1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation 3 op Samsung SyncMaster 940mw

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door janter, 27 feb 2009.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Hallo,

    Ik heb een klein vraagje. Ik heb een Samung SyncMaster 940mw waarbij ik een PsOne en een PC aangesloten heb. Vorige week had ik nog een Xbox360, waarbij ik op 720P speelde via een componenten kabel. Vandaag heb ik een PS3 gekocht bij de MediaMarkt. Ik ging de PS3 op een AV-kabel aansluiten. Dit beeld was echter teleurstellend, zowel bij Motorstorm als bij Killzone 2! Nu vraag ik mij eigenlijk af wat ik precies moet doen om toch 720P te krijgen.

    Ik wil graag antwoord hebben van iemand die ook een Playstation 3 bespeeld op een Samsung SyncMaster 940MW op een HD-Ready resolutie.

    Mvg,

    janter
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    AV-kabel als in gele kabel? Dat is composiet en daarmee haal je nooit HD. Dus of via HDMI aansluiten (HDMI-->DVI) of een ps3 component kabel gebruiken (blauw-groen-rood ).
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja ok, dat snap ik. Misschien beetje slecht uitgelegd van mij :), maar ik weet niet of ik nou die componenten kabel moet kopen. Ben bang dat hij geen beeld geeft, aangezien het toch een LCD TV hd ready Monitor is.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hoezo zou hij dan geen beeld geven??
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik lees op sommige fora aan de ene kant dat hij het wel doet en de andere kant niet op een 940mw met een componenten kabel.
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Laat maar. Het werkt al met de componentenkabel. Het beeld is serieus fantastisch :D.
     

Deel Deze Pagina