1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pcars2] Random Racing League | #3

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 29 jan 2018.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gaat er meer on wat er achter mij gebeurde. Wat er met jou gebeurde zag ik helaas van iets te dichtbij. :lol:
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In de achteruitkijkspiegel van @GoldPwnageNL in het filmpje hierboven zie ik denk ik inderdaad globaal gebeuren wat jij hierboven beschreef. Had niet de indruk daarbij dat je daarbij uitzonderlijk vroeg remde, maar dat blijft zo wat lastig te beoordelen.
     
  3. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Zal ik aan alle onduidelijkheid dan maar even een einde maken? @Beltoni mijn oprechte excuses, ik was die inmiddels beruchte gele Ferrari die op jouw achterkant knalde. Die bocht(een van de spaarzame op dat circuit) kwam opeens wel érg snel opzetten. Sorry dude gelukkig werd je nog "gewoon" 3e:thumbs:. Je remde ook absoluut niet te vroeg ofzo, puur een inschattingsfout van mijn kant. Je hebt er in de toekomst dus nog eentje tegoed van me mochten we elkaar nog eens tegenkomen. (in van dan zal ik het je niet te lastig maken)
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Was denk ik ook de bocht waar we ons met z'n allen veruit het vaakst lieten verrassen. Eerst een paar van die flauwe volgas-knikjes waarin de snelheid alleen maar oploopt, en dan plots eentje die stiekem behoorlijk knijpt.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha geen probleem Art. Schrok er wel van waardoor ik de situatie met Gold niet bijzonder goed aanpakte. Volgens mij ging het tijdens beide races fout in deze bochten.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  6. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Net nog even gekeken die zigeuners staan er niet hoor:+
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb er zin in vanavond! Erg benieuwd op welke combinatie we nu gaan belanden!
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  8. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Goedemiddag heren,
    Ik kan er vanavond niet bij zijn. Famillie over de vloer in de ardennen. Zie jullie graag woensdag weer:thumbs:
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb er ook weer zin in. Deze opzet bevalt me goed, nu alleen nog wat geconcentreerder rijden.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik merk ook dat ik weer echt enthousiast ben voor de zondagen!
    Vind dit oprecht een leuke opzet tot nu toe.

    Hopen op een droomcombi vanavond!
    Mx5 Redbull op Nordschleife ofzo <3
     
    ColdzeroNL en B Tender vinden dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Race 1 was niet best.. Klote plassen iedere keer.. Uit eindelijk in ronde 8 in de 2e chicane weer anders om, sta netjes buiten de baan te wachten tot iedereen voorbij is.. 3 of 4 man zien me netjes staan en rijden me netjes voorbij, tot er toch iemand vol op me rechter voor wiel klapt.. Einde race door veel schade... Jammer maar helaas

    Race 2 opzich een goeie start en een paar ronden een leuk gevecht om p2 gehad met volgens mij Jimmy en Tender.
    Daarna weer er af,, weer schade dus pits in.. Na de herstart geen lekker ritme meer kunnen pakken en me wagen in ronde 12 weer vol in de muur.. Toen was ik er ook wel klaar mee want dat rij ik dan toch niet meer dicht.

    Al met al een slechte avond

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    B Tender en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij mij ging het lekker. In de regen ging het me iets beter af, denk dat dit bakje in light rain echt heerlijk rijdt.

    Heat 1 pole gepakt. Helaas verpest ik het in de chicane. Uiteindelijk van P5 snel naar P2 gereden en in het slot van de race de overwinning cadeau gekregen.

    In Heat 2 had ik aanzienlijk meer problemen. Ik spinde vrij vroeg en viel terug van P3 naar de laatste plek. Voor de caution zat ik alweer op P4, vlak achter United. Na de caution redelijk stabiel gereden en weet als eerste over de streep. Dankzij een penalty de tweede plek toegewezen gekregen, 6 duizendste voor Jimmy.

    Wagentje lag mij wel en Imola is altijd leuk.
     
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Prima combo gisteravond!

    Race 1 praktisch de hele race op kop gereden. Kon nergens rustig aan doen omdat @Beltoni op m'n kont zat, en uiteindelijk werd ook voor mij de 'Kimi-plas' teveel en gooide m'n auto in de rondte in lap 9/10. Jammer, want het ging wel strak verder, maar mag niet klagen met P2.

    Race 2 was erg leuk. Als laatste begonnen, maar als snel in de voorste gelederen te vinden. Lang gevecht met @HRT WietHoK NL en @B Tender, daarna de jacht op @DutchOwnage. Helaas door een stomme spin kort na de caution in dezelfde bocht als race 1 teruggevallen van P1 naar P3. Beltoon had een +3 penalty en ik een 4,8 seconden achterstand, dus ik had een missie :) Het gat uiteindelijk naar 2,009 seconden kunnen brengen, maar omdat ik zelf in de laatste ronde ook een +1 kreeg aan de broek kreeg, helaas geen plek mee gewonnen.

    Al met al wel lekker gereden en 100% op het podium deze cup (resterende races ben ik er niet meer bij :p )

    Iemand nog veto's kopen?
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2018
    Beltoni, ColdzeroNL en B Tender vinden dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heat 1 ging niet best. Geen goede kwalificatie neergezet en van bijna achteraan moeten starten. Bij de hairpin een mannetje of vier kunnen inhalen, maar daardoor reed ik daar eigenlijk 'boven m'n stand'. Had niet het goede gevoel in de regen en viel in het restant van de race langzaam terug.
    Heat 2 ging een stuk beter! Ik miste een stukje van de pure pace van (ik denk vooral) Cold, Beltoon, United en Jimmy, maar ik wist de auto grotendeels op het grijze te houden, en loste m'n slowdowns zo veel mogelijk in. Dit bracht me in het tweede deel van de race in de comfortabele positie dat ik de race zou winnen als ik in Beltoons kielzog kon blijven en Jimmy achter me kon houden, door de penalty van 2sec (later :cool: van Beltoon. Beltoon had een prima tempo, en mede dankzij de slipstream kon ik relatief comfortabel binnen een seconde achter hem bljiven hangen. Ik haalde niks geks uit bij Beltoon (had ik geen belang bij), Beltoon kon lekker hotlappen om Jimmy op afstand te houden en ik werd 'meegezogen'. Op die manier, zonder écht heel heftige inhaalmanoevres, maar wel met toffe gevechten en continue auto's om me heen, deze race binnengeharkt!
    Ditmaal was het asjemenou die (vanuit kansrijke positie) de verbinding verloor:'-(

    Als m'n connectie in heat 1 van Spa het niet had begeven, had ik nu misschien 3 van de 4 races op mijn naam geschreven:eek: (al had die heat ook héél goed naar Wiethok kunnen gaan hoor). 2 uit 4 nog steeds acceptabel though:p
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2018
    ColdzeroNL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat ik vanavond nog wil testen: Als ik de ride-height heel ver omhoog gooi in deze auto op een nat Imola, zou dat de instabiliteit in de plassen misschien verbeteren? Soms voelde m'n auto alsof het een boot werd tijdens heat 1, misschien omdat ik ook gewoon feitelijk aan het varen was!
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je zat wel in een luxe positie inderdaad. :thumbs:

    Op het rechte stuk kon je elke keer weer aansluiten. Pakte net te weinig tijd om afstand te nemen... Was wel een spannende situatie want ik moest echt stampen om Jimmy voor te blijven. Elke ronde dook ik onder mijn tijd maar volgens mij had iedereen dat vooraan. Leuk wagentje!
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jep had ik ook, en Jimmy die langzaam naderde zo te zien dus ook.
    En ik moest, ondanks slipstream, ook gewoon stampen om bij te blijven hoor. Was echt niet dat ik op de cruisecontrol achter je aan tufte, integendeel:thumbs:
     
  18. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]

    #ReversedEntry:thumbs::thumbs::D
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De vernieuwde stemlijst is hier, met een paar wijzigingen:
    - Het aantal overgebleven Veto's staan er ook in vermeld
    - De auto's die weggestemd zijn middels een Veto zijn grijs gemaakt. Deze kunnen gewoon op nieuw gekozen worden hoor, is gewoon een stukje extra informatie.
    - Ik heb de Audi V8 DTM vervangen voor een Sierra RS500 Group A. Omdat DLC's blijkbaar niet tot de mogelijkheid horen omdat sommige mensen (ik noem geen namen) goedkoop zijn :p

    [​IMG]

    Even ter opfrissing van mijn eigen kennis.
    - Verliet @HRT WietHoK NL de race voor of na de uitvalbeurt van @asjemenou75 ?
    - De caution (ik heb het notitieboekje vakkundig thuis gelaten) was volgens mij 1. @Jimmy J. 2. @B Tender en 3 @DutchOwnage toch?

    dan kan ik de stand ook uploaden.
     
    B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina