1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint: Elite

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 14 sep 2005.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    over shillka's gesproken, ik ben al een hele tijd in het level dat je met commando's in de nacht in een heeeel groot gebied (nee ik overdrijf niet, echt het grootste gebied dat er op de map rood is gekleurd tot nu toe) 2 shillka's kappotmaken, en dan schuilen in bossen die in het midden staan.

    weet er iemand waar die shillka's staan?
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij die missie heb ik ook zo'n beetje 3 medailles van de avondvierdaags bij elkaar gelopen maar het valt uiteindelijk mee. Lees altijd voor een missies goed de notes. Daarin staat een tip waar je de Shika's kan vinden.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    hmm..naja, dan zal ik de briefing nog eens goed gaan lezen.
    iig bedankt!
     
  4. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, met wat echte XBL friends co-op in eigen missies is NOG gaver. Elke missie is elke keer weer een ervaring die de GR(2) co-op's ver overtreft.

    GR2 ziet en speelt misschien gelikt (zelf ook een jaar gedaan) maar de OFPE ervaring is gewoon veel rauwer, realistischer en gaver.

    Spelen die gasten met mij dan hoor ik ze ook niet echt meer over de gfx. Tis meer van ' dat moeten we binnenkort nog eens doen'. Wel zijn ze compleet 'lost' en moeten ze (zoals iedere newbie) heel langzaam wennen aan dat rauwe en realistische van OFPE. Maar b.v. een vlucht in een Cobra doet ze al gauw inzien dat OFPE een unieke game is.

    Ok, straks gaan we met z'n allen aan de GRAW, maar ik weet al dat de OFPE AI (en vrijheid/voertuigen, etc) niet door GRAW zal worden overtroffen. Maar dat zal verder niemand een zorg zijn als de gfx van GRAW eenmaal losbarsten:)
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    kan iemand trouwens wat tips geven bij die ene missie met die scud-launcher die gelanceerd wordt.
    je hebt een team met van die speciale gozertjes (je speelt zelf als die commando) en je moet een scud vernietigen voordat ie gelanceerd wordt.
    er zijn in dat gebied heel veel tanks en dergelijke, en je kan hulp inroepen van allied tanks en 2 helicopters.
    Desalnietemin is het level nog behoorlijk pittig...tips iemand?
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn de graphics echt zó slecht dan? Ik heb nog gezocht naar ingame screens maar kon weinig vinden. Zou iemand misschien een paar pics kunnen plaatsen van ingame? Dus misschien met HUD etc. erbij. Wil dit spel namelijk misschien wel kopen (als uitdaging, om in single player er lekker voor te zitten). Graphics vind ik vaak wel redelijk belangrijk, maar in een game als deze hoeft het niet zo, het moet er natuurlijk niet verschrikkelijk uit zien o.i.d.
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    graphics zijn niet zo heel slecht, maar vergeleken met andere recentelijk spellen (vooral 360) is het totaal niet spectaculair.
    in het begin slik je zelfs even.
    lekker links laten liggen die graphics en door blijven spelen, het word zeker beloond door de geweldige gameplay.
    screens doe ik morgen wel, heb t nu even druk :9
    maar, poep aan die screens, en koop gewoon t spel :+
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha zo dacht ik ook net ;). Maar ik heb geen live, heb eerder gehoord dat dat bij dit spel geen ramp is. Maar heeft het ook echt een dijk van een single player met hoge replay waarde (met name:de mission editor, is die ook voor offline games in single en in multiplayer?)
     
  9. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    yeps alles van wat je daar zegt, het enige wat er niet bij zit is splitscreen, maar system link (tot 64 spelers!!!!!) zit er gewoon bij en die mission editor is gewoon offline te gebruiken, het is zelfs zo dat je er meer mee kan dan online.

    Als dat alleen al niet genoeg is zijn er 2 campaigns die ik zelf weet ik veel hoe vaak overnieuw heb gespeelt om het zo perfect mogelijk te doen, en als dat niet genoeg is zijn er nog een stuk of 14 losse single player missies en dingen als race gametyp,s of snipergametyp,s noem maar op zitten er al gelijk in, al kan je die ook gewoon zelf maken.

    Ik zeg gelijk halen want je kan pas weten hoe vet het is als je het langer dan een aantal uur hebt gespeelt.

    voor screes kijk ff op de officiele site en kijk even op de eerste pagina daar staan er ook een aantal.
    http://www.flashpointelite.com
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    of het offline leuk is...kom we slaan die gozer in elkaar voor zn onwetenheid :+

    singleplayer is geweldig:
    - 2 campagnes (ja daar ben je wel even mee bezig)
    en als je het te makkelijk vind kies je een andere moeilijkheids graad, er zijn er 4.
    - alles komt aan bod. lid van een squad, leider van een squad, tank commandant, helicopter, vliegtuigen...alles.
    - graphics zijn net zo lelijk als een tekening gemaakt door een peutertje, maar de gameplay is geweldig.
    - mission editor is heel uitgebreid, je kan doen wat je wilt en je kan ze ook erg groot maken (de limiet aan dingen bereik je toch haast niet, tenzij je WW3 wilt starten :+)
    - naast de campagnes zijn losse missies én instant action missies.
    bij de 'losse' missies zit het zo dat als je er eentje haalt, komt er weer een nieuwe 'vrij.'
    - als je system link hebt, dan is het helemaal een feest, met een aantal man Elite spelen lijkt me dus echt gare shit :D

    verder:
    - loop naar de dichtsbijzijnste gameboer en halen die hap :cool:

    edit:
    um..ik zie dat ik niet zo heel veel extra toe voeg aan de post boven mij...
    pardon
    kijk in ieder geval maar wat je ermee kan :)
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    *Voelt aan gezicht...
    Dat was een rake klap roeltjuh, maar mn onwetendheid is wel weg ;). Ach die screens vallen nog wel mee :D. Beetje maffe textures, maar er is een best hoog detail niveau geloof ik. Heb helaas geen system link, maar dat komt er later nog eens van. Jammer van het ontbreken van splitscreen. Ach je kan niet alles hebben. Huppa ga dit spel zo snel mogelijk halen (of ruilen op xbw). Serieus, bedankt voor de info mensen! Laatste set vraagjes ;).

    -Hoe zit het met de voertuigen etc. Hoor dat er veel vliegtuigen inzitten, maar ook veel landvoertuigen. Heb je een camera vanuit het voertuig, dus met cockpit? En bewegen de voertuigen realistisch?)
    -Is er naast een 1st person view ook een 3rd person view?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  12. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Down ff mijn video. Net gisteren gecapped. Wat je ziet is stukjes uit 1 missie. Zo'n missie kan wel meer dan 30 minuten duren.

    Geeft een goed beeld wat OFPE is (maar je kan nog veel meer, vliegen en tanks besturen etc.)

    OFPE is gewoon een bizar goeie titel. F*ck the gfx, die zijn best te pruimen. Als je echt leuke gfx wil moet je DoA of zo gaan spelen. Hier hebben we het over een militaire simulator. Plak anders een centerfold naast de tv, doen ze in het echt ook.

    OFP:E Lighthouse trailer, 7 minuten (45MB) ... http://www.maxqubit.com/ofpe-lighthouse-trailer.avi

    (O ja, hij staat op mijn servertje dus downloadsnelheid kan wat laag zijn)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Had je filmpje al gezien. Ziet er erg onderhoudend uit. Echt een attack plannen, schieten en hopen dat je niet geraakt wordt. Top, goed filmpje. Graphics zijn inderdaad goed genoeg. Ik ga hem halen, bedankt mensen.
     
  14. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    en ja hij onderstuend naast 1st person view ook 3de person view, zowel lopend als in de (ultra)vele voertuigen.
    Dat gebruik ik ook vaken omdat het in 1st person naar mijn mening altijd een klein beetje ingezoomt lijkt.
    Maar tis wel intenser in gevechten enzo, lekker boeie halen die game...
     
  15. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu denkt 'Waar the fok is die lighthouse missie?' dan kan dat kloppen. Die heb ik namelijk zelf gemaakt met de Mission Editor. Zit je eenmaal in de OFPE experience dan is die MIssion Editor gruwelijk verslavend.

    Download Content? Hahahaha, die maak je gewoon zelf:)
     
  16. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    al is het er wel naturlijk, maar heb weinig vertrouwen erin dat codemasters wat dat betreft nog iets gaat uitvreten.

    Maar net zoals je zegt nodig heb je het zeker niet...
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem zojuitst op marktplaats gekocht voor €15,-. Kan mij daar geen buil aan vallen denk ik zo. Heb hem nog niet in huis, denk dat ik hem dinsdag of woensdag binnen heb. Zal dan zeker posten wat ik ervan vind (ookal is dat een beetje nutteloos, iedereen die deze thread leest heeft het spel waarschijnlijk al, de anderen interesseren zich amper in deze game).
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ah boeie :+
    gewoon je mening posten, en 15 euro... dat is geen geld voor dat spel ;)
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo, heb hem binnen. Heb een uurtje o.i.d. gespeeld. Graphics vallen nog mee hoor. Het is erg vet allemaal, zit nu voor het eerst in een tank (mag zelf niet rijden ;)). Besturing voelt nog een beetje houterig en onwennig aan, moet daar denk ik maar aan wennen. Tot nu toe; top spel!

    Toch een vraagje; Hoe kan ik rennen?

    Als ik het wapen op mijn rug doe, loop ik heel traag, best logisch. Houd ik de blaffer in de hand, dan gaat het wel sneller, maar mijn team maten rennen me gewoon voorbij. Best maf, denk dat ik een bepaald knopje over het hoofd heb gezien.

    Net nog kort de mission editor gedaan. Prachtig!! Echt, dit zorgt voor zoveel extra replay waarde! Tot nu toe mijn beoordeling:

    Graphics: 6
    Gameplay: 7,5
    Replay-waarde: (Waarschijnlijk) 9,5
    Sfeer/feeling: 8,5

    Lekker spel, heb er geen spijt van!
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    rennen...gewoon met de linkerknuppel naar voren, dan ren je 'echt', als je iets minder ver doet dan rent ie ook wel, maar langzamer.

    nu we toch punten geven.

    Graphics: 6
    Gameplay: 9 (ja ik vind het vet :cool:)
    Replay-Waarde: 9
    Sfeer: 8
     

Deel Deze Pagina