1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, het aantal retards lijkt meer toe nemen dan dat het er minder worden....zo zonde, want inderdad, je hebt pas verloren als het is afgelopen!
     
  2. Femmmke

    Femmmke Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Eergisteren al mijn placement matches voltooid, 7/10 gewonnen en meestal minimaal 2 gouden medals. Kom ik in bronze met 1035 Sr... :+ Ik snap echt helemaal niks meer van deze game. Zijn er mensen die op PC Overwatch spelen en willen teamen? Want ik kom nu allemaal bij Hanzo's die weigeren in team chat te gaan, lel.

    Faendall#21624
     
    Korkss vindt dit leuk.
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Moet zeggen dat ik het na mijn placements ook wel ff gehad heb met overwatch. In een goed team echt een leuk spel, of ik dan win of verlies. Maar meerendeel is echt onzin.
    Net ook weer een plat speler die op attack met symmetra echt niks toevoegd, dr teleporter op onzinnige plekken zet etc. Maargoed vgns mij kom je zo dus is platinum ofzo.
    Druk battlegrounds ofzo wel weer aan op pc. :thumbs:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ging net wat arcade doen voor de fun, maar ja het is wel inherent aan het spel ja. Je kan niet even 'lekker een potje spelen' zoals bij andere games. Ik moet telkens tegen mijzelf zeggen dat ik mij op mijn eigen spel moet focussen en alsnog zien dat we volledig overlopen worden en er dus amper een echt gevecht ontstaat.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  6. Femmmke

    Femmmke Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren een match met reaper, speel normaal niet zo vaak DPS maar toevallig was die rol nu over. 61 om 5 gaan, vier golden medals hebben en dan gewoon nog de match niet winnen omdat je een D.Va heb die de hele tijd met opzet van de map af vliegt. Hoe ga ik ooit uit een bronze komen.:)

    En fijn dat double XP weekend als maandag je tentamens beginnen, lol.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Alleen maar mooi voor de lootboxjes, verder heeft dubbel xp weinig waarde!
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of een Symmetra die de teleport op de rand van een afgrond zet....grappig in quick play, niet in competitive.|:-
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Dat is dan weer zo kut, dat ik het wel weer grappig vind. Zulke shit zelf nog niet meegemaakt haha.

    Ben zelf ook weer bezig, Lucio is wel een stuk beter geworden zeg. Gun is goed geuprade, win vrij veel 1 vs 1's zelfs.
    Potje 39-4 en alle gouden medailles eigenlijk. Dat was eerst wel ondenkbaar.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik haalde vorig seizoen bijna mijn top elims met Lucio :+ Lucio is echt veel beter geworden en ook een heel stuk gevaarlijker.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wordt nu ook echt vaak gekozen. Heeft een goede buff gehad.
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond mensen nog wat QP farmen met double xp? Casual zonder mic. Speel op de PS4 PSN ID: MaikelBRL
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tot wanneer is de Ann. event eigenlijk?
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is er nu nog double XP?
    Krijg op het begin nog wel die melding.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou vandaag moeten stoppen

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas, niet alles kunnen bemachtigen uit lootkistjes, dus de must haves maar gekocht.:+

    Leek echt veel minder nieuws te unlocken dan voorgaande events.....heb gewoon 4k aan credits van dubbele bij elkaar gesprokkeld (en ik heb echt nog héél veel niet).:oops:
     
  17. Femmmke

    Femmmke Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik ook. Bij ieder evenement koop ik voor €40 aan lootboxes, is gewoon een dingetje vind ik leuk. Normaal heb ik daar echt de meeste skins wel uit maar nu had ik serieus maar drie skins en twee daarvan waren dubbel, echt wtf lol. Heb de rest allemaal moeten kopen met maar zuur verdiende Overwatch monies. Overigens wel 300 Sr omhoog gegaan inmiddels.:+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze hadden de lootboxes aangepast, jaja, veeel minder kans op dubbele..........de eerste kist die ik open maak 4 keer dubbele!:confused:

    Bij de 2de en 3de lootbox beiden 2 dubbele.....:confused:
     
    Alexknl, Korkss en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "However, after recent events in Numbani, it can now be confirmed that what occurred was an attack by the Talon organization with the express purpose of freeing one man: Akande Ogundimu, better known as Doomfist."

    https://playoverwatch.com/en-us/blog/20877886
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    tim91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina