1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Startvolgorde HEAT 1

    1 Wiethok
    2 Rossi
    3 Jimmy/Dex
    4 Kimi
    5 Loyall
    6 AZTBTender
    7 Beltoon
    8 Coldzero
    9 Novacain
    10 United Art
    11 Asjemenou
    12 Crook
    13 Gold PW
    14 Racerblade
    15 Danii
    16 Surrealistic
    16 Elite Cassi
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik ben er niet bij vanavond jongens.

    Veel plezier (en sterkte) op Monaco! Ben benieuwd naar de verhalen achteraf :9
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hohoho! Dat gaat zomaar niet! Je bent er gewoon bij hoor! :eek:

    Of heb je weer een date met een race chick? ;) Beetje samen live de XBWR-stream kijken met een wijntje erbij... :D
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zoals ik na afgelopen race al zei, moet deze race overslaan. Hoop er snel weer bij te zijn.

    @GoldPwnageNL, plaats je hier weer een link?
     
  5. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Jep dat komt goed! :thumbs:

    Ik start achter dus kan alle fouten goed bekijken. Dus houden jullie je maar gedeisd :p
     
  6. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    We zijn weer live!!
     
    Rossi46 en Beltoni vinden dit leuk.
  7. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
     
    GoldPwnageNL en Dex vinden dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Heren was weer gezellig deze cup!!!

    @loyallronin jammer dat je er niet bij was!!!!!

    Organisatie bedankt ;)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  9. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Race 1:

    Race 2:

    Was weer een leuke race!
     
    Rossi46, HRT WietHoK NL, B Tender en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Was gezellig gisteravond en 2 geslaagde races gehad. Was voor mijn gevoel ook veel cleaner dan dat ik vooraf gedacht had, resetknop bood een aantal keren een goede oplossing volgens mij.

    Race 1:
    Derde startplek, Rossi maakt een fout in het begin, dus P2. Toen 8 ronden achter Wiethok gezeten te drukken totdat ik een fout maakte. Toen zat ik weer achter Rossi. Toen maakte Rossi weer een fout, was ik daar weer voorbij. Toen maakte ik weer een fout, Rossi mij weer voorbij, toen maakte Wiethok een fout, wij allebei er voorbij en zo gefinished :p..

    ik wil eigenlijk nog even een filmpje maken van mijn "sprint" naar Rossi in de laatste ronde. Dat kwam echt uit het niets. Was hele race wel snel, maar niet constant(schommelde tussen de 1.39's en de 1.41's). In de laatste bochtencombinatie zaten we naast elkaar en we zijn binnen een halve seconden gefinished van elkaar. P2, helaas dus niet ingelopen op Rossi.

    Race 2:
    Dit was echt een wereldstart voor mij. Zat in de opwarmronde heel erg op Wiethok te letten waar hij de exit maakte voor de startlijn bij uitkomen chicane, en kon bij de start hem er al direct naast zetten (in de bocht naar links richting zwembad). Toen begonnen aan een zware taak om iedereen in te halen, maar dat werd mij aardig in de schoot geworpen door een crash in de chicane na het zwembad. Dus toen lag ik P3. Vervolgens knalde Asjemenou in de eerste bocht op de muur waardoor ik doorschoof naar P2 achter Cr00k. Bij uitkomen tunnelchicane hem er naast gezet aan de binnenkant en braaf de binnenkant gehouden om P1 over te nemen. Vanaf Ronde 4 tot het einde lekker lopen timetrialen met een 1.39.8 als snelste tijd.

    Helaas(voor mij) finishde Rossi als 3e en kon ik niet genoeg punten goed maken op hem om hem voorbij te gaan in het kampioenschap.

    Domper van de avond was voor mij persoonlijk toch wel het ontbreken van @loyallronin, ik hoop echt dat je er bij de volgende cup weer bij bent!
     
    Rossi46, B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Was leuk en gezellig gisteren! Inderdaad veel cleaner dan je op voorhand zou denken. Blijft verder wel echt een listige baan. Inhalen is zó lastig. En zeker op de afkoelende baan in de avonduren was grip ver te zoeken.

    Resultaat uiteindelijk meer dan prima. Kimi was niet bij te houden (wel op te houden ;)), maar de schade bleef minimaal.

    Inderdaad erg jammer dat Loyall er niet was. Had in mijn optiek zeker niet zo hoeven zijn.

    Op naar de volgende BMW cup! Die start op zondag 16 oktober (zie topic van Kimi).
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ophouden doe je mij al sinds ik mijn rentree heb gemaakt in het cupracen.. alleen soms voel ik mij genereus en geef ik jou ook een kans. :p
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Genoten van de cup, en ook zeker van Monaco. Keek een beetje met angst en beven naar deze baan maar uiteindelijk is het me reuze meegevallen. Race 1 eigenlijk continue op P4 rondgereden. De jongens voor me reden (snel) van me weg, en achter me waren er wat dingetjes aan de hand waardoor ik een gaatje kon slaan. @GoldPwnageNL kwam nog wel dichterbij, maar wat foutjes van zijn kant zorgden ervoor dat ik me nooit echt zorgen hoefde te maken (hij was wel sneller dan ik). Race 2 was vermakelijk, en daarin viel meer in te halen voor mij. @DutchOwnage en @Crookk veilig voorbijgekoen halverwege de race en dat legde de basis voor P5. Met een P4 en een P5 was ook het sportieve resultaat boven verwachting! :):)

    Nog even wat actieplaatjes:

    Snetterton race 2:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Monaco race 2:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2016
    Dex, HRT WietHoK NL, Racerblade01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Helemaal vergeten!! :oops:

    Dank nog aan iedereen voor de welwillendheid om race 2 te herstarten! <3 Nadat mijn verbinding ermee ophield toen we al op de grid stonden |:-
     
    Kimi NL, GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor de toeschouwer was het helaas niet echt een spectaculaire race. Even met 3 auto's naast elkaar was mooi om te zien maar verder was het vooral rondjes rijden. Wel mooi om te zien dat er weinig chaos was.

    Vraag me wel af waar Kimi die rondetijden vandaan haalt...
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik was gewoon "On Fire" gisteren, ik ben nu even horizon aan het spelen, anders zal ik mijn snelste ronde even posten.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  17. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Dit zijn toch de live-opnames? Apart dat op 16:03 iemand anders mijn kleuren en naam heeft terwijl ik daarna op 18:20 echt effe flink wordt ingehaald. Whahaha hoe kreeg Rossi die actie daar voor elkaar, ik zat heus wel in m'n spiegels te kijken maar die zag ik echt niet aankomen.

    Nou ik had geen snelheid op Monaco, niet mijn circuit. Toch voor de race tegen m'n principes ingegaan en het stuur effe op standje 3 gezet om zonder overpakken door die hairpin te gaan, dat haat ik eigenlijk echt omdat je force-feedback vernacheld wordt maargoed. Ook rijd ik met een redelijk lage Field-of-View omdat dat voor mij op de meeste circuits beter werkt, maar op een krappe baan als deze kon ik eigenlijk net niet ver genoeg door de bochten heenkijken om strak te sturen. Dat valt me pas op na Gold z'n beelden te zien, handig om voor de volgende keer te onthouden.

    Al lang blij dat ik in race 2 geen brokken heb veroorzaakt, vreesde vooraf dat mijn geklungel negatief zou uitpakken voor de mensen achter me maar dat viel mee. In de eerste race ging dat een stuk minder goed, direct in het begin geef ik Asjemenou een tik =(:F: zodat ie de vangrail kopt (sorry echt sorry!) en daarna reden we samen achteraan en heb ik ook nog wel eens de weg geblokkeerd door stil te staan, probeerde op het juiste moment de resetknop te gebruiken zodat ie door me heen kon maar dat ging allemaal niet bepaald soepel. Uiteindelijk toch samen er enigszins een race van weten te maken en na een flinke inhaalslag van Asjemenou wist hij me nog te kloppen, dat was wel mooi gedaan. :thumbs:

    Heb het gisteren net zoals de rest van de cup weer naar m'n zin gehad! Was volgens mij een toernooi met veel emoties, maar dat geeft wel aan hoeveel passie we allemaal voor dit spelletje hebben, en dat vind ik mooi. Dat zit tenslotte ook in de echte autosport, draagt allemaal bij aan de illusie een échte coureur te zijn :p.

    Asjemenou weer hartelijk bedankt voor het organiseren, de winnaar gefeliciteerd en ik zie jullie allemaal weer de volgende cup. Zondag effe adrenalineracen in een snelle open-wheel auto?
     
    Rossi46, asjemenou75, B Tender en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    Eindstand UK/FR voordat we europa (deels) gaan verlaten....


    Rossi is winnaar (en heeft 87 pntn ipv 85), foutje in de optelling.
    Kimi is 2 en
    Wiethok 3

    :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     
    Rossi46, B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Verdomme, kut rossi
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina