1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Yes eindelijk een Playstation 4 met Pes2017! Kan iemand mij helpen stap voor stap wat een goede site is voor option files en hoe ik dit stapsgewijs download en op de PS4 zet?
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    @rubenpol007 ik heb ook een PS4 gekocht laatst alleen nog geen PES voeg me ff toe Cypraxx
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zal geen PS 4 kopen. Ik heb PES 2017 voor de PC gekocht en daar draait-ie lekker op.
    Voor de PS 4 heb ik geen enkel spel en de spellen die mij interesseren kan ik ook op de XB 1 of de PC spelen. Komt bij dat mijn meeste vrienden ook XB1 spelen.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2017
  4. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb twee vraagjes:

    Ik zit te denken om het spel te kopen op de Xbox One.

    Ik heb gelezen dat je geen Option File kan importeren in Xbox One. Mijn vraag is of je in de game zelf de teamnamen kan veranderen. Is dit mogelijk? Dat ik bijvoorbeeld Man Blue verander in Manchester City.

    Mijn tweede vraag is het volgende: is er ook al een winterupdate is uitgegeven bij PES2017? Ik hoop het wel.

    Alvast bedankt!
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat kan wel.
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik heb eindelijk een PS4 met Pes. Wat een heerlijk spel. Alle teams goed erin gezet met de optionele files. Echter kan je maar een bepaalde hoeveelheid afbeeldingen uploaden. Is dit te omzeilen zodat ik meer teams erin kan zetten ?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Veel te moeilijke vraag voor iemand die geen PS4 heeft, zoals ik ;)
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Nee volgens mij is dat niet te omzeilen
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    PES 2017 is nu in de playstation store 10 euro
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, ik had hem zien staan voor €9.99 :lol:
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    zo OF werkt mochten er mensen pot willen doen op de PS4 voeg me toe Cypraxx;)
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Knuckle-shot free kicks oefenen in de TRAINING-MODE; "Waarom lukt het niet!? WAAROM LUKT HET NIET!?!?".

    Kom je er na 2 uur ofzo achter dat Suarez in je Master League WEL knuckle-shot als specialiteit heeft, maar normaal gesproken dus niet. Fijn. Heel fijn.

    Wat dan ECHT heel lullig is, dat ze dan dus soms wel gewoon die Suarez, in die training-mode, WEL een knuckle-shot laten doen. Dus HEEEEEEL soms lukte het, en dan probeer je het vervolgens weer 50x zonder resultaat.

    Anyway, daarna Madrid gekozen, en toen vlogen de knuckles je om je ballen.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kortom, je bent twee uur lekker bezig geweest met PES :)
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Misschien nog wel langer, maar te beschaamd om het te delen... Ik snapte er geen fuck van. In Master League raak ik ze dan 1 uit 3-4 'goed', zodat je dus die zwabberbal krijgt, en gisteren dus vrijwel nooit met Suarez.

    Blijft wel echt de allerlekkerste voatbalgame ooit. Ik speel uitsluitend tegen CPU, maar fuck wat zitten er lekker wedstrijden in en kun je schitterende combinaties en doelpunten maken soms. En je blijft ook nog steeds nieuwe dingetjes leren, zoals deze week dat double-tap R-button, uiteraard wist ik al dat je daarmee snel/hoeking van richting kunt veranderen, maar bepaalde moves die je daarmee kunt uitvoeren, zoals iemand achter je een panna geven, dat blijven toch dingetjes die wel heel erg fijn zijn, en waarmee je daarna ook weer verder gaat en je voordeel uit haalt.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    dit blijft voor mij ook de footie dit jaar heerlijk eindelijk de OF ingeladen speel ML met City tegen de CPU op superstar heerlijke game
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hier hetzelfde ML begonnen met Real Madrid. Option files op de PS 4 gezet en gaan. Wat een heerlijke game!
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Trouwens ik zag op YouTube mensen in het Arsenal stadion spelen en van Atletico. Iemand idee hoe dit kan?
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat zou ik ook wel willen man wat stadions toevoegen pff dan word t nog een dikkere game !
     

Deel Deze Pagina