1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    open brief aan de moderators

    Geachte moderators,

    15 minuten, niet echt een snelle reactietijd. Moet toch beter kunnen. (reactie op het sluiten van de tread "xboxworld dictators")

    Ik hoop dat jullie begrijpen dat die tread als grap bedoeld was. Ook al vindt ik dat sommige treads te snel gesloten worden. Maar het is inderdaad zo dat treads over hetzelfde onderwerp erg irritant kunnen zijn.

    Misschien is het wel een goed idee om 1 tread te openen waarin kritiek geuit kan worden op de moderators. De mensen willen jullie heus niet afkraken, maar kritiek is er altijd. Het kan altijd beter. Dit betekent niet dat wij niet waarderen wat jullie doen, maar zie het meer als advies.

    Als je telkens een slotje zet op een tread die hierover gaat, kunnen de mensen hun kritiek nergens kwijt en worden er steeds nieuwe treads geopend waar dan weer slotjes op gaan en zo blijf je bezig. Mijn advies is om 1 tread te maken waarin advies aan de moderators gegeven kan worden of vragen kunnen worden gesteld over het beleid.

    Ook denk ik dat het slim is om als je een tread sluit, omdat er al een tread over een onderwerp is dan even een link te zitten naar die tread, zodat de mensen daar dan verder kunnen praten.

    Verder ben ik van mening dat jullie het goed doen en ben ik jullie dankbaar voor het mogelijk maken van deze site.
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    SLOTJE }:]

    nee grapje ;)

    is ff kijken hoe men hier op reageert
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed idee, ik zal dit topic sticky maken en de titel veranderen in:
    "Opbouwende kritiek betreffe moderators."

    Volgens mij wordt dit meestal gedaan; als het niet met een link is dan wel met een verwijzing in woorden zoals: "zie andere topic". Dat topic staat dan meestal ergens bovenaan in het betreffende subforum. Maar ja, meestal he, fouten worden gemaakt en tsja om je daar nou over te gaan opwinden...

    Oftewel, dit topic is bedoeld om opbouwende kritiek, ja opbouwende, dus niet teksten als: "Tr@m$ is K*T!!!111!" maar iets genuanceerder. :)


    O ja, move --> Website problemen en opmerkingen.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Goed idee. Kijken wat de mods er van zeggen.
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar dat is wel een errug tamme titel....
    Maar verder is het wel een aardig idee.
     
  6. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin.
    Je komt hier toch om xbox sjit te lezen, niet om op moderators te letten. Absoluut geen behoefte aan, ik denk altijd dat had ik beter gedaan, vind alleen niet boeie.
     
  7. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ja ik kom hier om Xbox Shit te lezen..
    En daarom vind ik het overdreven hoeveel topics gesloten worden/zijn.
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de mensen die posten en threads openen ook eerst verder kijken dan hun neus lang is, hoeven de mods ook niet zoveel te sluiten!:)
     
  9. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    can't agree more Rinus

    mzzl Munch and Abe
     
  10. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je toch nog steeds lezen?:+
     
  11. Hotshot

    Hotshot Guest

    haha ja maar ik heb een grote mond en wil al te graag reageren :D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon in en in triest dat mensen niet op een normale manier kunnen reageren na het sluiten een zijn of haar topic. Normaal confereren met deze personen is dan ook haast niet mogelijk. Ik hoop dat dit werkt.
     
  13. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ja Maar het is ook triest om te zien dat er topics zijn die zomaar gesloten zijn...Als men twijfelt bij aanschaf van een game...mag men toch vragen wie de game heeft gespeeld en wie zijn ervaring wilt delen..?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2002
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    okeej hier komt de eerste kritiek edit: te laat
    ikke is sinds kort weer een mod geworden en dat laat ie merken ook. (ben te lui voor de links maar ze zullen wel niet moeilijk te vinden zijn). Bijvoorbeeld als ie een paar threads heeft gesloten zegt ie bij iemand die vraagt welk spel beter is: Lees liever een paar reviews en hij sluit de topic. Offe als er een opsomtopic is waarva er honderden zijn sluit ikke ze ook. Conclusie Ikke moet een beetje rustiger aandoen;)
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    'Zomaar' worden ze nooit gesloten.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarnaast is het triest dat de topicstarter in het 'Xboxworld dicators' topic zomaar de mod-crew aanvalt. MIsschien omdat een van zijn topics werdeng esloten? Waarom niet een serieuze discussie over het voorval? Ja dat doe je nu, maar waarom zouden wij jou nog serieus moeten nemen?
     
  17. Hotshot

    Hotshot Guest

    Over wie praat je nu??

    En je praat nu over EEN persoon...Er zijn velen topics die gewoon open konden blijven :D
    PS: Wouter val me niet aan omdat ik dit zeg :{
     
  18. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    eehhhmm waar staat die dictator thread:confused:
     
  19. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ikke moet ook niet zo dreigen met waarschuwingen als iemand beetje tegen hem scheld ofzo...moet je maar in die: help me ff aub topic kijken

    soort van machtsmisbruik en sfeerbederf van de kant van ikke vond ik dat

    begrijp wel waarom een paar mensen zich aan hem irriteren

    verder doen jullie wel goed werk vind ik
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vandaag al 2 keer een thread gesloten over "GC doet het slecht in belgie", er wordt niet gekeken of gezocht of er al een dergelijke thread bestaat.

    Daarnet was er de thread "Welk racespel kan ik het beste aanschaffen" daar zijn al tientallen threads over geweest.

    Zoek en gij zult vinden, zoniet dan staat vragen vrij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina