1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik dacht laat ik eens een postje wijden aan pG en jullie een beetje insides geven die in andere posts nog niet voorkomen. Dus even nothing about me, what do you think about me thread, maar een beetje historie.

    pG is ontstaan uit 7 hardcore gamers en zeer goede vrienden.

    1. Mauperd
    2. Rem NL
    3. CWMWL
    4. Philosopher
    5. EndlE5s
    6. Hardheaded NL
    7. J CON 84

    Als fanatieke quake 4 spelers zijn wij allemaal in de top 20 gekomen op de world ranking van Quake4. Sommige zelfs in de top 3 (hardheaded, NaD3R, EndL35s)

    Ik denk dat we alles bij elkaar 100K aan uren halen als het gaat om samen spelen en denk dat er inmiddels al zo een 50 360's doorheen gegaan zijn op onze namen bij MS. We zijn een clan gebaseerd op vriendschap, eerlijkheid en een no-nonsense en no-bullshit instelling. We zijn ontzettend internationaal begonnen. Jongens uit wales, tjechiƫ, Italiƫ etc. Op NaD3r na hebben we iedereen nog steeds en meer, NaD3r komt terug met UT3. Zo zijn op GoW chippas, montana, cease2exist, daantjuh, GTO NL, Zeemlapje, rowley en doompaul erbij gekomen. (echte knappe koppen met een goed GoW gehalte)

    Natuuurlijk onze nieuwste aanwinsten en top side by side op zich zelf NamedWarrior en 3KINGS noem ik even apart.

    Waarom speelt niet iedereen van pG GoW zul je je afvragen! GoW is van origine geen pG aKa v0o game, de harde kern heeft snelheid en snelle no-nonsense actie nodig zonder 38 verschillende eventuele benodigde patches. Een spel als UT3 zal dus dit jaar goed ontvangen worden en natuurlijk gaan de echte quake liefhebbers richting xbl arcade voor quake 3 arena binnenkort, natuurlijk zal ook ik daar wellicht ook te vinden zijn.

    Als je naar onze clan kijkt zie je een aantal mensen die geen GoW clanmatches meer spelen, dit betekend niet dat ze er direct uit liggen, pG giert door hun aderen en de liefde voor de games en de vriendschap die we opgebouwd hebben + de tijd dat we samen zijn zorgt ervoor dat we dit ook doorzetten. Dagelijks word er gebeld met Wales en Italy en we delen geboortes, university degrees en verjaardagen met elkaar (soms fysiek soms niet) We hebben fun en lol en met veel games hebben we de toppers in huis.

    pG heeft vorig jaar een stap gemaakt om als opstap te gaan fungeren om gamers toch pro te maken, in ieder geval willen we die kans bieden. Dit is echter wel taak van de speler zelf, inzet loont. Ik kan voor mijn spelers de koppen er namelijk niet afknallen, ik kan alleen mijn huidige baan en kennis en netwerk volledig benutten om dingen een zetje te geven. De waardering en respect is erg hoog en fair play is key en nummer 1 bij ons. Iedereen op de ladders zal hetzelfde antwoorden, fair and sportive players. Kun je dit niet dan faal je ook dat is mijn idee.

    Zover even voor deze thread. Natuurlijk staan we open alle leuke vragen te beantwoorden en wensen we iedereen veel plezier en succes in de games die ze spelen. Laten we e-sports mainstream maken en een hoop fun beleven samen.

    Peace

    pG MaUp3Rd
    vragen kun je natuurlijk altijd richten aan mauperd2006@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    1ste vraag en reactie! Wie moet ik toevoegen voor een GoW clanmatch?
     
  3. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    PINE als je mij een biertje betaald op de korte zijlweg (haarlem) dan vertel ik het. Kijk anders even op gb.com
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    W00t w00t, dus je bent bekend in haarlem (Place 2 be he aridity!). Als je mij wat centjes geeft zal ik je heel graag een biertje willen aanbieden, naja ik geef er tog maar 1. Hier een biertje voor mauperd :b:
     
  5. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een echte haarlemmer in hart en nieren altijd geweest zal altijd zo blijven! niet teveel in die willy wortel hangen he?
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    8) Nee, ik doe dat soort dingen niet :)
     
  7. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk verhaal
     
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch de moeite genomen om even over pG te vertellen. Hoop dingen wist ik natuurlijk al wel, maar er zaten ook nieuwe dingen voor me tussen.


    Meeste namen die ik in het eerste rijtje zie staan ken ik alleen van clanmatches (als tegenstander willeswaar). Maar ik ga jullie steeds beter leren kennen en denk dat het maandag ook gezellig gaat worden.

    Purmerend is trouwens gewoon 1.5uur met de trein van me vandaan zag ik net! Maarja muziekje aan, voor je uitstaren en als niemand kijkt stiekem even meedoen (wie kent het niet), komt wel goed.

    NamedWarrior komt ook, heb hem net gesproken :)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat gaat er gebeuren maandag?
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Interview met het Parool :)
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Parool = ?
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok een krant en hoezo doen jullie dat?
    En wat vind je van de clannaam Intensive gaming?
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Quality Gaming, ROYAL Gaming, Supreme Gaming... dan ook nog Intensive Gaming? Ik zou je geen orginaliteitsprijs geven iig :9
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat dacht je van Team instinct---> xTix, Ti, tI, TI, I Ti I.....
     
  16. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    das een aardig instinckertje! LOL:x
     
  17. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm sorry maar niemand pseelt meer quake 4

    TW was de beste toen de game uitwas we hebben iG verslagen op die game toen nog TGz

    ene wrom pG en geen PG?

    er is nu: zG,iG,qG en pG zoveel look a like's....maar is jullie keuze.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Leuk verhaal idd, maar wat was je teamnaam op Quake 4 kan niet veel van die namen terugvinden in de rankings? En waar speelde je je matches? website, ladder?
     
  19. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie denken zeker ownee die Farmir post weer een reply van dit is niet goed dat is niet goed...

    Maar dat hebben jullie kindertjes fout!:p

    ze mogen toch zelf weten hoe ze hun clan noemen er zijn toch ook wel honderden clans met dezelfde naam? of niet soms?
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Gaming is gewoon net zoiets als team .... / ... squad. De tag word dan ook niet iG maar inT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina