1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Photoshop voor newbies...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Badkiller, 16 nov 2003.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Thanks! Haha, ik heb een aantal versies gemaakt, met diverse textures. Dit was eigenlijk een willekeurige.. Was inderdaad ook een van de doelstellingen, makkelijk te laten integreren op covers, CD's, websites, etc. Bedankt in ieder geval man, ik ben blijkbaar wel op de goede weg :thumbs: :b:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    grappig hoe het net oren lijken met een headset op :p
     
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hahaha, tof dat je dat opmerkt! Was in eerste instantie een 'happy accident', maar besloten dat zo te laten en iets verder uit te werken :)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Please help a bro out:
    Ik heb CS2 op werk dus kan geen tekst maken in cirkel vorm (correct me if I'm wrong).
    Dus zou iemand bij het volgende logo:
    [​IMG]

    De BC willen verwijderen en de tekst VV Koudekerk Business Club in het logo willen verwerken in de buitenste rand?


    MANY THANKS X
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben vorige week begonnen te leren photoshoppen en nu wilde ik in onderstaande foto de twee meest rechtse paspoppen anorexia te gevne. Maar het lukt me niet echt met de Liquify tool (het internet zegt gebruik deze tool), het lijkt of ze dan brandwonden hebben en de andere optie die google resultaten me geven is via Image Size de breedte verminderen (goede grap). Zijn er nog andere tools doe ik misschien gebruiken kan? Of gebruik ik Liquify gewoon verkeerd? Als dat het is, hoe gebruik ik het op de juiste manier om smalle lichaampjes te maken?
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik plaats het maar hier, ik zou niet weten waar anders. Ik moet een brief bijvoegen bij mijn brochure, waarin ik instructies meegeef aan de drukker.

    In deze instructies moeten o.a. aangegeven worden:

    - Gramsgewicht
    - Bindwijze

    Weet iemand een goede bindwijze voor een brochure? en hoe kom ik aan het gramsgewicht? weet iemand dat hier?

    Alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina