1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice open beta.




     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2016
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat een enorme gave trailer. Koptelefoon op en genieten van beeld en geluid.. Echt heel gaaf gedaan. Ik werd meteen in het verhaal gezogen..:thumbs:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja Blizzard doet even een Pixar. Nu ik dit gezien heb is het wel jammer dat er geen SP is. Maar voor de backstory van de characters is het wel tof. Komen er nog meer. En geeft de wereld toch wat meer diepgang.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb echt veel zin in deze game! Ik ga wel wachten met pre-orderen tho :p Eerst even lekker genieten van de Open-Beta. Daarna kijken of het het waard is om het te kopen(Als ik naar video's kijk op YouTube lijkt het erop dat ik het wel ga kopen tho)
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bijzonder weinig aandacht hier voor deze game, maar ik ga ook zeker de open beta proberen. Heb wel weer zin in een toffe shooter. Lekker sfeertje en ik ben benieuwd hoe het aanvoelt om met zoveel verschillende classes te spelen en midgame gewoon char. te kunnen switchen. Jammer dat de open beta nog ruim een maand op zich laat wachten.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    60fps op consoles. 1080p ook voor beide. Maar gebruikt dynamic resolution als het te druk wordt om 60fps vast te houden.

     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Grrr, ik blijf twijfelen tussen deze of Battleborn.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker beide beta's gaan spelen. Battleborn is alleen meer een MOBA dan Overwatch. :)
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Om één of andere reden vind ik dit echt een shooter voor op de PC/Mac.
    Sowieso een veel grotere Blizzard fanbase op die platformen en dus ook meer spelers waarschijnlijk.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit inderdaad. Beetje counterstrike achtige manier van aimen ook. En in zo een chaos vraagt dat om precisie met muis. Lijkt me lastig met controller.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2016
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. Op de console is het tempo ook lager dan op PC.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm dat klopt ook wel ja. Dat heb ik vooral met Battlefield gemerkt 8)
     
  18. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Had wel meer interesse verwacht voor deze game. :p
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb die Battleborn Beta geprobeerd voor even (en dus vrij snel weer uitgezet). Voor mij persoonlijk weinig overtuigend. Ik vind het bijna Indie-achtig wanneer ik de game vergelijk met Overwatch. Dat Indie-achtige kan positief zijn, maar dat is het hier niet. Overwatch komt in de gameplay en cinematic filmpjes die ik heb gezien zoveel beter en meer verzorgd over. Combat kan ik nog moeilijk over oordelen omdat ik Overwatch nog zelf moet spelen en ik heb het dan dus over de looks van de menu's, ingame, alles. Als moba's je ding zijn dan snap ik dat iemand veel plezier kan halen uit Battleborn. Als je op zoek bent naar een goede shooter (waar wat moba-elementen in mogen zitten) dan is Overwatch denk ik veruit de beste keus.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    LOL... hearthstone op het scherm:D.
    ziet er erg leuk uit. en helemaal (maar dat is blizzard) de dingen die je kan unlocken als je lvled. wat ook wel fijn is dat je geen voor delen er bij heb, alles gelijk wel zo eerlijk.
    hang me niet op, maar ik kreeg het zelfde gevoel als bij Brink.. en gevoel van, ja hier heb ik zin in.
    maar is het nou zo dat iedereen kan kiezen wat die wilt? als je pech heb zit er dus geen tank of healer in het team (weet niet of het veel uit maakt)
     

Deel Deze Pagina