1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC vragen (algemeen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Pulser, 9 dec 2004.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes:

    - Ik heb 2 netwerkkaarten in mijn PC, kan ik gewoon op xboxlive door de xbox aan te sluiten op men pc? Moet ik daar nog iets speciaals voor installeren, en heb ik een UTP of een Cross-over kabel nodig...

    - Hoe installeer je een radio/tv tuner moet je er extra kabels voor kopen... en heeft iemand plaatjes...

    - wat is verstandiger:

    Norrod 20" LCD-TV voor 499e
    Pulse AMW M177T 17" LCD voor 269e bij Micro-Mail
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste vraag: je hoeft enkel je verbinding te delen en zo'n kabeltje van pc naar pc ;)
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is toch internet share connection van xp?? heb ik wel eens van gehoord maar ik zou niet weten waar ie zit... ;)

    en van pc naar pc bedoel je dat er een crossover tussen men xbox en pc moet?
    _0/
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups allemaal heel makkelijk :D Via netwerkverbindingen kan je de boel allemaal netjes regelen.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Als het niet standaard geinstalleerd is ga je naar 'software; en 'windows onderdelen toevoegen'daar moet ie ergens staan.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, blijven deze nog over:

    - Hoe installeer je een radio/tv tuner moet je er extra kabels voor kopen... en heeft iemand plaatjes...

    - wat is verstandiger:

    Norrod 20" LCD-TV voor 499e
    Pulse AMW M177T 17" LCD voor 269e bij Micro-Mail

    en:

    - wat is de makkelijkste manier om mijn muziekbestanden naar de andere computer over te zetten? Ik woon ergens anders dan waar deze pc staat dus linken kan niet (als dat al zou kunnen).... Maar kan ik die bestanden op cd's branden zonder dat ze hierdoor 10 keer zo groot worden?
     
  8. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    laatste vraag: Je kan ze gewoon op een rewritable branden als mp3, worden ze niet zoveel groter.
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Reviews my son ;)

    Ik zou iig voor de grootste gaan, want die extra 3" is toch wel leuk voor die extra 130 euro }:]
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Windows Media Player geeft een interne toepassingsfout. Opnieuw installeren helpt niet, probleem blijft. Help?
     
  11. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Opnieuw installen = HELEMAAL erafgooien en opnieuw installen? of gewoon nieuwe install er over? Als het het laatste is, probeer het eerste is :p
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon wmp er af halen O-) en wmpc (windows mediaplayer classic).Dat is wmp maar dan gestript aleen het nodige spul er op.Als je het mij vraagt is wmp 1 grote bug zooi *herinert zich nog dat wmp 10 zijn pctje overhoop haalde
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  13. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    het werkt beetje hetselfde met xbconnect als je het via je computer wilt doen.... dan moet je wel crossed over hebben, en anders moet je een router hebben... www.psxshop.nl vins je vast wel wat boeiends ;)
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een crossedover kabeltje gehaald bij norrod... die dingen zijn gelukkig een stuk goedkoper dan UTP kabels... :D

    maar voor het branden... is er geen manier om de grote helemaal hetzelfde te houden??

    en heeft iemand hier verstand van het installeren van een tv/radio tuner?

    en nog even een nieuwe vraag erbij }:] : Kan ik mijn stereo op men PC aansluiten zodat het geluid via mijn stereoboxen gaat??
    _0/
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik m er helemaal afhalen?
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je harde schijf formatteren....

    maar heb je al gekeken of je grafische kaart wel ondersteunt wordt?

    klik

    (ik moest twee keer klikken om in 1 scherm beeld te krijgen btw ;) hmm maar nu niet :D)
    _0/
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me stug dat het aan mn kaart ligt, hij heeft het een tijd goed gedaan, maar sinds dat ik Windows XP SP2 er af heb gehaald is dit gezeik begonnen? (Denkt aan link tussen SP 2 en WMP)

    -EDIT-

    Formatteren is niet iets wat je zomaar moet doen, is ook niet best voor de computer...
     
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat heb ik wel eens per ongeluk gedaan... wilde ik de splitsing van mijn schijf opheffen: verwijderde ik de c schijf in plaats van d :D
    heb een maand niet op men computer gekunt omdat ik geen master disks had aangemaakt :+
    _0/

    en nog even een vraagje waarom gebruik je WMP?? winamp is veel beter...
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Soms heb ik als ik de computer heb opgestart en ik wil naar mijn netwerkverbindingen gaan in het menu start. dan loopt menu start vast.
    Hetzelfde heb ik als ik via deze computer ga. Als ik de computer dan weer opnieuw opstart dan zegt hij dat het programma MSBLNetconn niet reageerd. Ik weet niet waar dat vanaf, ik heb ook al gegoogled ernaar, maar ik vind er niks over.
    Ik heb btw Windows XP en alle Windows Updates gedraaid.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Komt bij mij ook regelmatig voor dat deze computer of menu start vast loopt. Een paar tellen wachten totdat explorer.exe opnieuw opgestart wordt en ik kan weer lekker browsen in de mappen op de pc.

    Mijn vraag:
    Video Capture.
    Er zijn diverse threads aan bod gekomen over het opnemen van tv, waarin camera/videorecorder als antwoord wordt gegeven. Maar ik wil dus van een console wat opnemen. De gele van de 3 tulpstekkers gaat in video-in in de videokaart (ati 9600 256mb).
    Nu wil ik dat beeld dus opnemen op de pc om er later mee verder aan de slag te gaan. Alleen heb ik daar nog geen goed programma voor.
    Een klein programmaatje amCAP levert slechte kwaliteit, waarin het beeld niet eens goed is (kleuren, beweging). Windows Moviemaken kan op zich best lekker opnemen, jammer dat de kwaliteit nog erg laag is. Als je het op hoogste kwaliteit opneemt en hoogste kwaliteit opslaat (261 mb voor 1minuut12), dan nog heb je een lelijke kwaliteit.
    Kan Adope Premiere dit wel goed, of een ander goed programma?
    Of Pinacle? Heb wat cd's ervan liggen hier (zaten bij de pc), dus morgen maar even proberen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004

Deel Deze Pagina