbox + tv staan naast me pc.
    Btw toevallig zijn ze vandaag bezig hier glasvezel aan te leggen. :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw ze waren ook op de E3.

     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow! :eek:

    niet verwacht dat ik op 13 juni nog eens het meest indrukwekkende E3 filmpje zou zien. Als dit beter en beter gaat werken wordt dit zo vet:

    multi-screen
    ingebouwd in tablets, tv's, blu-rayspelers
    nieuwe capturetechnieken die zorgen voor games die nevernooit niet op je pc afgespeeld kunnen worden
    je gaming-experience is alleen nog maar accountgebonden niet apparaat gebonden.



    Dit gaat echt veel verder dan WiiU of PS3 + PSV; vet hoor :thumbs:

    Net even dirt 2 draadloos gespeeld op mijn laptop. Werkt als een tierelier, graphics kunnen beter maar wat wil je met servers in Amerika.

    Mijn nieuwe console zou wel eens dit dingetje kunnen zijn als er hier servers komen te staan :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd begint steeds meer interessant te worden alleen een paar nadelen heeft het nog.
    Diegene van de servers idd en de games en prijs.
    Ik ben iemand die veel games koopt maar ook veel doorverkoopt. En zo blijft het balletje een beetje rollen met geld etc. Nadeel van Onlive is dat ze niet echt goedkoper zijn dan de "normale" games en dat je de games niet echt hebt. Dus ook geen optie om het door te verkopen voor mij. Resulterend in dat ik minder games ga spelen.

    En ben ook benieuwd hoe het werkt met een MP game en de lag. Zover zie ik alleen veel SP games uitkomen.

    Btw dit is wel een goede site over Onlive.

    http://onliveinformer.com/
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik verkoop spellen nooit (meer) door, maar aan de andere kant hou ik ze juist omdat ik dan wat fysieks heb.

    Voor mij heeft het de potentie om eindelijk ook de pc-spellen te kunnen spelen, maar als ze het straks voor elkaar krijgen om games te draaien a la die trailer die ze lieten zien gaat iedereen wel om denk ik. Je hebt in principe altijd de nieuwste console in huis
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    What. The. Fuck. Waarom heb ik dit nooit eerder geprobeerd? Dit is werkelijk briljant! Ik heb een Mac, en gamen daarop was altijd drama. Net Just Cause 2 geprobeerd en dat werkt geniaal! Eerst op mijn Mac, daarna op mijn iPad 2. Echt _O_

    /Edit: Oeh, Aaipet doet het niet
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik las net dat de bedoeling is dat er servers komen voor Europa en die komen dan in Belgie te staan. Dat zal wel mooi zijn. :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij is de ondersteuning voor Ipad onderweg :)

    weer eentje die enthousiast is. Spread the word zou ik zeggen, wie weet zorgt het voor een versnelling van het plaatsen van servers. Want ze zien aan de ip-adressen wel waarvandaan de mensen komen die inloggen

    @Hybrid: url?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ow ja dat bericht, toen ook gelezen op Tweakers. Zelf ook lopen speuren en vooralsnog zijn er alleen contracten met ISP's van UK en Belgie (Belgacom dus)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja idd. Ze hebben het over volgend jaar en het bericht is van September 2010.
    Dus misschien gaan de servers live eind dit jaar. Zal wel mooi zijn. En Belgie is prima voor ons. :)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ook helemaal lijp hoe je gewoon een half uur lang alle games kan proberen die je wil. Het is nog eenvoudiger dan een DVD opstarten!

    /E1: Ik weet trouwens niet waar ik deze games nu vandaan stream (als in de fysieke locatie van de server) maar ik ervaar geen totaal geen lag. (Singleplayer that is... Maar toch!)

    /E2: Gametag is trouwens; Epiloque - Onlivers, voeg me maar toe! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Servers zitten nu nog in Washington, Dallas en ergens in Californië. Dus wij krijgen het waarschijnlijk vanuit Washington.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die van mij Def K

    zal je toevoegen :)

    edit: Arena is vet hey!
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Maar hoe kan je nu die spellen echt kopen? Niet via iDEAL zeker? :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee CC only nu nog dat is ook nog een nadeel.
    Maar als die servers hier komen ( en meer eu mensen gaan spelen) zal dat wel veranderen. Dat moet wel. Al is het paypal. :)
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben zo enthousiast! Net ook fps shooter als FEAR geprobeerd, en dat speelt prima. Af en toe een lag spike, maar totaal niet iritant aanwezig. Service is dan ook nog niet geoptimaliseerd voor Europa.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Op een gegeven moment zullen ze toch ook wel abonnementskosten moeten gaan vragen, dat kan niet anders als ze echt winst willen gaan maken.
     

Deel Deze Pagina