1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Open Tray Error?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door remy13, 27 mei 2014.

  1. remy13

    remy13 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Yooo!
    Ik heb een probleem met mijn X360. Ik heb een paar games die ik vaak speel (CoD BO2, BO1, MW2 en MW:cool: Maar het probleem is, dat als ik soms BO2 erin stop dat mijn laser het spel steeds niet leest, dit is ook met BO1 zo. Als ik Mw2 erin stop, moet ik hem 2 tot 10 keer de tray openen, en weer dicht doen. Dat is ook met Mw3 zo. Maar BO1 en BO2 leest hij gewoon niet, alhoewel, heel soms, maar dan moet ik gewoon 50x openen en weer dicht doen. (ik overdrijf niet met het aantal) of ik moet ze schoonmaken met water, en dan doet hij het soms. Maar ik heb ze alle 4 ook op mijn HDD geïnstalleerd, voordat de disk zelf stukgaat. Ik heb gekeken, en er staat over dat je laser kunt schoonmaken. Ik heb nog zo'n oude Xbox, die witte. Maar ik ga dat niet riskeren, aangezien ik mijn xbox echt niet stuk wil hebben. Ook ben ik van plan om de Xbox One aanschaffen, maar dat doe ik pas rond de kerst. Maar back to topic, iemand nog ideeën? Of zal het toch beter zijn als ik mijn laser schoonmaak?

    Groeten Remy
     

Deel Deze Pagina