1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR4 Photo Mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 7 okt 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nog 2, even PS regelen zodat ik ze wat kan verkleinen. Ziet er dan wat beter uit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Al 42 foto's 8)
    Mhm, die eerste kon beter.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nog 2 pica's die ik onlangs genomen heb, vond ze redelijk gelukt met name de 2de foto. :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Deze vond ik nog op google, vond het wel lol :)

    [​IMG]

    Na al het racegeweld blijkt dat ik meer heb met PGR in algemeen, Shift is het net niet en Forza 3 ook al niet echt en dus maar weer back to PGR4 @photomode.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik moest even terugdenken, haha aan de Photomode waar ik vrij serieus mee bezig was geweest en de game zelf :) blijft wel geinig de foto's te bekijken, al na zoveel jaar geleden lol, come to think of it, na PGR4 heb ik me eigenlijk niet meer met een autogame vermaakt als deze game, en daarom meer overging naar het Motor genre. Nu ziet Projet cars er erg goed uit en wat het belooft, maar of het ook leuk blijft, maar ik zou liever een soortgelijke PGR game hebben, maarja die komt er dus niet helaas, dan toch maar weer PGR4 opnieuw spelen haha :)
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  5. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Wow geen idee dat er nog een PGR4 community was,..... ik krijg spontaan zin om deze game te spelen.
    Denk dat ik dat maar eens ga doen, ha ha ha ha.
    Ik neem aan dat hun website niet meer online is en dat je het nu zelf moet caputeren of?

    Chop!!
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee helaas, de site is gesneuveld, neem nu mijn foto's over met de mobiel, maak ze nog steeds maar ik post ze niet meer, want dan krijg je weer een Maxxraptor dubbelpost haha, denk niet dat men nog staat te springen om fotowerken, mocht dat wel zo zijn, just let me know :)
     
    Sneltje vindt dit leuk.
  7. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok thanks voor je reply, maar je kan altijd toch Forza nemen mocht je de photo mode cool vinden?

    Chop!!
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja Forza, die ene racegame waar ikzelf de locaties niet zo tof vind, geef mij maar mooie steden en omgevingen, nee maar ik speel zelf echt alleen nog PGR4 voor het racen, en photo mode, Test drive Unlimited trouwens ook, jammer dat deel twee een bagger verhaaltje heeft, maar photomode is mooi om te gebruiken, want ik teken zelf namelijk haha, inspiratie :)
     
    Sneltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina