1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ori and the Blind Forest

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 mrt 2015.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Op de Xbone? Op de PC nooit last van gehad. Zal misschien nog wel eens de upgrade kopen.
     
  2. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Op de One inderdaad... Met andere spellen nooit last gehad, maar iemand al ergens gehoord dat het betere performance heeft?
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Geen idee, maar ga ervan uit dat ze bugs wel een beetje opgelost hebben.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Opik heb nog nooit een vastloper gehad.. :D Op de xbox met deze game..
     
  5. Snotbongel

    Snotbongel Rogue Hunter

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    4
    Net ook de upgrade gedaan... Is het gewoom een losse game :eek: Ik heb nu 2 Ori's en 'm 2 keer in mijn achievement lijst staan. Vreemde keuze :confused:
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja vond ik ook. Heb die "oude" maar gedeinstalleerd.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een fenomenale game zeg. Heb de game net (helaas, ik wil nog meer!!!) uitgespeeld met alles op 100%. Dit is echt zo'n game die dat waard is. Van begin tot eind gewoon een geweldige ervaring met super mooie muziek, prachtige graphics,zeer leuke abilities die het echt waard maken om voor de volledige 100% te gaan en een goed verhaal. Ik kan voor deze serieus geen minpunt bedenken. Hopelijk is dat gerucht wat voor de E3 verscheen waar over Ori and the Willow of the Wisps want ik zie zeer graag een vervolg of iets vergelijkbaars.

    14.5 uur over gedaan op normal. Zeer nice voor een 2D platformer.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik had hem uitgespeeld in 2,5 uur :+

    Ok ok, 2e playthrough :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En vast niet alle collectibles gevonden. :)

    Ik denk dat ik later nog wel voor een tweede ga op hard.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ging voor de speedrun achievement.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Wat een ontzettend prachtige game is dit toch... (zie het stukje met het water vanaf 12:30)
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zij komt vaker in mijn recommened list op YouTube. Ligt misschien aan mij hoor, maar zijn jankt echt bijna bij elke game zeg. Ik snap dat het mooie games (The Last of Us, The Last Guardian, Ori and the Blind Forests etc etc) zijn, maar om nou elke keer weer te gaan janken. Vind dat iets te overdreven hoor.

    Los daarvan moet ik ook echt een keer deze game gaan kopen. Ik hou echt van dit soort games<3
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wie houdt nu niet van een traantje? Ik wel. Behalve wanneer ik uien pel. Dan vind ik huilen vervelend. En wanneer een puppy sterft. Kan niet tegen lijdende dieren. Mensen wel. Ik hou ook van jou. <3
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Tuurlijk ik laat ook weleens een traantje hoor, maar echt niet bij elke game die emotioneel is. Dierenmishandeling kan ik ook niet tegen. Kijk The Last of Us vond ik super hoor, maar heb er niet om gehuild. Bij The Last Guardian moet ik wel eerlijk zeggen dat er een traantje kwam op het einde, maar ik ben dan ook echt een dierenvriend en juist in die game schep je echt een band met Trico om hem uiteindelijk los te moeten laten=(
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @SoleSurvivorN7 die laatste had je wel een spoilertje omheen mogen plaatsen van mij. Misschien ben ik wat laat maar TLG ligt hier nog op mij te wachten om aan te beginnen :confused:. Ik dacht even wat lovende ori berichten te lezen :) . De game verdient het natuurlijk wel!
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Is die definitive edition veel beter dan de originele? Scheelt namelijk 12 euro in prijs :+.
    8 euro of 19.99
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @NuclearGoat
    Lastig te zeggen. Ik heb beide uiteindelijk gekocht en beide vrijwel volledig doorgespeeld. De DE variant heeft een extra gebied om te doorlopen en bevat (ik dacht 2) nieuwe ability's. Het is, naar mijn smaak, niet zo dat die DE versie de game echt beter maakt maar het biedt wel meer opties om minder omslachtig te 100%-en. Dit mbt backtracken.

    Overigens is de DE versie om de haverklap in de aanbieiding voor 10 euro. Maar ik vind Ori dusdanig goed dat ik er ook wel 40 euro voor over had gehad.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina