1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 10 okt 2008.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Ja maar Pegas, staat de muziek/films hard aan bij jou? Bij mij iig wel. 8)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom denk je dat ik die speakers heb gekocht? :+
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alle speakersets in de Z serie van Logitech zijn super, gewoon kopen :)
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een probleempje met het geluid van mijn laptop. als ik deze op mijn tv aansluit met de hdmi kabel hapert het geluid. De geluidskaart is van realtek, maar als de hdmi kabel wordt aangesloten switched de computer naar de ATI hd audio.

    De laptop is een Dell inspiron 17R met een ATI radeon mobilty hd5470 videokaart. Ik heb bij dell de nieuwste audio en video drivers gedownload (zijn uit 2010) en geïnstalleerd. Het probleem blijft. Ik heb ook geprobeert de drivers bij ATI direct te downloaden, maar deze werken niet bij mijn laptop. Schijnbaar heeft dell iets verandert aan de kaart.

    Als ik op mijn laptop een film kijk is er geen enkel probleem (ik gebruik vlc), ook maakt het niet uit de audio bij een film AC3 is of DTS. Zodra ik het aansluit op de tv dan gaat het geluid haperen, het beeld is goed.

    Wat zou een oplossing zijn?
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb de volgende laptop: http://tweakers.net/pricewatch/251383/sony-vaio-vpcf11m1e-h.html#tab:info

    En nu wil ik er een SSD in zetten. Alleen snap ik niet helemaal welke ssd er allemaal in kunnen. Ik weet dat ik een 2,5" nodig heb. Maar het gaat vooral om de SATA aansluiting, de nieuwe generatie SSD's heeft SATA 600. Maar ik weet dus niet of deze op mijn laptop werken?

    Ik ben trouwens van plan de blu-ray speler eruit te halen en daar met behulp van een caddy een extra hardeschijf in te zetten.

    Dus kort samengevat: Kan mijn laptop de nieuwe generatie SSD's met SATA 600 aansluiting aan?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks. Dan ga ik wel gewoon voor de nieuwe SSD's met oog op de toekomst mocht ik ooit nog een nieuwe pc/laptop kopen die wel alles uit sata600 kan halen.
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een 1TB externe HDD liggen die ik zowel op de PS3 (FAT32) als op de PC wil gebruiken. (NTFS, ivm de grote van de bestanden die erop moeten.)

    Nu ben ik er via Google al achter dat dit kan, Maar ik vroeg mij af of het nog uitmaakt voor de PS3 of de FAT32 partitie als eerste of tweede partitie op de schijf staat.
    Iemand die dat toevallig weet?

    Alvast bedankt voor de hulp.
     
  11. SiK Stijn

    SiK Stijn Stijn : )

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet zou dat geen kwaad kunnen ;)
     
  12. SiK Stijn

    SiK Stijn Stijn : )

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ben van plan om binnenkort m´n pc wat te upgreaden, en had wat vragen.
    - Maakt het uit als ik een oneven aantal geheugenbankjes/GB ram in m'n moederbord heb zitten?
    - Kan ik ook bijvoorbeeld 2x1gb ram en 1x4gb ram in m'n moederbord zetten of moeten de aantal GB gelijk zijn?
    - Moet ik exact hetzelfde merk en type ram erbij doen of maakt dat niet uit?
    - Als ik een nieuwe cpu koeler op m'n cpu zet, verbeterd dat dan ook de prestaties? (er zit nu een standaard koeler in, ben van plan om een Mugen 2 te kopen).
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    - Ja, op een oneven aantal werk je niet meer (helemaal) op dual channel en dat verschil merk je wel (in negatieve zin).
    - Dat gaat, maar dan werk je niet meer helemaal in dual channel (bv. 2x1GB en 2x4GB gaat wel perfect in dual channel).
    - Voor helemaal zeker te zijn kan je dat het best doen. Maar grote merken zijn opzich meestal wel compatibel met elkaar. Zo had ik jaren aan een stuk latjes van G-Skill en OCZ samen steken.
    - Nee, enkel de temperatuur zal wat naar beneden gaan (en het geluid mogelijk ook). Wil je de prestatie verbeteren dan moet je je CPU gaan overclocken.
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb een hp all in one printer c6380 nu geeft hij aan dat er een probleem met de printkop is die heb ik schoongemaakt maar toch blijft hij dit aangeven ik vroeg me af hoelang de garantie is voor zo'n printer heb hem in 2009 gekocht
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik ben van plan om deze EHD te kopen
    http://tweakers.net/pricewatch/275472/samsung-s2-portable-1tb-zwart.html
    ik ga hem gebruiken voor mijn vaste computer thuis maar ook voor mijn laptop, mijn laptop heeft alleen een USB 2.0 en deze EHD ondersteunt ook 3.0
    werkt dit dan wel met 2.0 (ik snap dat het niet optimaal werkt maar als het maar werkt, ook met stroom krijgen)

    ik hoop goede thread, zo niet excuses
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja, werkt gewoon met usb 2.0 (mn pa heeft m ook en gebruikt m op zn laptop, die heeft geen usb 3.0).
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bestaan er switches die geen voeding nodig hebben? In onze meterkast komen al onze netwerkaansluitingen vanuit onze kamers uit. Een van deze kabels zal de kabel zijn die aangesloten zit op de router, de rest moet dus worden verbonden dmv een switch. Echter heeft onze meterkast geen stopcontact...
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je 'm anders van stroom gaan voorzien..?
     
  20. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ervanuitgaande dat je Modem bedoelde in plaats van router (De meeste routers hebben immers 4 aansluitingen en modems maar 1)
    Neem ik aan dat het modem(of router) toch ook van stroom voorzien wordt?
    Dan kun je toch simpel weg die stekker eruit trekken en er een stekkerblok tussen hangen? Of zie ik dat verkeerd?
     

Deel Deze Pagina